Locrin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Flere enn meg som prøvde det nye Tomb Rider spillet og syntes gameplayet var morsomt, men avsto fra å kjøpe det pga horribelt stemmeskuespill? Det er det værste jeg har hørt på en god stund. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Flere enn meg som prøvde det nye Tomb Rider spillet og syntes gameplayet var morsomt, men avsto fra å kjøpe det pga horribelt stemmeskuespill? Det er det værste jeg har hørt på en god stund. Synes ikke det var så ille jeg, og det er langt fra noe cut-scene heavy spill så merker lite til det. Spillet var utrolig artig med coop, likte ikke like godt singleplayer. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hva heter det nye tomb raider spiller? er det det spillet der ett stort hus eksploderer helt i begynnelsen? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 .... men er enig i at Dance central virker drit kult. Mangler bare noen venninner og en kasse øl.. haha mangler bare noen nakne veninner og 10 tonn med øl Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Væske måles ikke i vekt. Lenke til kommentar
bansheee Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Trenger desperat tips til nytt xbox-spill... Liker godt bil spill og GTA serien. Noen som kan komme med tips? Helst noe som er helt nytt eller som kommer ganske snart! Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Væske måles ikke i vekt. jo visst søren, jeg gjorde det jo nettopp. Endret 29. august 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Trenger desperat tips til nytt xbox-spill... Liker godt bil spill og GTA serien. Noen som kan komme med tips? Helst noe som er helt nytt eller som kommer ganske snart! saintsrow 1 og 2 ...2`ern er nyest hehe. Endret 29. august 2010 av ola the icebox Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Trenger desperat tips til nytt xbox-spill... Liker godt bil spill og GTA serien. Noen som kan komme med tips? Helst noe som er helt nytt eller som kommer ganske snart! Halo Reach? Var ikke akkurat det du hintet til, men det kommer nå iallefall snart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan får jeg overført f.eks filer til xbox'en uten å måtte benytte meg av teite USB-minnebrikker osv? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Da er det på tide at jeg kommer med en liste for releases i September. Er noen måneder siden jeg gjorde dette. Utgivelser i September. [3. September] Tom Clancy's H.A.W.X. 2 [7. September] Dragon Age: Origins - Witch Hunt [7. September] Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker [8. September] Plants vs. Zombies [14. September] Halo: Reach [14. September] Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole [15. September] Sonic Adventure [17. September] R.U.S.E. [17. September] Two Worlds II [22. September] DeathSpank: Thongs of Virtue [24. September] Test Drive Unlimited 2 [24. September] F1 2010 [24. September] Guitar Hero: Warriors of Rock [29. September] Hydrophobia [30. September] PES 2011 [30. September] FIFA 2011 [--. September] Borderlands: Claptrap’s New Robot Revolution Det er utgivelsene for September. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse What are you gonna get? EDIT: Lagt til Fifa 11. Endret 6. september 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kunne kanskje lagt til FIFA 11 i det innlegget Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 FIFA 11 kommer også 30. september. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det blir Halo: Reach og Dead Rising 2 (kommer ut 24/9) på meg. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvordan er egentlig nyere F1 spill i forhold til de gamle fra f.eks PS1.. ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 F1 2010 er årets utgivelse for meg. Nå mangler jeg bare ratt. Fatter'n gleder seg vel nesten mer en meg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 F1 2010 er årets utgivelse for meg. Nå mangler jeg bare ratt. Fatter'n gleder seg vel nesten mer en meg du har fått med deg at det er codemasters som er developer? så egentlig har jeg lagt denne tittelen på hylla før den er kommet ut. Alle de andre spill som codemasters er involvert i har jo en kjørefølelse som et badekar. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det har jeg, ja. Men har lyst til å gi spillet en sjanse. Håper selvfølgelig at det er realistisk styring, og realistisk kjørefølelse. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Test Drive Unlimited 2 er vel utsatt til over nyttår etter det jeg har fått med meg. F1 2010 høres fristende ut. Har ikke spilt F1-spill siden N64 sitt kom ut. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det har jeg, ja. Men har lyst til å gi spillet en sjanse. Håper selvfølgelig at det er realistisk styring, og realistisk kjørefølelse. håper inderlig at det kommer en demo, noe jeg tviler på. hvis ikke får man prøve å lese reviews hos noen som interesserer seg for racing. (dvs ingen av de store slik som ign.....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå