Bruker-104685 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Fy faen!!! sorry ordspråket men måtte bare få det ut!! Dæven døtte meg Halo Reach Legendary Edition var rå, fikk herligheten idag Endret 22. desember 2010 av iToMaN Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Reach er herlig, og gled deg til å spille gjennom på det vanskeligste. Du kommer til å slite. Men det er fortsatt gøy. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Legendary var skuffende lett. Brukte selvfølgelig fryktelig mye tid og tålmodighet på enkelte partier, men det var bare vanskelig i begynnelsen, inntil jeg gjenoppdaget n00bcomboen, og etter det var hele greia lekende lett. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Er det nå jeg ikke vil vite hva du har oppdaget? Brukt temlig mange timer på å fullføre 50 % av historien... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 N00bcombo, plasmapistol x DMR på Elites. Makes them bastards fall like flies. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blir Xbox 360 Slim 250GB på januar-salget. Vurderer også AC: Brotherhood of GH: Warriors of Rock. Thoughts? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Er det bare meg eller må man bruke IE for å kunne komme inn på Xbox.com? Her så får jeg hvertfall ikke brukt Firefox :S Isåfall så syntes jeg det bare er teit av Microsoft og tvinge oss til å bruke IE for å komme inn på Xbox.com. Funker det hos dere? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er det bare meg eller må man bruke IE for å kunne komme inn på Xbox.com? Her så får jeg hvertfall ikke brukt Firefox :S Isåfall så syntes jeg det bare er teit av Microsoft og tvinge oss til å bruke IE for å komme inn på Xbox.com. Funker det hos dere? Jeg bruker Firefox, og om jeg skriver inn Xbox.com, kommer jeg ikke inn. Bruk www.xbox.com, da kommer du inn. Tungvindt, oh yes. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Følger 250gb harddisk separat med Slim'en? Er den ikke innebygd? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Følger 250gb harddisk separat med Slim'en? Er den ikke innebygd? komplett.no har et tilbud med 4gb versjonen, der følger 250gb hdd med. men du må putte den inn selv. tar sikkert noen få minutter Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Du burde klare det på under 30 sekunder Endret 23. desember 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du burde klare det på under 30 sekunder Hehe, okei. Følger det med HDMI-kabel, eller kommer det senere en Pro-version med det? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Følger ikke med. Det fulgte med Elite før, men de sluttet med det Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg bruker Firefox, og om jeg skriver inn Xbox.com, kommer jeg ikke inn. Bruk www.xbox.com, da kommer du inn. Tungvindt, oh yes. Lol, rare greier xD Men takk for tipset. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Blir Xbox 360 Slim 250GB på januar-salget. Vurderer også AC: Brotherhood of GH: Warriors of Rock. Thoughts? Styr unna Warriors of Rock, og heller kjøp deg Rock Band 3. Noe møl av et musikkspill har jeg aldri vært borti. Gøy hvordan Activison går fra melking til ødeleggelse av spillserien sin(Guitar Hero) på bare et år mellomrom nærmest. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Warriors of Rock er da bedre enn de foregående spillene synes jeg. Men fremdeles ikke et bra spill. Eneste grunnen til at jeg kjøpte det er at 2112 er med Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk meg slim til jul, men jeg har et spørsmål: Hvordan skal jeg få overført det som befinner seg på et memory card? Altså en slik med proprietær plugg. Jeg har ikke tilgang til en fungerende gammel 360. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Fikk meg slim til jul, men jeg har et spørsmål: Hvordan skal jeg få overført det som befinner seg på et memory card? Altså en slik med proprietær plugg. Jeg har ikke tilgang til en fungerende gammel 360. du MÅ få tilgang til en eldre xbox360 for å overføre dette til et usb minne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Warriors of Rock var da ikke så ille. Jeg digga konseptet og synes fortsatt at det er et av de bedre musikkspillene sånn sett. Slår vel og merke ikke Rock Band 3 eller LEGO: Rock Band, men det får nå være så. Var bedre enn World Tour, 5 og Metallica i alle fall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Reach er herlig, og gled deg til å spille gjennom på det vanskeligste. Du kommer til å slite. Men det er fortsatt gøy. Åssen klarer folk det? Jeg klarer meg akkurat på normal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå