Addyb0y Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Et lite spørsmål, jeg har fifa 11 til xbox på pcen. Men, jeg har gjort den om til en .exe fil og Xboxen finner ikke .exe filer. Kan jeg formatere den tilbake på noe vis? Om du skal klare å spille av Xbox-spill lastet ned på PC'en må du ha en J-tagget Xbox. hallo. han prøver å spille xbox360 fifa11 MED sin pc. til addyboy, det er vel bare å pakke ut det du lastet ned igjen slik at du får iso filen. Og du kan ikke spille den med en pc, prøv en xbox360 Var egentlig det dreaMz mente, men tror ikke jeg gidder å kødde med Xboxen nå, så kjøper det heller fra play.com for 160 kr. Takk for svar! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har hengt på innlegg.no de to siste årene, men jeg synes at forumet har tapt seg i det siste. Diskusjon.no og Innlegg.no skal slå seg sammen uansett, så jeg tenkte at det var like greit å opprette en konto her også. Godt å se kjente ansikt. Har vært så lite aktiv her i de siste årene at jeg knapt nok kjenner igjen noen navn i spillkategorien lenger. Right back at ya. Det er for så vidt noen kjente folk her allerede, og det vil nok dukke opp flere etter hvert som nettverkene blir mer samkjørte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som har spilt Deadly Premonition her? Originalt utviklet som PS2-spill, men pga lavt budsjett og andre ting ble det til slutt gitt ut på 360 som et lavpris-spill. Har sett flere anmeldelser nå hvor spillet får toppkarakter til tross for kav ræva kontroll, grafikk og slikt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk interesse for det spillet etter at det ble nevnt under gamer.no sin "årets spill" artikkel. Så ja, eg sparker spørsmålet til Ginecólogo videre Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg hadde planer om å kjøpe det etter at jeg så GB's endurance run, men jeg hadde ikke en fungerende 360 den gang, samt at PS3-versjonen måtte importeres fra Japan og var ikke fullstendig lokalisert så jeg la det på is. Pluss at spillet er fullpris der borte, så ~$60 + frakt og moms ble litt vel dyrt. Tror jeg kommer til å anskaffe det en gang i løpet av året, for det virker gøyalt til tross for at det er litt sub-par. Du/dere kan jo se igjennom noen episoder av endurance run'en og se om det virker interessant. Jeg anbefaler å se minst halvparten av episodene for det går litt sakte i starten. http://www.giantbomb.com/videos/ -> Endurance run -> Side 3 Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Artig informasjon fra en av sjefene over hos Gazelle.com, når Microsoft lanserte Kinect så merket de en voldsom oppgang i antall PS3er de fikk tilsendt. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kan ikke forstå at folk ikke vil ha alle konsollene. Mye gull på dem alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 så en film på dashboardet. tror det var noe CES greier. major nelson og ei kjærring sa hvor mange kinect som var solgt nå, og da lurer jeg på om jeg hørte feil, eller om 8 millioner stemmer? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vet ikke om dette skal taes her, men prøver... Jeg har et problem med min xbox 360. Om jeg starter den opp med nettverkskabelen i, får jeg bare system error. E68. Tar jeg ut kabelen og starter opp går det fint. Noen få ganger har den startet med kabelen i. Noen løsninger? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) så en film på dashboardet. tror det var noe CES greier. major nelson og ei kjærring sa hvor mange kinect som var solgt nå, og da lurer jeg på om jeg hørte feil, eller om 8 millioner stemmer? Det er korrekt. Og det er ett veldig imponerende tall, selv om det er snakk om antall Kinect shipped. Så det er neppe 8 mill xboxer som er tilkoblet Kinect pr.dags dato. Men uansett, eg hadde aldri trodd Kinect skulle slå så godt ann Endret 8. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Synes det er litt surt at Kinect slo så godt ann for da er det nesten bye bye til hardcorespill. Bare Gears Of War 3 og Forza 4 på eksklusivfronten som er de hardcorespillene jeg ser mest frem til, resten er 4-7 Kinectspill og et ukjent spillprojekt som Codename Kingdoms som jeg er redd for at det blir et FPS spill, er litt lei dem nå samme om noen skiller seg ut. Er ikke stygt å si dette, men det er slik jeg ser min fremtid med 360 Slimmen, glad jeg har enda til gode å fullføre Alan Wake, RDR og Splinter Cell Conviction Endret 8. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Får håpe det kommer noen fete spill til Kinect, selv om jeg har mine tvil. Vil ha fete spill jeg kan spille i sofaen. Det er DET som er kos. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synes det er litt surt at Kinect slo så godt ann for da er det nesten bye bye til hardcorespill. 1. Microsoft kommer neppe til å droppe suksessfulle serier som Fable, Halo, Forza Motorsport eller Gears of War. Kingdoms kommer trolig til å bli det nyeste tilskuddet blant storselgerne. Heldigvis fins det også noe som heter XBLA. Der finner man noen av de mest innovative og unike spillene som man kan få tak i på dagens konsoller. I år kommer blant annet Hybrid, Fez, Insanely Twisted Shadow Planet, Spelunky, Retro City Rampage, Ms. Splosion Man, Torchlight, Radiant Silvergun, Bangai-o HD, Fire Pro Wrestling og Dust: An Elysian Tail. 2. Hvorfor antar du at det ikke vil komme "hardcorespill" til Kinect? MS har jo allerede annonsert spill som Project Draco, Steel Battalion, Rise of Nightmares og Codename D. I fjor høst var også Remedy på utkikk etter utviklere med Kinect-erfaring. Harmonix, Rare og Frontier har bevist at det går an å lage gode spill til Kinect, så det er ikke umulig at spillene jeg nevnte ovenfor ender opp som underholdende spill. et ukjent spillprojekt som Codename Kingdoms som jeg er redd for at det blir et FPS spill, er litt lei dem nå samme om noen skiller seg ut. Ser dette ut som traileren for et FPS-spill? http://www.youtube.com/watch?v=bP1aY2stVSo&feature=fvst 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet om jeg kan bruke en "vanlig" ekstern hdd til lagring på min Xbox? Vet de selger 250gb som er laget for Xbox, men synes prisen er litt stiv for en sånn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det skal nok gå det Er bare å prøve Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Noen som vet om jeg kan bruke en "vanlig" ekstern hdd til lagring på min Xbox? Vet de selger 250gb som er laget for Xbox, men synes prisen er litt stiv for en sånn. Du kan bruke minnebrikker, eller en ekstern hardisk, men du får kun benyttet maks 16GB. Minnebrikken må også være minimum 2GB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 jeg tror det er minimulm 1 gb. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 nabogutten har rett http://www.xbox.com/en-US/storage/ Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, når jeg og en venn skal starte xbox live party, kommer det opp en melding som sier: "Cant connect to Xbox live party". Og en gang jeg spillte Gta IV online, kom det opp en melding som sa, " Your NAT/Router is to strict". Har søkt på nettet å funnet ut at problemet ligger kanskje i at noen av portene i routeren er stengte. Noen som har vært borti samme problem, eller vet om hvilke porter som skal åpnes? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, når jeg og en venn skal starte xbox live party, kommer det opp en melding som sier: "Cant connect to Xbox live party". Og en gang jeg spillte Gta IV online, kom det opp en melding som sa, " Your NAT/Router is to strict". Har søkt på nettet å funnet ut at problemet ligger kanskje i at noen av portene i routeren er stengte. Noen som har vært borti samme problem, eller vet om hvilke porter som skal åpnes? På forhånd takk! How to change nat type *router name* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå