Artemia Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aner ikke. Og bryr meg ikke. Overrasker meg ikke. Ikke like interessant for deg å finne ut noe på et område hvor PS3 er milevis bak 360 selvsagt. Kunne jo nesten satt PS3 i et dårlig lys. Uffamegda. husker dere da games on demandvar nytt? svindyrt var det da, så microsoft har virkelig skjerpet seg på det feltet. hadde det ikke vært fordi at jeg liker plater og cover så hadde jeg nok slått til. sikkert fint for "redd naturen" folkene, om de har TV og xbox da. Prisene varierer mye. Er en del nyere spill som faktisk er dyrere enn de første de slapp ut. Nyeste Transformers og Red Dead Rede,tion er begge 500kr tror jeg. Sikkert noen fler også. Men er også ganske mange som koster bare 149kr nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aner ikke. Og bryr meg ikke. Overrasker meg ikke. Ikke like interessant for deg å finne ut noe på et område hvor PS3 er milevis bak 360 selvsagt. Kunne jo nesten satt PS3 i et dårlig lys. Uffamegda. Hvorfor skal jeg gidde å finne frem en liste over hva som er på PSN Store i en Xbox-tråd? Dessuten skrev jeg for litt siden at Microsoft var mye bedre enn Sony på spill på online-markedet sitt. Herre min hatt så tafatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 husker dere da games on demandvar nytt? svindyrt var det da, så microsoft har virkelig skjerpet seg på det feltet. hadde det ikke vært fordi at jeg liker plater og cover så hadde jeg nok slått til. sikkert fint for "redd naturen" folkene, om de har TV og xbox da. Ikke bare for dem. Så lenge det ikke finnes noen døgnåpne spillsjapper i gåavstand fra der jeg bor, eller i det hele tatt for den saks skyld, så er det fantastiske greier å bare kunne gå på XBL og kjøpe seg et nytt spill når man klokken to natt til en onsdag (eller enda bedre, på en søndag) sitter og vil ha noe nytt å spille som ikke er fra XBLA. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dantes Inferno kom ut i går på games on demand til bare 149kr. Det kan ikke sies å være så dyrt. Hadde kjøpt det tvert hvis jeg ikke allerede hadde det. Spillene blir bare nyere og nyere, Crackdown 2, super street fighter 4 osv er også blitt lagt ut. Det var jo skammelig billig? Lanseringspill som COD2 etc. låg jo på 300,- eller noe en stund, lenge siden eg har sjekket status nå da. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dantes Inferno kom ut i går på games on demand til bare 149kr. Det kan ikke sies å være så dyrt. Hadde kjøpt det tvert hvis jeg ikke allerede hadde det. Spillene blir bare nyere og nyere, Crackdown 2, super street fighter 4 osv er også blitt lagt ut. Det var jo skammelig billig? Lanseringspill som COD2 etc. låg jo på 300,- eller noe en stund, lenge siden eg har sjekket status nå da. hehe, sjekk prisen på crackdown2 og du vil få hjerteproblemer. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nah kjøper bare fysiske kopier til xbox. Pc blir noe annet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 På PC bruker jeg Steam. Men synes det er ekstra gosselig å ha spillene til konsoll fysisk, samt at det går finfint å byttelåne spill med kamerater. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hadde prisene vært rimeligere så hadde jeg sikkert kjøpt flere spill fra Games on Demand. Hittil har jeg bare kjøpt tre spill; Burnout Paradise og Bioshock for 149kr, og Saints Row 2 for 200kr. Jeg kunne dog ha strekt meg til 400kr dersom spillene dukket opp på XBL samtidig som de dukket opp i butikkene. Jeg foretrekker digital distribusjon fremfor fysiske kopier, men konsollene har fortsatt en lang vei å gå når det gjelder butikkspill. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Yaaaaaaay! Klarer ikke å koble til Xbox Live! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Må sitere en av reglene - Ikke snakk om chipping/flashing/modding av konsollen , og om dere mener det jeg spør om nå stritter i mot det, så værsegod, da skal jeg ikke nevne det mer. Men har hørt om Xploder Cheats 360, som man kan kjøpe på cdon bl.a, og skal ha live nå, og siden Xbox Live nesten blir halvpris om du kjøper ett annet spill på cdon, så hadde jeg tenkt å utnytte tilbudet. Men da vurderte jeg også Xploder Cheats 360, og lurte på om noen hadde det, funksjonene til det , også om det bare er regular cheats, saves, eller om man kan tjene litt lette Achievements/Gamerscore her, og samt modda games? Har googlet det litt, og sett på nettsiden, men jeg vil vite om det er noen av forumbrukerne her som har noe å si om det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Juksing? Er ikke det litt tafatt a? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Er ikke egentlig ute etter det, heller ikke vært det før, kom bare over det, og lurer på hva det er. Hva jeg skal bruke det til vet jeg ikke helt, men vet, det høres vel litt feigt ut å bruke det til å skaffe achievements ... Vet man helst skulle svette og slite for å skaffe noen av disse .. Hehe. Endret 22. januar 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ett lite tips til dere som skal ha Test Drive Unlimited 2, du får det på tilbud denne helgen, som forhåndsbestilling til kr 399,- Jeg har bestilt ett selv. ~ Mortis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 skal du jukse deg til høy gamerscore? det er noe å imponere damer med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Flere som planlegger å skaffe seg Xim 3? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 "Grunnet kabelbrudd i Danmark kan enkelte utenlandske web-sider periodisk være utilgjengelig" Dette sier NextGentel er grunnen til at folk ikke kan koble til Xbox Live. Flere som opplever dette? Fy faen, så irriterende. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Tror nok jeg dropper Xploder shiiten .. Skal heller ha meg Forza Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Holder på med Ps3 exclusiven Demon's Soul's i disse dager, årets spill 2009 på gametrailers. SPillet er så sinnsykt bra at det forsvarer nesten en ps3 i seg selv. Fortjener all hyllest det har fått av anmeldere verden over. Og som Rata101 viste meg, så kommer mer info om oppfølgeren i 2011, OG den kommer også på xbox!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Breach ute på XBLA nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå