Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter muligens etter et nytt spill jeg også. Har ikke så mye å si, har lyst til at det skal være litt utfordrende og skal ha en litt god story, men det er ikke et must. Liker spill som:

Call of Duty - serien.

Metal Gear Solid - serien.

Bilspill.

Alan Wake.

Red Dead Redemption.

Skate - serien.

Liker det meste egentlig, samme aldersgrense og alt.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Leter muligens etter et nytt spill jeg også. Har ikke så mye å si, har lyst til at det skal være litt utfordrende og skal ha en litt god story, men det er ikke et must. Liker spill som:

Call of Duty - serien.

Bilspill.

Alan Wake.

Red Dead Redemption.

Skate - serien.

Noen forslag?

Bioshock(enern er veldig bra, ikke tro det er dårlig siden det kom ut for et par år siden)

Mass Effect( 1 og 2, må spille av ALLE Som har 360 IMO)

Splinter Cell Conviction kanskje? Har ikke spilt det selv, men tenker å kjøpe det. Ser ganske fett ut.

Lenke til kommentar

Call of Duty - serien.

Bilspill.

Alan Wake.

Red Dead Redemption.

Skate - serien.

Noen forslag?

Vent på CoD: Black Ops :D Evt GTA IV, hvis du ikke allerede har det;)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det enda, men en ganske smart ting å gjøre i singleplayer-delen er å lage dette: computer case + flashlight. Det lager et slags hackeverktøy som gjør at du får $10,000 fra hver minibank du ødelegger istedenfor de vanlige $2,500. (Utrolig nyttig for å kjøpe Zombrex og andre ting) Kan bare brukes 5-6 ganger, men det er nok deler å ta av så du kan lett lage flere.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det enda, men en ganske smart ting å gjøre i singleplayer-delen er å lage dette: computer case + flashlight. Det lager et slags hackeverktøy som gjør at du får $10,000 fra hver minibank du ødelegger istedenfor de vanlige $2,500. (Utrolig nyttig for å kjøpe Zombrex og andre ting) Kan bare brukes 5-6 ganger, men det er nok deler å ta av så du kan lett lage flere.

ha ha genialt skal prøves!!

Lenke til kommentar

XBox 360 - Dead Rising 2: case zero

Anbefalt - jeg hadde ikke prøvd 1'ern og tok meg råd til denne (400 MSpoints) og inntrykket var mer enn godkjent.

Førsteinntrykket av 2'ern virker bra. Litt cutscenes og maaassssee å finne på. Tror ikke at jeg går lei dette med det første.

Prøvde online og følte at det kan bli litt random hvem som vinner, men skal prøve mer i helgen..

Lenke til kommentar

Skal nok skaffe meg 360 om fire uker'ish.

Hvilke to spill brude jeg kjøpe aller først? Går helst for xbox only spill, hvor burde jeg starte i Halo serien?

Hvis du ikke har noe imot spill som ser utdatert ut burde du jo begynne med Halo CE. Spilte gjennom det nylig og hadde det like artig som jeg har med mange nyere spill.

Jeg vil også anbefale Ninja Gaiden. Både Halo CE og Ninja Gaiden er tilgjengelig hos Games on Demand. Mass Effect er fantastisk.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

To ting til:

Hvor får jeg den nye Xbox'en med 250GB billigst?

Og er det noe jeg burde vite FØR jeg skaffer meg den?

elkjop, lefdal, komplett, egentlig overalt, det er jo bare å si hvilken pris du vil betale så får du vel et positivt svar.......

hva du bør vite? den spiller ikke av blu-ray f.eks.

itillegg så er det heller ikke verdens beste dvd spiller som er montert i den, så hvis du er kresen på film-bilde så bruker du heller en dyr dvd spiller.

du må også kjøpe en hdmi ledning til den da dette ikke følger med, microsoft sparte 10kr der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...