Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 WTF, inne på xbox.com Dette skal egentlig ikke skje. Du har visst funnet en feil i systemet. Beklager, vi var litt opptatt med å spille Halo: Reach. Vi skal prøve å løse dette med en gang Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som har Borderlands her? Anyone wanna play then? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Har jeg skjønt riktig kommer Need for Speed demo på tirsdag. Det skal prøves!! Skamløs quote av meg selv: Prøvde demoen igår, deilig at jeg faktisk merker at det er Criterion som står bak. Bilene virker tyngre enn i Burnout-serien og det synes jeg er en fordel. Dette blir Arcade-tilsvaret på Forza3 - digg grafikk, feite ødeleggelser og bra lyd. Gleder meg til midten av November når det kommer ut.. Kommer nok ikke til å spille sammenhengende i mange timer, men at det blir dratt fram ofte er det ikke tvil om. *edit: og det vil nok holde meg opptatt til TDU2 kommer ut i Q1 2011. Endret 27. oktober 2010 av Mister Gnu 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har jeg skjønt riktig kommer Need for Speed demo på tirsdag. Det skal prøves!! Skamløs quote av meg selv: Prøvde demoen igår, deilig at jeg faktisk merker at det er Criterion som står bak. Bilene virker tyngre enn i Burnout-serien og det synes jeg er en fordel. Dette blir Arcade-tilsvaret på Forza3 - digg grafikk, feite ødeleggelser og bra lyd. Gleder meg til midten av November når det kommer ut.. Kommer nok ikke til å spille sammenhengende i mange timer, men at det blir dratt fram ofte er det ikke tvil om. *edit: og det vil nok holde meg opptatt til TDU2 kommer ut i Q1 2011. Jeg hadde store forhåpninger til demoen da jeg hadde stor moro med politijaktene i Burnout 2, men jeg ble veldig skuffet. Jeg klarer ikke å finne et eneste spill som gir meg samme kjøreglede som Burnout 2 gjorde. I tillegg får jeg ikke tak i Burnout 2 til xbox. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har jeg skjønt riktig kommer Need for Speed demo på tirsdag. Det skal prøves!! Skamløs quote av meg selv: Prøvde demoen igår, deilig at jeg faktisk merker at det er Criterion som står bak. Bilene virker tyngre enn i Burnout-serien og det synes jeg er en fordel. Dette blir Arcade-tilsvaret på Forza3 - digg grafikk, feite ødeleggelser og bra lyd. Gleder meg til midten av November når det kommer ut.. Kommer nok ikke til å spille sammenhengende i mange timer, men at det blir dratt fram ofte er det ikke tvil om. *edit: og det vil nok holde meg opptatt til TDU2 kommer ut i Q1 2011. Jeg hadde store forhåpninger til demoen da jeg hadde stor moro med politijaktene i Burnout 2, men jeg ble veldig skuffet. Jeg klarer ikke å finne et eneste spill som gir meg samme kjøreglede som Burnout 2 gjorde. I tillegg får jeg ikke tak i Burnout 2 til xbox. Aaaahh burnout 2.... minner. Crash mode... Kan man ikke spille dette på 360, altså? Crap. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har jeg skjønt riktig kommer Need for Speed demo på tirsdag. Det skal prøves!! Skamløs quote av meg selv: Prøvde demoen igår, deilig at jeg faktisk merker at det er Criterion som står bak. Bilene virker tyngre enn i Burnout-serien og det synes jeg er en fordel. Dette blir Arcade-tilsvaret på Forza3 - digg grafikk, feite ødeleggelser og bra lyd. Gleder meg til midten av November når det kommer ut.. Kommer nok ikke til å spille sammenhengende i mange timer, men at det blir dratt fram ofte er det ikke tvil om. *edit: og det vil nok holde meg opptatt til TDU2 kommer ut i Q1 2011. disse nfs spillene blir bare dårligere og dårligere. Bilene kunne heller vært modellert som badekar eller giraffer, det hadde gitt samme elendige kjøreglede. Fyfan for noe dritt skal man lete lenge etter. 2 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hadde store forhåpninger da jeg kjøpte NFS undercover, men etter å ha spilt gjennom spillet, så må jeg si at det er noe av det aller verste jeg har spilt innen bilspill. Makan til urealistisk spill skal man lete lenge etter. Er jo så og si umulig å kjøre fra purken. Tenkte at det å kjøpe en Bugatti Veyron skulle hjelpe, men da jeg lå i 400 km/h, så kom de i SUV'ene sine i 500 bakfra og smadra bilen min. Har ikke noe større forhåpninger til det nye heller Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har jeg skjønt riktig kommer Need for Speed demo på tirsdag. Det skal prøves!! Skamløs quote av meg selv: Prøvde demoen igår, deilig at jeg faktisk merker at det er Criterion som står bak. Bilene virker tyngre enn i Burnout-serien og det synes jeg er en fordel. Dette blir Arcade-tilsvaret på Forza3 - digg grafikk, feite ødeleggelser og bra lyd. Gleder meg til midten av November når det kommer ut.. Kommer nok ikke til å spille sammenhengende i mange timer, men at det blir dratt fram ofte er det ikke tvil om. *edit: og det vil nok holde meg opptatt til TDU2 kommer ut i Q1 2011. Jeg hadde store forhåpninger til demoen da jeg hadde stor moro med politijaktene i Burnout 2, men jeg ble veldig skuffet. Jeg klarer ikke å finne et eneste spill som gir meg samme kjøreglede som Burnout 2 gjorde. I tillegg får jeg ikke tak i Burnout 2 til xbox. Aaaahh burnout 2.... minner. Crash mode... Kan man ikke spille dette på 360, altså? Crap. Joda, det ligger på listen over kompatible spill på xbox.com. Problemet er bare at jeg ikke får tak i et spill. Jeg har skummet alle spillannonser på finn, sjekket games on demand, sjekket diverse gamestop butikker og søkt rundt på nett, men de eneste jeg finner som har det er ebay selgere som tar 15$ bare i frakt. Burnout 1 og 2 var kaotisk, underholdende og vanskelig. Du krasjet hvis du sneiet en kant eller en bil litt hardt. I de nye spillene kan jeg mose inn i en vegg og kun få en sprekk i frontruta. Jeg skal ikke kreve realisme i slike spill. Arkade bilspill er supergøy, men jeg etterspør litt konsekvenser av å ikke klare å styre bilen. Jeg etterspør også styring i det hele tatt. Forza 3 var moro å spille. Responsiv og artig kjøring. Alle de senere NFS og Burnout spillene har biler som oppfører seg som overvektige godstog Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 siden du oppgir frakten i dollar lurer jeg på om du har vært på Uk siden til ebay. http://shop.ebay.co.uk/i.html?rt=nc&LH_BIN=1&_nkw=burnout+2+xbox&_trksid=p3286.c0.m301 1 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 siden du oppgir frakten i dollar lurer jeg på om du har vært på Uk siden til ebay. http://shop.ebay.co....d=p3286.c0.m301 Hmm. Jeg visste ikke at ebay hadde en egen UK side. Da fikk jeg bestilt det jeg skulle ha. Takke takk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjøper kanskje Xbox i dag Gleder meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er det noen som har prøvd det nye rattet fra Mad Catz? Wireless Racing Wheel Xbox 360 Jeg så det sto i hylla på Elkjøp, men tør ikke kjøpe det før jeg får lest noen tester. Tidligere erfaring med Mad Catz har ikke vært så bra, men siden dette er "officially licensed" fra MS bør man vel kunne forvente litt kvalitet? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er det noen som har prøvd det nye rattet fra Mad Catz? Wireless Racing Wheel Xbox 360 Jeg så det sto i hylla på Elkjøp, men tør ikke kjøpe det før jeg får lest noen tester. Tidligere erfaring med Mad Catz har ikke vært så bra, men siden dette er "officially licensed" fra MS bør man vel kunne forvente litt kvalitet? benytt deg av 30 dagers returretten hvis du ikke er fornøyd. btw: det kostet 599kr sist jeg så det. pass på at du ikke betaler for mye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan det ha vært den gamle versjonen du så? Den som heter MC2? Dette er en helt ny utgvave som ble lansert nå i høst. Elkjøp har satt prisen til 1099,- nettbutikken. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Du kan jo altids handle hos play.com. eller thehut.com. Har handlet med dem flere ganger og har altid vært fornøyd. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Kan det ha vært den gamle versjonen du så? Den som heter MC2? Dette er en helt ny utgvave som ble lansert nå i høst. Elkjøp har satt prisen til 1099,- nettbutikken. skal på elkjøp imorgen så skal kikke hva det heter der. men regner med at det er samme. Ok, var der nå og det var mc2 til 699. da har faktisk madcatz utgitt 3 ratt til x360. ett mer enn jeg var klar over Endret 30. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Godt jeg ikke er den eneste som irriterer seg over dette. At manualen er halvhjertet oversatt er en ting, men i 99% av tilfellene er de også tynne som reklameblader og i svart-hvitt. Gi meg engelske manualer i farger! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Du kan jo altids handle hos play.com. eller thehut.com. Har handlet med dem flere ganger og har altid vært fornøyd. Takker, skal prøve å bestille fra dem. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spill med engelske manualer? Er lei av å lese fortynnede blekker med deler av hele oversettelsen lagd via google translate.. Du kan jo altids handle hos play.com. eller thehut.com. Har handlet med dem flere ganger og har altid vært fornøyd. Takker, skal prøve å bestille fra dem. De kan ha litt lang leveringstid, og husk 200 kroners tollgrensen. Jeg har kjøpt en del spill og filmer fra begge nettbutikkene og alt kom frem og var i god stand. En artig liten ting jeg har begynt å gjøre er å kjøpe et spill fra play.com f.eks Nier til kr 120,- Spille gjennom og levere hos gamestop eller game. Da får jeg som oftest 120-150 kroner spillet som jeg må bruke på et nytt spill. Når jeg har gjort det 4-5 ganger har jeg opparbeidet nok til å kjøpe et helt nytt spill som er av "må ha nå" typen uten å bruke en krone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå