Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste MOH jeg selv har eid er War Chest til PC, med et spill og 2 pakker til det ellns. Men dette blir nok isåfall det neste =)

 

 

-------

Får vel også slenge inn en liten oppdatering på utgivelses lista =)

 

Utgivelser i Januar.

[Released] Bayonetta

[Released] Darksiders

[Released] Army of Two: The 40th Day

[Released] Vancouver 2010 - The Official Video Game of the Olympic Winter Games

[20. Januar] Vandal Hearts: Flames of Judgement

[22. Januar] Dark Void

[29. Januar] Mass Effect 2

[--. Januar] Assasins Creed II: Battle of Forli

[Released] Serious Sam HD

 

 

Det er utgivelsene for Januar.

Bold tekst = Hot Game

Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Hei, fikk nylig Xbox360 og har nå begynt å se etter spill til dama.. Hun liker blant annet plattform; har xbox noe som kan måle seg med Ratchet & Clank, evt LBP serien?

Vi kjøpte Banjo Kazooie men det når knapt nok opp til anklene på Ratchet & Clank, så det har hun vel droppet, er det ingen plattformspill som er noe tess?

 

Hun liker også rollespill type FF, har bestillt Lost Odyssey til henne, tror det blir en vinner i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Hei, fikk nylig Xbox360 og har nå begynt å se etter spill til dama.. Hun liker blant annet plattform; har xbox noe som kan måle seg med Ratchet & Clank, evt LBP serien?

Vi kjøpte Banjo Kazooie men det når knapt nok opp til anklene på Ratchet & Clank, så det har hun vel droppet, er det ingen plattformspill som er noe tess?

 

Hun liker også rollespill type FF, har bestillt Lost Odyssey til henne, tror det blir en vinner i hvertfall :)

Er litt enig i det der med R&C, det er faktisk et spill jeg savner fra PS2. Selvom at dette kanskje høres noobent ut, men det var yndlingspillet mitt, man ble rett og slett aldri lei. Ingenting kan måle seg med Ratchet & Clank. MEN vi har jo Crash Bandicoot som kan også være veldig morsomt =) Link til hjemmesiden til Crash Bandicoot. Sjekk ut det ;p

 

EDIT: Forresten fant ikke Crash Bandicoot på Komplett, CDON eller Elkjøp. Men det finnes i mange elektronikk butikker, eller GameStop o.l.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Fikk rundet Airborne i natt, sier meg fornøyd med det spillet :) No sitter eg og ser på end credits til ODST! Må si spillet var ganske underholdende siste timene spesielt, og den kjøre sekvensen var heilt herlig! Med herlig epics i bakgrunnen, slik Halo skal vere og greier :p

Lenke til kommentar

Etter en god stund med kun PS3-spilling så tar xboxen endelig tilbake søkelyset: Kjøpte Dead Space og Silent Hill: Homecoming for noen dager siden, og forhåndsbestilte dessuten Bioshock 2 idag.

 

Har mye moro i vente<3

 

Får vel også slenge inn en liten oppdatering på utgivelses lista =)

 

Utgivelser i Januar.

[Released] Bayonetta

[Released] Darksiders

[Released] Army of Two: The 40th Day

[Released] Vancouver 2010 - The Official Video Game of the Olympic Winter Games

[20. Januar] Vandal Hearts: Flames of Judgement

[22. Januar] Dark Void

[29. Januar] Mass Effect 2

[--. Januar] Assasins Creed II: Battle of Forli

[Released] Serious Sam HD

 

 

Det er utgivelsene for Januar.

Bold tekst = Hot Game

Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse

 

Hva med Mass Effect 2? Det er jo brennhett, og kanskje månedens mest etterlengtede utgivelse

Endret av Merkwürdichliebe
Lenke til kommentar
Tenkt å kjøpe dazzle selv, men vet ikke hva slags jeg skal kjøpe.

Har du noen linker?

Jeg skal enten ha denne eller denne. :thumbup:

 

Etter en god stund med kun PS3-spilling så tar xboxen endelig tilbake søkelyset: Kjøpte Dead Space og Silent Hill: Homecoming for noen dager siden, og forhåndsbestilte dessuten Bioshock 2 idag.

 

Har mye moro i vente<3

 

 

Hva med Mass Effect 2? Det er jo brennhett, og kanskje månedens mest etterlengtede utgivelse

Det stod ikke som et Hot Game der jeg finner utgivelsene =S Rart, er jo enig, det er vært veldig mye snakk om det og sånt så er jo litt rart.

Lenke til kommentar

Med mindre du har spillt, og likte spill nr.1 er det kanskje ikkje så rart at du nedprioriterer den tittelen.

 

Eg sitter med Mass Effect no, og spør meg sjøl gang på gang hvorfor eg har droppet dette kjøpet tidligere...Har lagt 4.5 timer i spillet og syns det er fantastisk bra hittil :D Spørst om eg rekker å spiller igjennom til ME2 kommer da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...