Wutwut Skrevet 5. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Er enig i at Kinect vil bli revolusjonerende. Om Kinect hadde brukt samme opplegget som Wii, og Move hadde det ikke vært det samme. Min mening er at alt blir mer naturlig og bedre UTEN kontroll. Eneste løsningen jeg ser på skytespill hvor man beveger seg er at man beveger på beina uten at man går fremover. Men selvom det ikke er kontroller til Kinect, kan det jo hende at man får sånne ekstra greier man kan kjøpe som på Wii, som ratt, fiskestang og mye rart. Og det med at du kan scanne ting og bruke det i spill er jo også stilig. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Kinect? EyeToy på speed. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Hva er egentlig de poengene en får opp via profilen sin etter som man unlocker forskjellige ting? Er det meningen at disse poengene kan brukes til noe når man kommer opp i en "fornuftig" sum? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Skuffende nok, nei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Så retarded om jeg får si det mildt.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 De er der kun for å lage ekstra utfordring, og er en god måte å få mest mulig ut av spillet på synes nå jeg. Når man spiller spill uten achievements (på PC feks) så blir det gjerne til at man spiller igjennom spillet og lar det være med det. Med achievements spiller man kanskje om igjen en gang til på høyere vansklighetsgrad etc for å sanke inn mer poeng. Veien til 1000G blir nesten som et spill i seg selv. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 achievements er fantastisk etter min mening. Som raid2 sier så er det et eget spill i seg selv. Noen spill har også ting du kan kjøpe for achievmentene, som ubisoft spill gjennom uplay. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 achievements er fantastisk etter min mening. Som raid2 sier så er det et eget spill i seg selv. Noen spill har også ting du kan kjøpe for achievmentene, som ubisoft spill gjennom uplay. ting? tenker du på fysiske ting slik som dvder eller spill? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 Themes til xboxen, bonusmatrielle til spillet, som i ac2 var det ekstra kniver og outfitet til Altair. Ikke mye, men tror at i fremtiden blir det bare mer og mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. august 2010 Rapporter Del Skrevet 6. august 2010 liker godt det ubisoft har gjort i assassins creed 2, splinter cell og noen andre spill. skulle ønske man kunne ha unlocket noe for visse summer. det går faktisk på halo waypoint, der får man noe til avataren sin for å vise at man har høy score/er helt uten liv. skulle bare ønske det var noe annet enn noe tull til avataren som også er tull. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Føler meg dum her nå, men går det ikke å få ett spill til å bli kjørt hovedsaklig kun fra harddisk lenger? Husker at før så var maskinen så godt som helt stille når man installerte, men nå jobber jo drevet konstant hele tiden.. Har testet på disse spilla: Forza 3, Red Dead Redemption, og trolig ett par andre og... Husker dog at før, når jeg spilte Crackdown, så gikk drevet, men på alt annet så var det uten støy.. Og, har selvsagt prøvd å søke på nett etter emnet, men er jo som å lete etter nål i høystakken med tanke på at det ihvertfall før ble plutselig tilgjengelig å legge inn Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Føler meg dum her nå, men går det ikke å få ett spill til å bli kjørt hovedsaklig kun fra harddisk lenger? Husker at før så var maskinen så godt som helt stille når man installerte, men nå jobber jo drevet konstant hele tiden.. Har testet på disse spilla: Forza 3, Red Dead Redemption, og trolig ett par andre og... Husker dog at før, når jeg spilte Crackdown, så gikk drevet, men på alt annet så var det uten støy.. Og, har selvsagt prøvd å søke på nett etter emnet, men er jo som å lete etter nål i høystakken med tanke på at det ihvertfall før ble plutselig tilgjengelig å legge inn Nei du må fortsatt ha disken i, men min bråker ingenting, bare når jeg starter opp spillet for diskskjekken. Ellers er den dønn stille når jeg har spillene installert på harddisken (Ikke DVD da såklart) Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 At disken må være i er greit, men fatter ikke hvorfor drevet går konstant.. Nesten så jeg får lyst til å henge opp boxen utenfor huset... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hos min er det ganske stille når jeg har innstalert en spill på hardisken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 At disken må være i er greit, men fatter ikke hvorfor drevet går konstant.. Nesten så jeg får lyst til å henge opp boxen utenfor huset... Må vere noe galt hos deg. Poenget med å installere spillene på HDD er jo for å slippe at drevet skal gå bananas. Har du byttet HDD over til en annen Xbox? For da må du installere spillene på nytt, via denne xboxen. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hei.. Har byttet disken over, og har og installert på nytt.. Måtte bytte over pga RROD i vinter en gang.. Men får vel prøve litt reset, og installering av spill på nytt.. Går vel å ta backup av lagring på minnepenn vel? Kjekt å slippe å miste fremgang på f.eks Forza 3, bare pga at jeg vil ha det stille Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Går fint å bruke minnepenn som lagringsmedia ja Må bare konvertere den til en 360 kompitabel enhet først Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Vet ikke om noen av dere har sett på de forrige filmene mine, men hva syntes dere om den nye kvaliteten min? HUSK Å SE I 1080p! http://www.youtube.com/watch?v=kxXWbxY2pq8 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Synes det var for grått/lyst. Vet ikke om det er pga spillet eller hvordan du tar opp da. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 14. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Tror det er TV innstillingene. Kan nok bli bedre om jeg ordner litt på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå