Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ok, måtte bare sjekke elkjøp og hva ser jeg? PS3 hovedoppslag som vanlig og selvsagt bare PS3 versjonene av Fifa og Call of Duty Black ops. Er bare så latterlig forutsigbart. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var ett 360 på forsiden nå nettop. 2 til PS3. PS3 på toppen, med et spill rett under. Et PC spill var også synlig Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var ett 360 på forsiden nå nettop. 2 til PS3. PS3 på toppen, med et spill rett under. Et PC spill var også synlig Les hva jeg skriver. De har alltid bare PS3 versjonene fremme når det er multiplattform spill. Aldri 360 versjonene. At de har Fable 3 langt nede på siden til 360 skulle jo bare mangle. Litt vanskelig å få det på PS3. Og PS3 som hovedoppslag som alltid. Når var 360 hovedoppslag sist? Ikke en gang da slim kom ut. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Forsåvidt et godt poeng det, men vi må jo huske på at det butikkene reklamerer for er et biprodukt av hva folket kjøper mest. Forsideplassen går jo til det som allerede selger mest. Kanskje det har blitt en slags ond sirkel det der, det er et veldig merkelig og interessant markedsføringsfenomen i allefall. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Forsåvidt et godt poeng det, men vi må jo huske på at det butikkene reklamerer for er et biprodukt av hva folket kjøper mest. Forsideplassen går jo til det som allerede selger mest. Kanskje det har blitt en slags ond sirkel det der, det er et veldig merkelig og interessant markedsføringsfenomen i allefall. Nettopp. PS3 selger mest derfor reklamerer kjedene den mest også. Men det var ikke slik før de siste par årene, så PS3 har faktisk solgt dobbelt så mye osm 360 uten særlig hjelp, men bare pga saueflokken som kjøper playstation automatisk selv om den kostet dobbelt så mye som alternativene. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er vel bare et typisk eksempel på god merkevarebygging. Sony har gjort navnet Playstation synkront med god kvalitetsunderholdning i et konsollprodukt. Man kan da ikke klandre Ola Normann for å ikke vite alle småforskjellene mellom to konsoller i samme generasjon. En annen ting er jo også at når en pode vil ha seg en konsoll, og alle kompisene hans sitter og skyter hverandre i Modern Warfare 2 på ps3 så er det lite vits for han å ønske seg 360. Konsoller er utrolig interessant på den måten der, salg gir en ekstrem eksponensiell vekst i forhold til konkurrentene. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En annen interessant teori: Finanskrisen var jo nesten ikke-eksisterende i Norge i forhold til i f.eks USA. Folk i Norge kjøpte mye flere PS3'er i forhold til befolkningen enn de gjorde over vannet pga at Nordmenn generelt sett hadde mere penger å bruke på underholdning. En dyrere konsoll var ikke et like stort problem, og den kjente merkevaren tippet skalaen til et sikkert kjøp for mange. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, mye bedre å høre på en PS3 fanboy som spiller piratkopier på 360. Slutt å vær så jævla frekk. Nilspils, hold kjeft og kom deg ut. Denne brukeren har blitt utestengt mang en gang på diverse forum folkens, vær så snill og ikke mat trollet. 4 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, mye bedre å høre på en PS3 fanboy som spiller piratkopier på 360. Slutt å vær så jævla frekk. Nilspils, hold kjeft og kom deg ut. Denne brukeren har blitt utestengt mang en gang på diverse forum folkens, vær så snill og ikke mat trollet. Trollenils? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Trondenils har INGENTING i denne posten å gjøre, dette er ikke en plass for fanboys. Det er faktisk en regel: Rules - Ikke spam - Hold dere til trådens tema - Respekter andre forum brukere - Ikke vær en fan-boy av en annen konsoll - Ikke snakk om chipping/flashing/modding av konsollen Og jeg vil tvert i mot si at vi er et playstation land, de fleste jeg kjenner har Xbox, og jeg tror tvert på at vi er et PS3 land. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, mye bedre å høre på en PS3 fanboy som spiller piratkopier på 360. Slutt å vær så jævla frekk. Nilspils, hold kjeft og kom deg ut. Denne brukeren har blitt utestengt mang en gang på diverse forum folkens, vær så snill og ikke mat trollet. Der tar du feil. En annen trodde jeg var Gilmour på VG forumet, han tok også feil. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hmm gleder meg til NBA Jam kommer ut, jeg. Gamle minner arise Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Samme her, har skikkelig lyst på NBA Jam. Husker jeg og kompiser spilte det i timesvis på SNES. Men dette spillet kommer vel som en fullpris release? Jeg fatter ikke hvorfor det ikke er et xbox live arcade spill, det virker jo mest logisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Xboxene mine har begynt å hengt seg etter at jeg lasta ned nyeste oppdatering. Noen som har noe fiks på dette? Svært irriterende å måtte skru den av og på når jeg starter et spill fordi den fryser totalt. -_- Den ene lagger også veldig når jeg spiller f.eks. Lips eller Guitar Hero. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Et steg tilbake med det nye interfacet. Designet er for sterilt og lydene er dritirriterende. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal på kurs hele helga+tentamen mandag+fremføring tirsdag+prøve onsdag. Har fått lønninga mi, så jeg kjøper xbox på onsdag neste uke. Har fri torsdag og fredag i tilleg Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal på kurs hele helga+tentamen mandag+fremføring tirsdag+prøve onsdag. Har fått lønninga mi, så jeg kjøper xbox på onsdag neste uke. Har fri torsdag og fredag i tilleg Vil du ikke bli mobbet på skolen/klassen hvis du har 360 og ikke PS3? Det ble lillebroren min. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Et steg tilbake med det nye interfacet. Designet er for sterilt og lydene er dritirriterende. Lydene kan man jo slå av, ellers syns eg designet er bedre enn tidligere. Men så er eg av den meir enkle typen når det kommer til slikt La oss mimre litt tilbake: Video Endret 5. november 2010 av Mala Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal på kurs hele helga+tentamen mandag+fremføring tirsdag+prøve onsdag. Har fått lønninga mi, så jeg kjøper xbox på onsdag neste uke. Har fri torsdag og fredag i tilleg Vil du ikke bli mobbet på skolen/klassen hvis du har 360 og ikke PS3? Det ble lillebroren min. Har egentlig mere lyst på PS3, men siden alle i klassen som spiller, spiller på enten PC eller 360, går jeg for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå