Mikkel™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg liker det nye designet jeg. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 det nye designet er snasent Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes interfacet har blitt dratt tilbake i tid, men jeg liker det! Og introen er jo helt konge Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Skal snart bestille Xbox med kinect, Halo reach og litt annet småtteri fra enten komplett eller dustin. Gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg misliker alt det hvite som plutselig har dukka opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 det irriterer meg at jeg ikke kan få byttet farge på dashboardet. kan legge inn bakgrunns bilder, men fargen ellers er den samme. ja jeg vet om themes, men jeg syntes at det der burde være mulig å redigere helt selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fantastisk. Jeg får ikke til å kjøpe games on demand lenger. Kommer bare opp en feilmelding om at den ikke klarer å hente info fra Xbox Live elns. -_- Og ja, det er penger på den kontoen. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 La oss mimre litt tilbake: Video hehe ting har forandret seg, og takk og lov for det, det værste var at noen klarte å hevde at det der barnehageoppsettet der var finere enn XMB i sin tid Har ikke fått oppdatert xboxen til nyeste oppsett ennå, får vente til kinecten kommer i posten:) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Personlig syns jeg NXE var det beste systemet på X360. Synd det ikke fins lengre EDIT: Vent litt nå, er det kommet nytt operativsystem på xboxen?! Endret 7. november 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Her om dagen var jeg å sjekket ut litt forskjellig ting på dashbordet, og så trykte jeg på "Whats Hot" eller noe sånt. Så sto det: Join Xbox Live. Jeg trykte der og så sto det: Xbox live is the FREE online service for Xbox 360. Xbox live koster jo penger! Endret 7. november 2010 av MrPool Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 tja er jo gratis så lenge du ikke skal ha alle funksjonene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Silver er gratis Gold koster penger. Er vel slik det henger sammen. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg lurer på hva en Xbox hadde vært uten Inside>Xbox... Kanskje like kjedelig som PS3 ? 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det noen andre som har problemer etter updaten? Om jeg skrur på konsollen med kontrollern nå så blir bilde mongo i oppløsning og lyden forsvinner. Retter seg som regel når jeg skrur den av og på 3 ganger Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skjer ikke hos meg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg lurer på hva en Xbox hadde vært uten Inside>Xbox... Kanskje like kjedelig som PS3 ? Qore og Pulse er jo minst like bra da Qore drar det jo ganske langt, besøker utviklerne osv.. Mulig du ikke har hørt om de siden du må ha amerikansk konto for å se dem.. Synest slikt innhold er kjempeviktig, og bra at begge leverandørene har fokus på det. Endret 7. november 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan gjør jeg kontoen min amerikansk? =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 har the nexus tatt helt over sentuamessage? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan gjør jeg kontoen min amerikansk? =D bare opprett en ekstra med amerkikansk postnummer og addresse.. fungerer fint å bruke norsk visa osv... eneste begrensingen er at du ikke får bruke videostreamingen. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 http://www.joystiq.com/2006/11/28/dummy-u-s-xbox-live-accounts-blocked-not-banned/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå