Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) betaler heller litt mer for en bedre kabel, har hatt dårlig erfaring med slike ting fra Deal extreme. EDIT: Finner heller en fake en som ikke er fra deal extreme tror jeg. Vga er det eneste jeg ikke har brukt på PC skjermen min, så det blir å foretrekke. Og hvis jeg ikke tar feil har vel xboxen optisk utgang for surround lyd Endret 26. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) betaler heller litt mer for en bedre kabel, har hatt dårlig erfaring med slike ting fra Deal extreme. EDIT: Finner heller en fake en som ikke er fra deal extreme tror jeg. Vga er det eneste jeg ikke har brukt på PC skjermen min, så det blir å foretrekke. Og hvis jeg ikke tar feil har vel xboxen optisk utgang for surround lyd xbox slim har optisk ut ja. kan hende elkjøp har den vga kabelen i butikk hylla. trodde alle pc skjermer hadde hdmi min har 2 + dvi+vga og komponent bruker faktisk komponent da hdmi blafrer. Endret 26. september 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har det, men groit å ikke måtte trenge en switch/bytte ut kablene hele tiden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 To ting til:Hvor får jeg den nye Xbox'en med 250GB billigst?Og er det noe jeg burde vite FØR jeg skaffer meg den? Lefdal og Elkjøp har ikke Xbox Slim 250GB på lager lengre. Jeg vet ikke om de har sluttet å kjøpe dem inn eller hva. Ser ut som de selger bare Xbox Slim med 4GB. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tror heller det er utsolgt, hvem i helvette betaler to hundre kroner mindre for en 4GB harddisk kontra en 250GB harddisk? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tror heller det er utsolgt, hvem i helvette betaler to hundre kroner mindre for en 4GB harddisk kontra en 250GB harddisk? Størst er best - tro meg. Ingen angrer på å ha en større hd på ett eller annet tidspunkt Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360VGAHDBL/vga-hd-kabel-x360 de har jo vga kabel på lager ihvertfall. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tror heller det er utsolgt, hvem i helvette betaler to hundre kroner mindre for en 4GB harddisk kontra en 250GB harddisk? Trodde først du kødda, så jeg måtte sjekke det opp selv. 1 675,- mot 1 890,- Vet ikke om det er 250 GB-en som er for lavt priset eller om det er 4 GB-en som er for høyt priset.. Er jo helt latterlig. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tror heller det er utsolgt, hvem i helvette betaler to hundre kroner mindre for en 4GB harddisk kontra en 250GB harddisk? Der har du meg, hadde jeg venta til fredag hadde jeg fått 250GB versionen, kjøper bare den hardisken til 999kr. Misslikte pianosvart-fargen, så jeg gikk for 4GB utgaven. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 då d ubetaler 800kr for en annen farge? :!: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jaaaa<3 LEver på stipend og har bursdag den 5 oktober, jeg må jo bruke pengene på noe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der har du meg, hadde jeg venta til fredag hadde jeg fått 250GB versionen, kjøper bare den hardisken til 999kr. Misslikte pianosvart-fargen, så jeg gikk for 4GB utgaven. Hvor kjøpte du fra? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gamestop Fredrikstad De har begge modellene både på Spaceworld og Gamestop her.. Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvis man installerer et spill på 360, slipper man å bruke cden? Eller hva er greia`med det? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Man må bruke DVDen for at Xboxen skal vite at du eier spillet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Skulle vært mulig å døtte en SSD i xboxen, hadde fått temlig raske loading tider da :!: Lenke til kommentar
danielch Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der har man fordelen til 4GB utgaven, derav at den har 4GB Flash minne. (Skulle ha vært litt mer, meneh). Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvis man installerer et spill på 360, slipper man å bruke cden? Eller hva er greia`med det? greia er jo selvfølgelig raskere lastetider og du slipper å bli tunghørt før du er 25. dvden må stå i hele tiden, trykker du på eject stopper spillet og du hopper ut i dashboard. Der har man fordelen til 4GB utgaven, derav at den har 4GB Flash minne. (Skulle ha vært litt mer, meneh). tipper at det flashminnet som står i er noe av det billigste de har fått tak i og det er vel neppe raskere enn standard harddisken. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tingen med Xbox Slim er jo at den bråker mindre og leser disken raskere. Så da blir det også mindre behov for å installere spill. Men 4GB kontra 250GB er vel ikke så mye å lure på. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er vel ingen her som har en 48timers live kode jeg kan få? Får ikke kjøpt Gold før på Lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå