Dzeko Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det eneste jeg vet om det kommende MOH, er at det har sykt fett cover:P Endret 18. januar 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja endelig har serien sporet av WW2-settingen Håper det blir en solid opplelvese, og at DICE står for online delen er ihvertfall ingen negativ ting. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Eneste MOH jeg selv har eid er War Chest til PC, med et spill og 2 pakker til det ellns. Men dette blir nok isåfall det neste =) ------- Får vel også slenge inn en liten oppdatering på utgivelses lista =) Utgivelser i Januar. [Released] Bayonetta [Released] Darksiders [Released] Army of Two: The 40th Day [Released] Vancouver 2010 - The Official Video Game of the Olympic Winter Games [20. Januar] Vandal Hearts: Flames of Judgement [22. Januar] Dark Void [29. Januar] Mass Effect 2 [--. Januar] Assasins Creed II: Battle of Forli [Released] Serious Sam HD Det er utgivelsene for Januar. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse Endret 19. januar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei, fikk nylig Xbox360 og har nå begynt å se etter spill til dama.. Hun liker blant annet plattform; har xbox noe som kan måle seg med Ratchet & Clank, evt LBP serien? Vi kjøpte Banjo Kazooie men det når knapt nok opp til anklene på Ratchet & Clank, så det har hun vel droppet, er det ingen plattformspill som er noe tess? Hun liker også rollespill type FF, har bestillt Lost Odyssey til henne, tror det blir en vinner i hvertfall Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hei, fikk nylig Xbox360 og har nå begynt å se etter spill til dama.. Hun liker blant annet plattform; har xbox noe som kan måle seg med Ratchet & Clank, evt LBP serien? Vi kjøpte Banjo Kazooie men det når knapt nok opp til anklene på Ratchet & Clank, så det har hun vel droppet, er det ingen plattformspill som er noe tess? Hun liker også rollespill type FF, har bestillt Lost Odyssey til henne, tror det blir en vinner i hvertfall Er litt enig i det der med R&C, det er faktisk et spill jeg savner fra PS2. Selvom at dette kanskje høres noobent ut, men det var yndlingspillet mitt, man ble rett og slett aldri lei. Ingenting kan måle seg med Ratchet & Clank. MEN vi har jo Crash Bandicoot som kan også være veldig morsomt =) Link til hjemmesiden til Crash Bandicoot. Sjekk ut det ;p EDIT: Forresten fant ikke Crash Bandicoot på Komplett, CDON eller Elkjøp. Men det finnes i mange elektronikk butikker, eller GameStop o.l. Endret 19. januar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har da fått til å edite .mov filer, og har fått filma med et vanlig fotokamera. Så har lagd en video, er ikke så bra kvalitet fordi det er med fotokamera, men skaffer vel Dazzle snart og da blir det bedre. Se den . Kommentere her, og rate 5*? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tenkt å kjøpe dazzle selv, men vet ikke hva slags jeg skal kjøpe. Har du noen linker? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Synes dere 500kr for en brukt 120GB harddisk er en grei pris? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Synes dere 500kr for en brukt 120GB harddisk er en grei pris? ja, hvis du mener den som ligger på qxl.no akkurat nå så virker det veldig greit iogmed at den er original. Han spanderer også frakten når du trykker på "kjøp nå". Endret 19. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk rundet Airborne i natt, sier meg fornøyd med det spillet No sitter eg og ser på end credits til ODST! Må si spillet var ganske underholdende siste timene spesielt, og den kjøre sekvensen var heilt herlig! Med herlig epics i bakgrunnen, slik Halo skal vere og greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ODST var jo en kjedelig affære totaltsett, men med halve rollebestningen fra Firefly var det litt verdt en gjennomspilling likevel Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Etter en god stund med kun PS3-spilling så tar xboxen endelig tilbake søkelyset: Kjøpte Dead Space og Silent Hill: Homecoming for noen dager siden, og forhåndsbestilte dessuten Bioshock 2 idag. Har mye moro i vente<3 Får vel også slenge inn en liten oppdatering på utgivelses lista =) Utgivelser i Januar. [Released] Bayonetta [Released] Darksiders [Released] Army of Two: The 40th Day [Released] Vancouver 2010 - The Official Video Game of the Olympic Winter Games [20. Januar] Vandal Hearts: Flames of Judgement [22. Januar] Dark Void [29. Januar] Mass Effect 2 [--. Januar] Assasins Creed II: Battle of Forli [Released] Serious Sam HD Det er utgivelsene for Januar. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse Hva med Mass Effect 2? Det er jo brennhett, og kanskje månedens mest etterlengtede utgivelse Endret 19. januar 2010 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Tenkt å kjøpe dazzle selv, men vet ikke hva slags jeg skal kjøpe.Har du noen linker? Jeg skal enten ha denne eller denne. Etter en god stund med kun PS3-spilling så tar xboxen endelig tilbake søkelyset: Kjøpte Dead Space og Silent Hill: Homecoming for noen dager siden, og forhåndsbestilte dessuten Bioshock 2 idag. Har mye moro i vente<3 Hva med Mass Effect 2? Det er jo brennhett, og kanskje månedens mest etterlengtede utgivelse Det stod ikke som et Hot Game der jeg finner utgivelsene =S Rart, er jo enig, det er vært veldig mye snakk om det og sånt så er jo litt rart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Med mindre du har spillt, og likte spill nr.1 er det kanskje ikkje så rart at du nedprioriterer den tittelen. Eg sitter med Mass Effect no, og spør meg sjøl gang på gang hvorfor eg har droppet dette kjøpet tidligere...Har lagt 4.5 timer i spillet og syns det er fantastisk bra hittil Spørst om eg rekker å spiller igjennom til ME2 kommer da.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 uff.. fader fader.. er bare 6-7 timer inn i dragon age som også er et mesterverk.. kommer ikke til å bli ferdig før Mass Effect 2 release Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Lang tid tar det sånn ca å fullføre ME? Med fullføre meiner eg å følge historien, og bruke minimalt tid på sidequests Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Lang tid tar det sånn ca å fullføre ME? Med fullføre meiner eg å følge historien, og bruke minimalt tid på sidequests Jeg mener jeg brukte 16-18 timer, gjordet ytterst få sideoppdrag. Endret 19. januar 2010 av thadon Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Skal se om det blir Mass Effect 2 på meg da, siden jeg hører så mye bra om ME her Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Forresten; Kom til å ta opp dette med Gamerscore og sånn igjen ... Jeg har 9028 Gamerscore. Hvor mye har dere? -------- La til "- Xbox Live Statistikker" i Hovedposten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Overkant av 14000, men har aldri spillt for GS`en sin skyld. Det som tikker inn er koselig det, men aldri om eg går inn får å få full pott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå