Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Du kan jo altids handle hos play.com. eller thehut.com. Har handlet med dem flere ganger og har altid vært fornøyd. Takker, skal prøve å bestille fra dem. De kan ha litt lang leveringstid, og husk 200 kroners tollgrensen. Jeg har kjøpt en del spill og filmer fra begge nettbutikkene og alt kom frem og var i god stand. En artig liten ting jeg har begynt å gjøre er å kjøpe et spill fra play.com f.eks Nier til kr 120,- Spille gjennom og levere hos gamestop eller game. Da får jeg som oftest 120-150 kroner spillet som jeg må bruke på et nytt spill. Når jeg har gjort det 4-5 ganger har jeg opparbeidet nok til å kjøpe et helt nytt spill som er av "må ha nå" typen uten å bruke en krone. Ahh.. Ha ha ha Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nytt dashboard i dag. Med nytt design og endringen gjort så at Kinect passer. Kinect ser jævlig digg å ha når man styrer på dashbordet, men selvsagt ikke verdt 1000 spenn alene. Ser også at Kinect kameratet rører på seg mens du går rundt i rommet, ganske kult. Du kan også ha video samtalen med Kinect på xboxen med vennene dine. Litt mer lyst på Kinect nå føler jeg. Endret 1. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har hatt det nye dashbordet i 1,5 mnd jeg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ok, med det har ikke jeg. Trodde det var i dag det kom ut, men du er kanskje tester eller noe? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Synes den nye dashen er drit sørgelig. 1. Enda mer barnslig enn wii 2. Den har fått hele boxen min til å krasje. 3. Enda mer barnslig enn wii Men det med kinect vekket interessen min. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Flere som har problemer med å få lastet ned siste updaten? Får bare feilmelding hver gang den prøver å laste ned.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Men kan få et temlig heftig 3D følelse med kinekt http://www.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw Ved bruk av en slik metode^ Og var det ikke snakk om 3D på xboxen? Uoffisielt altså Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Han som lagde den Wii-mote 3D-greia der var med på å utvikle Kinect, så det er jo ikke usannsynlig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det mulig å laste ned siste update til boxen og installere via usb? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Syntes dashboarden var litt rar, men kult og simpelt, og fint til Kinect. Hvis noen lurer på noe eller bare er generelt interresert i Kinect, så syntes jeg de burde kikke her. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Syntes dashboarden var litt rar, men kult og simpelt, og fint til Kinect. Hvis noen lurer på noe eller bare er generelt interresert i Kinect, så syntes jeg de burde kikke her. Bra tråd der. Som piraten sa: I have a steering wheel in my pants. It's driving me nuts. Yarr! edit* hørte at prisen på live skulle gå opp fordi ms hadde så mange utgifter med ekslusive ting som kart, episoder o.l. Jeg driter i ekslusivt innhold, så jeg håper man kan velge å støtte dette.. edit**: Price change for Xbox LIVE Gold subscription I wanted to let you know that as of November 1, 2010 we are increasing the price of an Xbox LIVE for some members. This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States. Major Nelson Endret 2. november 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Xboxen min frøys tre ganger på under en halvtime etter den siste dashboard-updaten. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Syntes dashboarden var litt rar, men kult og simpelt, og fint til Kinect. Hvis noen lurer på noe eller bare er generelt interresert i Kinect, så syntes jeg de burde kikke her. edit**: Price change for Xbox LIVE Gold subscription I wanted to let you know that as of November 1, 2010 we are increasing the price of an Xbox LIVE for some members. This price increase only affects Xbox LIVE Members in Canada, Mexico, United Kingdom or the United States. Major Nelson Thank God! Endret 2. november 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 360 gjør det så dårlig i norge at de ikke kan sette opp Live prisen. Legg merke til at de bare setter opp prisen i land hvor 360 gjør det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 så xbox 360 gjør det bare bra i fire land i hele verden? hvorfor klager du sånn over at det bare er norge som er ett playstation land? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er det noen andre enn meg som har problemer med Slim når du legger inn spill på disken? Jeg får mas om update når jeg gjør det og når updaten er ferdig så henger xboxen-en seg. Skjer hver gang Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 så xbox 360 gjør det bare bra i fire land i hele verden? hvorfor klager du sånn over at det bare er norge som er ett playstation land? Ja, det stemmer faktisk. 360 gjør det bra/ok i USA, Canada, England og Australia. Alle europeiske land bortsett fra England er playstation land, men Norge er ekstremt. Danmark også forresten. Spania og Portugal er vel de eneste andre som er på nivå med oss når det kommer til playstation dominanse, men selv de er ikke så ille som oss. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Trondenils har faktisk et poeng, men som vanlig er dere får ignorante til å innse at 360 ikke gjør det spesielt bra i Europa. USA, UK, Canda og Mexico er dog store markeder i forhold til mange av de europeiske landene. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Grunnen er vel kanskje mangelen på tv-reklame på spillkonsoller i Norge. Jeg har ikke tv kanaler selv, eller har hatt det på årevis, men det stemmer vel at det er slik? Med lite markedsføring om utvalget i konsollindustrien velger folk som oftest det kjente og kjære, merkenavnet Playstation tar vel definitivt den tronen i Norge. Ikke skyld på nordmenn, skyld på mangelen på markedsføring fra Microsoft sin side. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Grunnen er vel kanskje mangelen på tv-reklame på spillkonsoller i Norge. Jeg har ikke tv kanaler selv, eller har hatt det på årevis, men det stemmer vel at det er slik? Med lite markedsføring om utvalget i konsollindustrien velger folk som oftest det kjente og kjære, merkenavnet Playstation tar vel definitivt den tronen i Norge. Ikke skyld på nordmenn, skyld på mangelen på markedsføring fra Microsoft sin side. MS har vel markedsført mer på TV her denne generasjonen enn hva Sony har gjort. Det er mer Elkjøp og de andre store kjedene sin skyld. De reklamerer kun for PS3 i avisene sine og på nettet. Selv etter at 360 slim kom ut så kjører de kun på med PS3. Bare sjekk nettsiden deres og jeg kan garantere deg, uten å sjekke selv, at de har PS3 på forsiden og kun PS3 versjoner av multiplattform spill. Forrige reklameavisen haadde de nesten 2 sider PS3, ingenting 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå