Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trondenils slår til igjen.

Halo er ræv, Kinect er ræv (helt til det kommer noen fete spill, om det kommer)

Halo er ikke ræv, det er det DU mener. Og Kinect er heller ikke ræv, det er kanskje det du mener. Har du prøvd Kinect?

Ta deg en bolle og spill Black Ops sammen med de andre fjortisene ;)

Er enig i det med Kinect ... Så mange som mener det er rævva og så har de kanskje prøvd det kun i 5 min selv xD Eller IKKE prøvd det i det hele tatt. Kinect er bra.

Lenke til kommentar

Hei og hå. Nytt år, ny start.

Jeg har hengt på innlegg.no de to siste årene, men jeg synes at forumet har tapt seg i det siste. Diskusjon.no og Innlegg.no skal slå seg sammen uansett, så jeg tenkte at det var like greit å opprette en konto her også.

Som gamer er jeg for det meste altetende så lenge spillet ser interessant ut. Jeg spiller hovedsaklig på Xbox 360, og favorittene er Mass Effect, Fable, Gears of War, Rock Band og Xbox Live Arcade.

Lenke til kommentar

Hei og hå. Nytt år, ny start.

Jeg har hengt på innlegg.no de to siste årene, men jeg synes at forumet har tapt seg i det siste. Diskusjon.no og Innlegg.no skal slå seg sammen uansett, så jeg tenkte at det var like greit å opprette en konto her også.

Som gamer er jeg for det meste altetende så lenge spillet ser interessant ut. Jeg spiller hovedsaklig på Xbox 360, og favorittene er Mass Effect, Fable, Gears of War, Rock Band og Xbox Live Arcade.

Hehe. Velkommen ;P

Ehm, kom til å tenke på noe her. Har kanskje lyst på et snowboard eller slalom spill eller noe ... Men fins det egentlig noe ordentlig ski, snowboard spill til 360? Isåfall hva er best?

Lenke til kommentar

Hehe. Velkommen ;P

Takk. :)

Ehm, kom til å tenke på noe her. Har kanskje lyst på et snowboard eller slalom spill eller noe ... Men fins det egentlig noe ordentlig ski, snowboard spill til 360? Isåfall hva er best?

Det fins neimen ikke mange gode snøsport-spill til 360. Stoked: Big Air Edition fikk godkjent kritikk da det ble lansert i 2009. Kanskje det er verdt en titt?

SSX: Deadly Descent ble annonsert for noen uker siden, men folk er ikke helt overbeviste om at det blir en verdig oppfølger.

Lenke til kommentar

Savner et ordentlig rally spill til Xbox.

Dirt hadde jeg ikke sansen for for det var alt for mange forskjellig løp med forskjellige biler, klarte aldri å venne seg til en bil.

Prøvde demoen til WRC 2010, men må innrømme at grafikken skuffet skikkelig, så ut som om spillet er laget i 2005.

Lenke til kommentar

Hehe. Velkommen ;P

Takk. :)

Det fins neimen ikke mange gode snøsport-spill til 360. Stoked: Big Air Edition fikk godkjent kritikk da det ble lansert i 2009. Kanskje det er verdt en titt?

SSX: Deadly Descent ble annonsert for noen uker siden, men folk er ikke helt overbeviste om at det blir en verdig oppfølger.

Har Stoked: Big Air spillet kommet ut? På cdon står det at det er kommende ... Men det så ut som at det kunne være en mulighet ... Har prøvd Shaun White Snowboarding, men syntes kanskje ikke det er helt det store ... Og OL-spillene er ikke noe bra heller :/

Lenke til kommentar

Savner et ordentlig rally spill til Xbox.

Dirt hadde jeg ikke sansen for for det var alt for mange forskjellig løp med forskjellige biler, klarte aldri å venne seg til en bil.

Prøvde demoen til WRC 2010, men må innrømme at grafikken skuffet skikkelig, så ut som om spillet er laget i 2005.

Dirt 3 skal være mer rally orientert enn før sier de.

Grunnen til få rally spill er at de ikke selger særlig bra fordi det er en ganske liten sport på verdensbasis.

Lenke til kommentar

Godt å se kjente ansikt. Har vært så lite aktiv her i de siste årene at jeg knapt nok kjenner igjen noen navn i spillkategorien lenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg syns Fable III er skikkelig bra. I følge Raptr, spilte jeg det 30 timer fra torsdag - søndag uken det kom ut :p

Fable II har jeg ikke spilt nok til å avgjøre hvem som er best. Fable I har jeg ikke spilt.

Har forresten Fable III på andreplass i min SP GOTY 2010-liste. Etter Mass Effect 2, så klart.

Bare for å ta GOTY samtidig:

SP

1. Mass Effect 2

2. Fable III

3. Alan Wake

MP

1. Medal of Honor

2. Battlefield: BC2

3. Blur (/ Halo: Reach)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, jeg har fifa 11 til xbox på pcen. Men, jeg har gjort den om til en .exe fil og Xboxen finner ikke .exe filer. Kan jeg formatere den tilbake på noe vis?

Om du skal klare å spille av Xbox-spill lastet ned på PC'en må du ha en J-tagget Xbox. :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, jeg har fifa 11 til xbox på pcen. Men, jeg har gjort den om til en .exe fil og Xboxen finner ikke .exe filer. Kan jeg formatere den tilbake på noe vis?

Om du skal klare å spille av Xbox-spill lastet ned på PC'en må du ha en J-tagget Xbox. :roll:

hallo. han prøver å spille xbox360 fifa11 MED sin pc.

til addyboy, det er vel bare å pakke ut det du lastet ned igjen slik at du får iso filen.

Og du kan ikke spille den med en pc, prøv en xbox360 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...