Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hehe ja jeg mente på ps3 da, der funker amerikansk konto, du sa at ps3 er kjedelig ettersom det ikke har noe som tilsvarer inside-xbox, men det har den jo Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Silver er gratis Gold koster penger. Er vel slik det henger sammen. Hva er forskjellen på Silver og Gold? Går det ann og spille online med silver? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Eneste forskjellen på silver og gold er at med gold kan man spille online. Noen ganger er det ekslusive tilbud og demoer for gold-brukere også. Endret 7. november 2010 av TM B Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hehe ja jeg mente på ps3 da, der funker amerikansk konto, du sa at ps3 er kjedelig ettersom det ikke har noe som tilsvarer inside-xbox, men det har den jo Åja. Brukte norsk account når jeg hade PS3, jeg Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Prøvde kinect på Stavanger Storsenter i går. Var utrolig moro å spille sandvolleyball 2 player, men bordtennis var dritkjedelig. Kan se for meg at det kommer mange gøye spill til dette. Om det er verdt 1300,- for kameraet, er en annen sak. Lenke til kommentar
Invoke Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Geez, ordet motion burde bare være i en artikkel/tekst om spill hvis det står capture bak. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gametrailers har anmeldt alle launch titles til Kinect nå, verdt å se gjennom http://www.gametrailers.com/video/review-pod-kinect-joy/707174 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg venter til alle barna har fått seg Kinect til jul før jeg kjøper den, forhåpentligvis til en litt lavere pris. Idag er det uansett bare to spill som jeg har hatt sansen for så jeg kan vente.. I mellomtiden kjøper jeg meg PS3.. På tide å prøve Uncharted, God of war og little big planet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den nye elite kosta meg 600 kroner bare. Dog med innbytte av to møkkadårlige spill jeg ikke ville ha samt den gamle eliten min. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Følger det ikke med én fucking måned med Xbox Live engag? Jeg har faen meg bare 4 kroner igjen på kortet etter jeg henta og betalte pakka mi i dag... EDIT: Never mind Endret 10. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Du kan få en 48-timers kode av meg hvis jeg finner en. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fåt bare en helt forjevlig knitrelyd når jeg skrudde på 5.1 på xboxen Det går en TOSLINK kabel fra xboxen og inn i PC'n, så er det 6 channel direct inn i enten annlegg eller hodetelefoner. How to fix? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har du mulighet for å kjøre lyden direkte inn i anlegget/hodetelefoner istedet ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Forsvinner knitringen i det tilfeller ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg fikk fiksa problemet. Uten at jeg helt kan forklare hvordan. Eller, jeg bare åpna lydmikseren (win 7) og mutet lydinngangen som knitringen kom fra. Vips, så kom lyden fra xboxen frem, men ikke knitringen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) (Sitter og ser på denne filmen: Digggg, DIGGGGGGGG!!!!!!!) http://www.gametrailers.com/video/crash-montage-need-for/707406 1. Drit kult at annen trafikk på veiene er lisensierte biler. Kul detalj. 2. Gave til den som gjetter hvilken tegnefilmserie bildet er fra. Endret 12. november 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Family Guy "Good, good" Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Family Guy "Good, good" Jaja, den var litt enkel. PM meg gaveønsker da. Jo mer beskjeden du er jo større sjans er det for at du får Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 I Fable 2 er det jo et valg man tar på slutten av spillet som har 3 alternativer. Det finnes jo 3 achievements, 1 for hvert alternativ. Noen måte å få tatt alle 3 på uten å måtte runde spillet 3 ganger? Går jo ikke an å kopiere game-filen på Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå