Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si meg, er det ingen som har 250-gigen på lager? Tenkte å ønske meg en slik til jul, men er jo ingen fysiske butikker i Oslo som har de på lager (i følge nettsidene deres altså). Står ingenting avertert i de reklameavisene heller. Enten er det Wii, DSi, PS3 eller 4GB med Kinect bundle.

de har den her: http://www.dustinhome.no/pd_5010471390.aspx

eller skal den helst bli kjøpt på butikk?

Jeg bestilte min Xbox online. Var ikke noe problem det.

Lenke til kommentar

Si meg, er det ingen som har 250-gigen på lager? Tenkte å ønske meg en slik til jul, men er jo ingen fysiske butikker i Oslo som har de på lager (i følge nettsidene deres altså). Står ingenting avertert i de reklameavisene heller. Enten er det Wii, DSi, PS3 eller 4GB med Kinect bundle.

de har den her: http://www.dustinhome.no/pd_5010471390.aspx

eller skal den helst bli kjøpt på butikk?

Jeg bestilte min Xbox online. Var ikke noe problem det.

hehe neida er ikke noe problem :) kjøpte også online

Lenke til kommentar

Så ... Jeg har nå tatt nok et backup av min gamle 120GB. Hvordan får jeg det over på 250GB-en som har stått og støvet ned i et halvt år, da jeg feilaktig klarte å begynne og bruke den gamle til alskens, fremfor den nye som planlagt? :p

Skal jeg bare finne en SATA-kabel og plugge den i maskina, eller?

Og hvordan går jeg frem? Synes jeg leste at ved bruk av Xplorer360 for 250GB-HDD-er, så kan man ikke restore backup images, men må foreta drag and drop. Virker litt tungvindt på meg ...

Lenke til kommentar

Så ... Jeg har nå tatt nok et backup av min gamle 120GB. Hvordan får jeg det over på 250GB-en som har stått og støvet ned i et halvt år, da jeg feilaktig klarte å begynne og bruke den gamle til alskens, fremfor den nye som planlagt? :p

Og hvordan går jeg frem? Synes jeg leste at ved bruk av Xplorer360 for 250GB-HDD-er, så kan man ikke restore backup images, men må foreta drag and drop. Virker litt tungvindt på meg ...

http://www.spaceworld.no/konsoll-tilbehor-1/transfer-kabel-xbox-360/

Skaff deg en transferkabel :)

Lenke til kommentar

Har en. :)

Men den fungerer ikke helt med de nye diskene.

Jeg har i alle fall ikke funnet noen måte å koble den til på.

Ser ut som om det er SATA eller noe.

Lenke til kommentar

Har en. :)

Men den fungerer ikke helt med de nye diskene.

Jeg har i alle fall ikke funnet noen måte å koble den til på.

Ser ut som om det er SATA eller noe.

hmm jeg brukte transferkabelen uten problemer. Jeg koblet av den gamle harddisken fra den gamle xboxn, så er det bare å koble USB'en til den nye xboxn og koble den andre delen på den gamle harddisken

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg runna Limbo, klarte å pine meg igjennom dette, selvom det var mye try and error hele tiden klarte jeg det til slutt :). Da var det å finne neste 360 spill jeg må runne, blir enten Splinter Cell Conviction eller Alan Wake.

Uansett hvem av disse to det blir så blir det lenge til neste spill jeg skaffer på 360en, kansje Gears Of War 3, skaffer det ikke viss onlinedelen er det samme som Gears 2 bare med bedre grafikk. Viss det blir noe lignende Gears Of War 1 så skaffer jeg Gears Of War 3 lett ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg, sammen med andre i huset har såvidt klart å fylle halvparten av en 120gb HDD på 3 år, og en del av det som er på den disken er sikkert unødvendig. da lurer jeg på hva man skal med en HDD på 250gb. om man spiller mange spill og installerer alle så kan jeg skjønne det, men er det noen annen grunn til all den plassen?

Lenke til kommentar

jeg, sammen med andre i huset har såvidt klart å fylle halvparten av en 120gb HDD på 3 år, og en del av det som er på den disken er sikkert unødvendig. da lurer jeg på hva man skal med en HDD på 250gb. om man spiller mange spill og installerer alle så kan jeg skjønne det, men er det noen annen grunn til all den plassen?

hvis man liker arcade spill så går det fort noen GB her og der.

Min 120gb er full hele tiden. Innstalering av spill er et must hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...