Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Endelig fikk jeg runna Limbo, klarte å pine meg igjennom dette, selvom det var mye try and error hele tiden klarte jeg det til slutt :). Da var det å finne neste 360 spill jeg må runne, blir enten Splinter Cell Conviction eller Alan Wake.

Uansett hvem av disse to det blir så blir det lenge til neste spill jeg skaffer på 360en, kansje Gears Of War 3, skaffer det ikke viss onlinedelen er det samme som Gears 2 bare med bedre grafikk. Viss det blir noe lignende Gears Of War 1 så skaffer jeg Gears Of War 3 lett ;)

Epic Games blir ha dedikerte servere så blir enda bedre enn på Gears 1 (og ingen host som har bedre connection enn de andre) :) og om deres servere er nede så kan man gå tilbake til Gears 1 metoden (tror jeg. Så det blir bedre enn Gears 2 server systemet^^

bare sykt irriterende at det ble utsatt :p i den tiden er jeg i militæret -.-

Ikke på dette crappye nettet. :p

Uansett, kobla til den gamle disken via transfer kitet til den nye xboxen, og fikk opp beskjed om at for å bruke disken med den nye xboxen, måtte jeg formatere først. -_-

men du fikk overført? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig, den bårker like mye som da jeg fikk den i 2008.

Kan jeg ikke skade delene hvis jeg støvsuger den? Elektrisk støt eller noe sånt?

regner med at du tar ut strømmen på xboxen.

og ellers så er vel din støvsuger som alle andres, med plastikk på enden?

det fins vel noe verktøy du kan sette på tuppen også...

btw: 2 GRATIS xbla spill idag!

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Synes at gameshow-spillet sin UI var ganske irriterende, det at det tar mellom 10 og 15 sekunder etter hver gang du restarter en bane helt til starten er veldig frustrerende, særlig hvis du prøver på gull. Det hadde vært 100 ganger bedre hvis man bare ble sluppet rett til nedtellingen. Det var noe som trakk det veldig ned for meg, også det at det noen ganger virket som at hver gang du restarter en bane så går ikke alle hammeren og sånt i nøyaktig samme rytmen hver gang noe som gjør at man fort må restarte igjen siden man ikke kan rekke det når man ikke starter perfekt så blir det litt slitsomt og lite "smooth" gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...