Sati Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk min Xbox til jul for 3-4 år siden, da de eneste alternativene var premium og core. Det eneste som plager meg er støynivået, så jeg har sett litt på en Slim 250gb. En god del mer lagringsplass er alltid greit, men hvordan er støynivået her? Er klar over at man kan lagre spillene på harddisken, men jeg syns fortsatt at den gamle boxen bråker en del uansett. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du hører den nesten ikke hvis du overfører spillene til Harddisken. Kan ha maskinen på over natten mens jeg sover i andre siden av rommet uten problemer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Reach er herlig, og gled deg til å spille gjennom på det vanskeligste. Du kommer til å slite. Men det er fortsatt gøy. Åssen klarer folk det? Jeg klarer meg akkurat på normal. Reach var mitt første FPS spill siden Metroid på Gamecube. På Wii også da, men det er jo helt andre kontroller. Jeg slet også på normal, men jeg er en del bedre nå Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk min Xbox til jul for 3-4 år siden, da de eneste alternativene var premium og core. Det eneste som plager meg er støynivået, så jeg har sett litt på en Slim 250gb. En god del mer lagringsplass er alltid greit, men hvordan er støynivået her? Er klar over at man kan lagre spillene på harddisken, men jeg syns fortsatt at den gamle boxen bråker en del uansett. En helt annen verden. Jeg var i lik situasjon som deg, og det er virkelig en oppgradering verdt. Installert til harddisk er den virkelig whisper-quiet som MS reklamerer for. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jepp. _veldig_ stille bortsett fra når en plate spinner i drevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 dere som sliter på reach, prøv å spille online, da tror jeg nok at dere vil bli mye bedre etter en stund. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Som tidligere eier av både Core og Premium kan også jeg fint anbefale en oppgradering. De gamle bråkte som en flymotor og kunne høres gjennom flere betongvegger. S(lim) er langt mer støyfri og ligger nærmere PS3 i støynivå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Reach er herlig, og gled deg til å spille gjennom på det vanskeligste. Du kommer til å slite. Men det er fortsatt gøy. Åssen klarer folk det? Jeg klarer meg akkurat på normal. Reach var mitt første FPS spill siden Metroid på Gamecube. På Wii også da, men det er jo helt andre kontroller. Jeg slet også på normal, men jeg er en del bedre nå Mitt første FPS-spill siden Goldeneye og Perfect Dark til N64 og jeg synes det er kjempemorsomt, men visse missions er usaklig vanskelig. Tror ikke jeg hadde klart å spille de alene. Spiller utelukkemnde co-op med en kompis. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 har dere ikke spilt di andre halospillene??????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 halo reach usaklig vanskelig?! prøv halo 2 alene på legendary, der har du noe som er borti faens vanskelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 har dere ikke spilt di andre halospillene??????? Spilte demoen til det awesome strategispillet, samt Halo 1 i 5 minutter, det er min Halo-karriere. Har aldri likt Halo-spillene eller FPS-spill til konsoll (etter N64 vel og merke) generelt, og hadde jeg ikke vunnet spillet i spill.nos adventskalender, hadde jeg heller ikke spilt det, og hadde holdt meg til Rock Band 3, Blur, Worms etc. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 har dere ikke spilt di andre halospillene??????? Ikke enda. Når jeg er ferdig med Reach går jeg på Halo Combat Evolved Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 lol wat Halo 1 & 2 (epic) > alle andre halo spill Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Synes Halo og Halo 2 var skit, og har ikke spilt et Halo-spill i etterkant. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg kan heller ikke si at jeg synes Halo-spillene var noe særlig. Har prøvd de, og de falt ikke i smak. Men det er jo slik at folk har forskjellig preferanser. Heldigvis. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg syntes ikke Halo er noe spessielt bra jeg. Syntes det bare er teit egentlig, utenomjordiske skapninger som tåler mellom 1-5 magasiner med skudd før de dør, og når du på toppen av det hele nærmest flyr og såvidt kan sikte -.- Bad. Sorry, er sikkert noen andre som liker den typen spill, men det er nok desverre ikke meg ... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 må si meg enig med majoriteten her, Halo spillene er forferdelig dårlige og utrolig skuffende. Men det er jo mulig disse spillene er laget for de minste av oss? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hva faen feiler det folk Halo 1 og 2 var epic, alle etter det suger balle. Mulig det har noe med nostalgien å gjøre. Endret 30. desember 2010 av TM B Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Fikk 5 nye spill på 360 Slimmen min idag. Men Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Legacy Edition var helt nytt vil ikke starte opp i det hele tatt på Slimmen, når folk flest sier at 360 skal være den "beste" så forventer jeg at spillene skal fungerer. Har prøvd alt mulig, renske laseren, rengjøre cden som er helt ny. Meget meget skuffet jeg er over 360en som ikke klarer å starte det spillet. Mens resten av spillene starter den Endret 30. desember 2010 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kanskje det er noe feil med disken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå