Wutwut Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Da er det på tide at jeg kommer med en liste for releases i Oktober. Utgivelser i Oktober. [5. Oktober] Left 4 Dead: The Sacrifice [8. Oktober] Castlevania: Lords of Shadow [8. Oktober] Enslaved: Odyssey to the West [8. Oktober] Front Mission Evolved [8. Oktober] PES 2011 [8. Oktober] WRC [12. Oktober] Arcania - Gothic 4 [12. Oktober] Pinball FX 2 [13. Oktober] Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 [15. Oktober] Alan Wake: The Writer [15. Oktober] Medal of Honor [15. Oktober] Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2 [20. Oktober] Super Meat Boy [22. Oktober] EA Sports MMA [22. Oktober] Fallout: New Vegas [22. Oktober] Monopoly Streets [22. Oktober] Vanquish [26. Oktober] BlazBlue: Continuum Shift [26. Oktober] Splatterhouse [26. Oktober] The Sims 3 [27. Oktober] Bloody Good Time [29. Oktober] DJ Hero 2 [29. Oktober] Fable III [29. Oktober] MySims SkyHeroes [29. Oktober] Rock Band 3 [29. Oktober] Star Wars: The Force Unleashed II [31. Oktober] SAW 2 [--. Oktober] Haunted House Det er utgivelsene for Oktober. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse What are you gonna get? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 for mange spill, for lenge til jeg får meg xbox Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Var bare WRC og Medal of Honor som frista der. Et av de skal jeg i hvertfall ha Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kult, mhmmm nam nam. Mye som frister der. Alan Wake the writer, er fra Arcade sant? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da har jeg kjøpt en 250GB HDD, Halo: Reach og en Steelseries ting som gjør at du kan bruke ditt eget headset. Må si Reach var awesome! Aldri likt Halo, jeg Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Reach er helt vilt. Beste skytespillet jeg har spilt på lenge!!1 Stolt fanboy signing out. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Virker som nettverkskortet i nye x360 slim er ganske rææv. Får 1/4 streker i signal, og den klarer ikke å koble til live. Samtidig som laptopen min som står 1m unna har 4/4 streker. Noen som har noen gode tips ? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 NBA 2k11 mangler på lista di Niko, og det er et av de mest anticipated games i USA. Skal kjøpe det og PES 11 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Virker som nettverkskortet i nye x360 slim er ganske rææv. Får 1/4 streker i signal, og den klarer ikke å koble til live. Samtidig som laptopen min som står 1m unna har 4/4 streker. Noen som har noen gode tips ? koble en kabel til laptoppen da Endret 5. oktober 2010 av 530XD Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gjorde det som nødløsning. Men da fikk den dårlig på NAT, pluss at det hadde vært mye diggere å bruke trådløs.. Kanskje jeg får til å sette opp en ekstra router jeg har som AP ? J*vlig irriterende det her.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min fungerer i allefall greit. HAr du prøvd reset av konsollen? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Gjorde det som nødløsning. Men da fikk den dårlig på NAT, pluss at det hadde vært mye diggere å bruke trådløs.. Kanskje jeg får til å sette opp en ekstra router jeg har som AP ? J*vlig irriterende det her.. Skal bare fortelle deg at med min Xbox 360 (ikke slim), så får jeg den ikke på nettet i det hele tatt når pc'n er på i samme rom :S Jeg må slå på xboxen først, så pc'n. Da bruker det å funke. Vurderer å kjøpe noe nytt spill i dag, eller i morgen. Har sett litt på Forza 3, er det bra? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 iforhold til Forza 2 så er nok forza 3 blitt et barnespill med dumme hjelpemidler. Men dette har de nok gjort for å selge bedre til de som ikke skjønte noe av forza2. skademodellen som var en suveren vinner ift granturisimo er også blitt svakere. (da sikkert pga avtaler med bilfabrikkene) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Men du trenger vel ikke å ha på alle disse hjelpemidlene?? Er det ellers bra? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 joda, selve kjøringa virker veldig realistisk. grafikken er fin og spillet er polert bra. mye fin dlc. man kan slå av alle hjelpemidler selvfølgelig....... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Skal se om det muligens blir Forza på meg i dag. Om ingen andre har noen forslag til gode spill? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skal du ha et bilspill, så må det bli Forza ja. Spiller det daglig nå for tiden. Aner ikke hvor mange timer jeg har spilt nå, men det er mange og er bare litt over 50% tror jeg. Morsomt å lære seg å drifte også Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har jeg spillt igjennom hele Campain-thingy greia i Halo: Reach. Awesome Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Skal se om det muligens blir Forza på meg i dag. Om ingen andre har noen forslag til gode spill? PGR4 er mer arcade, og det finner du nok ganske mye billigere også. Ganske morsomt bilspill faktisk. Kan også kjøre motorsykkel på det, vet ikke om det er mulig på Forza. Dog er Forza et mye dypere bilspill, så hvis du liker å mekke på bilene dine etc så er nok det det beste alternativet. Endret 5. oktober 2010 av Bosna Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gjorde det som nødløsning. Men da fikk den dårlig på NAT, pluss at det hadde vært mye diggere å bruke trådløs.. Kanskje jeg får til å sette opp en ekstra router jeg har som AP ? J*vlig irriterende det her.. Skal bare fortelle deg at med min Xbox 360 (ikke slim), så får jeg den ikke på nettet i det hele tatt når pc'n er på i samme rom :S Jeg må slå på xboxen først, så pc'n. Da bruker det å funke. Vurderer å kjøpe noe nytt spill i dag, eller i morgen. Har sett litt på Forza 3, er det bra? Hmm, kanskje det blir forstyrrelser ? Skal jammen meg teste og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå