Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg tipper det bare er noe feil med den ene disken.

men tilbake til halo praten. hvilke fiender og våpen er det snakk om når du sier at de tåler 1-5 magasiner før de dør, og på hvilken vanskelighetsgrad?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må si meg enig med majoriteten her, Halo spillene er forferdelig dårlige og utrolig skuffende.

Men det er jo mulig disse spillene er laget for de minste av oss?

Hva er det du har spilt for noe, egentlig? Selvsagt greit at du ikke liker "Halo spillene", men hvorfor du mener det er laget for barn setter jeg spørsmåltegn ved.

Jeg syntes ikke Halo er noe spessielt bra jeg. Syntes det bare er teit egentlig, utenomjordiske skapninger som tåler mellom 1-5 magasiner med skudd før de dør, og når du på toppen av det hele nærmest flyr og såvidt kan sikte -.- Bad. Sorry, er sikkert noen andre som liker den typen spill, men det er nok desverre ikke meg ...

Forkaster du da også filmer som Star Wars, Alien og Avatar fordi det er romvesener der? Skjønner ikke hva som er galt med utenomjordiske skapninger så lenge det ligger en god historie bak, og de har bra design, men then again, svært få setter seg faktisk inn i plottene til spill. Og det at de tåler et slag er jo for å gi deg litt utfordring. Liker du det ikke er det ikke verre enn å skru ned vanskelighetsgraden, eller spille litt CoD hvor man dør av tre skudd (fanboy wars yay!).

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Klarte å lage noen stygge riper i Fifa 11 da jeg måtte tvinge opp trayet med kniv, har hørt at Gamestop har noen fancy saker som kan fikse det, stemmer det? Prøvd med tannkrem, men det fungerte ikke.

Forøvrig valgte jeg å oppgradere til Slim, herlig støynivå =D

Lenke til kommentar

Hvordan er singleplayeren i Reach kontra Halo3?

Jeg spillte gjennom halve Halo3 og ble helt vanvittig skuffet.. var dette lurvete brettdesignet og til dels kjdelige våpen og monster virkelig det som ble hyllet så vanvittig? Grafikken var jo også dårlig i halo3, men regner med Reach stiller i en annen klasse der.

Har ikke testet multiplayer, og antar det er den som gjør at alle sier det er så bra?

Lenke til kommentar

Nå er det over et år siden jeg spillte spillet, brett etter brett var rett frem, ikke særlig spenstige omgivelser.. litt dødt og platt :p Mulig jeg hadde likt det bedre om jeg spillte det når det var nytt, men det har tålt tidens tann meget dårlig, sammenlignet med fps spillene jeg spillte da ble det skikkelig kjedelig :/

Lenke til kommentar

Forkaster du da også filmer som Star Wars, Alien og Avatar fordi det er romvesener der? Skjønner ikke hva som er galt med utenomjordiske skapninger så lenge det ligger en god historie bak, og de har bra design, men then again, svært få setter seg faktisk inn i plottene til spill. Og det at de tåler et slag er jo for å gi deg litt utfordring. Liker du det ikke er det ikke verre enn å skru ned vanskelighetsgraden, eller spille litt CoD hvor man dør av tre skudd (fanboy wars yay!).

Nå har ikke jeg spilt noen av halo-spillene mye eller i rekkefølge eller noe, men jeg syntes hvertfall ikke den har noen spessielt klar og god story ...

Men det er jo smak og behag ... Noen liker CoD, noen liker Halo.

Lenke til kommentar

Problemet med Halo for min del er at jeg synes det er kjedelig. Kjedelige fiender, kjedelige kamper, leveldesignet var helt middelmådig, og jeg ble ikke grepet av spillet i det hele tatt.

Dette er da enern og toern jeg snakker om, har ikke spilt noen etter. Helt utrolig at jeg ikke likte de og, siden jeg på den tiden slukte alt som kom av FPS rått.

Lenke til kommentar

Trondenils slår til igjen.

Halo er ræv, Kinect er ræv (helt til det kommer noen fete spill, om det kommer), MS er så som så men 360 er fantastisk.

Sony er så som så, men PS3 er fantastisk. Resistance er fett, Move er drit (på samme grunnlag som Kinect er ræv, bare litt ekstra siden det ikke er noe nytenking i det hele tatt).

Lenke til kommentar

Jeg får spille mer enn Halo Reach før jeg deltar i diskusjonen.

Hvis du syns monsterene er dårlige eller teite og at spillet er usansynlig budre du få deg litt fantasi :p

Kjøper snart Halo 1 når jeg har kjørt gjennom Banjo Kazooie spillene og Bayonetta.

Lenke til kommentar

Trondenils slår til igjen.

Halo er ræv, Kinect er ræv (helt til det kommer noen fete spill, om det kommer)

Halo er ikke ræv, det er det DU mener. Og Kinect er heller ikke ræv, det er kanskje det du mener. Har du prøvd Kinect?

Ta deg en bolle og spill Black Ops sammen med de andre fjortisene ;)

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Såklart jeg ytrer mine egne meninger. Hva trodde du jeg gjorde?

Ja, har prøvd Kinect. Interessant konsept, ikke noe mer. Inntil videre. Jeg spiller konsoll for bra spill, ikke for interesannte konsept.

Fantasi mangler jeg heller ikke.

Edit: Trondenils sitt innlegg ble slettet ser jeg.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

noen her som gidder å lete litt lenger bak i tråden, eller kanskje kinect tråden?

trondernils skrev at elkjøp kom til å selge kinect til 999 eller noe slikt en uke etter release tror jeg.

men gjør de det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...