aBadMan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Endelig fikk jeg runna Limbo, klarte å pine meg igjennom dette, selvom det var mye try and error hele tiden klarte jeg det til slutt . Da var det å finne neste 360 spill jeg må runne, blir enten Splinter Cell Conviction eller Alan Wake. Uansett hvem av disse to det blir så blir det lenge til neste spill jeg skaffer på 360en, kansje Gears Of War 3, skaffer det ikke viss onlinedelen er det samme som Gears 2 bare med bedre grafikk. Viss det blir noe lignende Gears Of War 1 så skaffer jeg Gears Of War 3 lett Epic Games blir ha dedikerte servere så blir enda bedre enn på Gears 1 (og ingen host som har bedre connection enn de andre) og om deres servere er nede så kan man gå tilbake til Gears 1 metoden (tror jeg. Så det blir bedre enn Gears 2 server systemet^^ bare sykt irriterende at det ble utsatt i den tiden er jeg i militæret -.- Ikke på dette crappye nettet. Uansett, kobla til den gamle disken via transfer kitet til den nye xboxen, og fikk opp beskjed om at for å bruke disken med den nye xboxen, måtte jeg formatere først. -_- men du fikk overført? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, til slutt nå. Satt i 2 timer i natt, og 7 timer i dag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 aha såpass! men så lenge du ble ferdig ;p så går det vell bra! hehe ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Boksen min fryser av og til Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Min gjør det også, etter forrige oppdatering. -_- aha såpass! men så lenge du ble ferdig ;p så går det vell bra! hehe ^^ Joda, sant det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Boksen min fryser av og til Noen som vet hvorfor? dårlig kontakt mellom cpu og kjøleribber/vifte er den mest vanlige årsaken. Har du lagt merke til om viftene kjører på full fart noen gang under belastning? Husk å støvsuge engang iblant. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke egentlig, den bårker like mye som da jeg fikk den i 2008. Kan jeg ikke skade delene hvis jeg støvsuger den? Elektrisk støt eller noe sånt? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Ikke egentlig, den bårker like mye som da jeg fikk den i 2008. Kan jeg ikke skade delene hvis jeg støvsuger den? Elektrisk støt eller noe sånt? regner med at du tar ut strømmen på xboxen. og ellers så er vel din støvsuger som alle andres, med plastikk på enden? det fins vel noe verktøy du kan sette på tuppen også... btw: 2 GRATIS xbla spill idag! Endret 8. desember 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Min har ikke plastikk på enden. Eller særlig sugekraft. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 jeg synes de er kult at 360 bråker som en ferrari, og ikke er stille som en redd liten fiat. jeg skal definitivt ikke kjøpe den nye 360 slim, den er jo helt døv jo. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den bråker vel heller som en Volvo 240 uten eksosanlegg vil jeg påstå. Skulle gjerne hatt en som er litt stillere selv i hvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Må si jeg digga de to gratis spillene på XBLA. I stedet for søvn, så ble det spilling til neste morgen med et par kompiser som begge skulle tidlig opp. Likte gameshow-spillet best, mens venna mine var mer fysen på å kjøre / snipe. ^^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Synes at gameshow-spillet sin UI var ganske irriterende, det at det tar mellom 10 og 15 sekunder etter hver gang du restarter en bane helt til starten er veldig frustrerende, særlig hvis du prøver på gull. Det hadde vært 100 ganger bedre hvis man bare ble sluppet rett til nedtellingen. Det var noe som trakk det veldig ned for meg, også det at det noen ganger virket som at hver gang du restarter en bane så går ikke alle hammeren og sånt i nøyaktig samme rytmen hver gang noe som gjør at man fort må restarte igjen siden man ikke kan rekke det når man ikke starter perfekt så blir det litt slitsomt og lite "smooth" gameplay. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Noen som vet om det går an å få tak i pro-gitaren til rockband3, eller når den kommer eventuelt? Skal ha til 360`n. (Fant ikke rockband tråden) Endret 10. desember 2010 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Den Squier Strat-en (den "ekte" gitaren) lanseres første mars. Den andre, Fender Mustangen, ble lansert i november en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 disse to XBLA spillene, er de utilgjengelige nå? jeg fant ingen reklame om dem på xboxen. i såfall, er de fremdeles gratis? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 disse to XBLA spillene, er de utilgjengelige nå? jeg fant ingen reklame om dem på xboxen. i såfall, er de fremdeles gratis? Du har internett tilgang? http://www.oxm.co.uk/article.php?id=24335 si ifra hvis du ikke finner de linkene som er nevnt til de spilla. Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 disse to XBLA spillene, er de utilgjengelige nå? jeg fant ingen reklame om dem på xboxen. i såfall, er de fremdeles gratis? Du er ikke ofte i XBLA delen på Live skjønner jeg? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Lite problem her folkens, jeg har mistet alt av achievements! Hva har skjedd? Edit: På xbox.com er alt normalt men inne på brukeren på konsollen er alt av instillinger på spill og achievements skrudd tilbake.. Endret 16. desember 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) .. Endret 17. desember 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå