Wutwut Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Her var det liv, rai rai. Neida, menne noen som gleder seg til Kinect eller? Isåfall har vi noe til felles. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Har ikke blitt særlig fristet av Kinect enda, og tror jeg lar det være å handle inn. Leste det var spørsmål rundt om det kunne brukes sittende, er dette blitt bekreftet at man kan nå? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Såvidt jeg har skjønt så er det opp til de som lager spillene som bestemmer om det kan brukes sittende eller ikke. Det yoga-aerobic-fitness-spillet med oransje gele-mennesker vil for eksempel ikke kunne brukes sittende siden Kinect ikke vil kunne bedømme hvordan kroppen din er. Spill som kun avhenger av hender og hode vil kunne brukes sittende uten problem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kinect frister like mye som en varm øl dagen derpå for min del, fail. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 kinect har så mange begrensinger i hvordan det kan brukes i et "skikkelig" spill at jeg føyer meg inn i rekken bak Mala. Når det er sagt er jeg jo en gadget-hore og kjøper det likevel. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ok. Ikke mange som gleder seg eller har tro i det ser jeg. Dere får komme dere opp av sofa'n å bevege dere litt. Hehe. Neinei, da får jeg være den eneste da. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ok. Ikke mange som gleder seg eller har tro i det ser jeg. Dere får komme dere opp av sofa'n å bevege dere litt. Hehe. Neinei, da får jeg være den eneste da. Det er nok mange som gleder seg men ikke så mange blant nerdene her. Kinect kommer til å bli litt av en trim maskin ser det ut til. http://www.youtube.com/watch?v=_FEwAFp5hpI Tysk men morsomt hvor svett og sliten han blir av å spille kinect. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ja, desverre foretrekker jo de fleste nerdene som du sa her å sitte i ro. Hehe. Ikke det at jeg har noe i mot det altså, jeg digger også å sitte med en kontroll å spille. Men jeg vil tro det her blir noe for meg. Og særlig at noen i familien min og vennene mine ikke trenger å lære seg hvordan å spille når man skal spille et multiplayerspill. Man bare gjør det naturlig Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det eneste spillet til Kinect som har fristet meg så langt er Dance Central, utrolig nok. Selv om jeg egentlig hater dansing, så ser det morsomt ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Når eg har tid til sette meg ned å spille, vil eg helst finne roen òg nyte ett skikkelig spill. Skal eg trimme stikker eg heller på en joggetur eller annet. Men for all del folkens, jo.flere muligheter konsollen får desto bedre Endret 2. august 2010 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 jeg håper de finner en måte å bruke kinect i skytespill som halo eller cod. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 trimme gjør jeg utendørs hele uken så det får holde.. jeg er ikke negativ til kinect i forhold til enkle multiplayerspill, alla wii sports.. men jeg mener den er ubrukelig til "skikkelige spill" Tenk deg om.. hvor mye tid tror du at du kommer til å bruke framfor Kinect ALENE? Det duger til fest og korte sessions med kompiser.. Wii mote og PS Move kan derimot brukes i ALLE spill, uansett hvor hardcore de måtte være. Synd at microsoft ikke bare lager en kombinasjonssak med det beste fra begge typer bevegelseskontroll. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 trimme gjør jeg utendørs hele uken så det får holde.. jeg er ikke negativ til kinect i forhold til enkle multiplayerspill, alla wii sports.. men jeg mener den er ubrukelig til "skikkelige spill" Tenk deg om.. hvor mye tid tror du at du kommer til å bruke framfor Kinect ALENE? Det duger til fest og korte sessions med kompiser.. Wii mote og PS Move kan derimot brukes i ALLE spill, uansett hvor hardcore de måtte være. Synd at microsoft ikke bare lager en kombinasjonssak med det beste fra begge typer bevegelseskontroll. Ja, synd de ikke lager akkurat samme greia som de andre...? Bevegelseskontroll er ikke noe særlig i tradisjonelle spill uansett, hvordan vil move hjelpe i Gran Turismo? I God of war? I Uncharted? I Fifa? Vil god of war bli bedre hvis man må veive rundt hele tiden når man slåss? Hvor mange tradisjonelle Wii spill er bedre pga wii kontrolleren? Ikke mange. Vil FPS spill bli særlig bedre? Tror ikke det, FPS wpill på Wii har jo ikke vært særlig populært og move byr på akkurat samme kontrollsystem. Litt mer presist sikkert men jeg tror ikke særlig mange vil velge å spille FPS spill særlig lenge med move kontroller før de velger å gå tilbake til dual shocken. Vanlige spill vil nok bli spilt med tradisjonelle kontrollere en god stund til. Jeg er glad Kinect er annerledes fordi den kan gi ganske så revolusjonerende opplevelser når utviklerne virkelig begynner å tenke utenfor boksen. 1 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg er null interessert i Kinect ettersom "spillene" jeg har sett blitt demonstrert nesten ikke kan kalles spill i det hele tatt. Ante meg at det kom til å bli på denne måten, på samme måte som 80% av spillene som kommer ut til Wii er totalt uinteressante. For meg så virker det som teknologien er for lite utviklet til at det er verdt å satse på akkurat nå. Istedenfor å videreutvikle dette så bare slenger de det ut så det fungerer på "spill" som kun krever at man veiver med armene og hopper. Det spiller jo liten rolle for Microsoft ettersom Kinect treffer rett i planeten på Wii's target audience, og det er jo disse som er ment til å kjøpe det. Jeg holder meg frabedt fra slikt tull. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 trimme gjør jeg utendørs hele uken så det får holde.. jeg er ikke negativ til kinect i forhold til enkle multiplayerspill, alla wii sports.. men jeg mener den er ubrukelig til "skikkelige spill" Tenk deg om.. hvor mye tid tror du at du kommer til å bruke framfor Kinect ALENE? Det duger til fest og korte sessions med kompiser.. Wii mote og PS Move kan derimot brukes i ALLE spill, uansett hvor hardcore de måtte være. Synd at microsoft ikke bare lager en kombinasjonssak med det beste fra begge typer bevegelseskontroll. Ja, synd de ikke lager akkurat samme greia som de andre...? .... Vil FPS spill bli særlig bedre? Tror ikke det, FPS wpill på Wii har jo ikke vært særlig populært og move byr på akkurat samme kontrollsystem. Litt mer presist sikkert men jeg tror ikke særlig mange vil velge å spille FPS spill særlig lenge med move kontroller før de velger å gå tilbake til dual shocken. Vanlige spill vil nok bli spilt med tradisjonelle kontrollere en god stund til. Jeg er glad Kinect er annerledes fordi den kan gi ganske så revolusjonerende opplevelser når utviklerne virkelig begynner å tenke utenfor boksen. Jeg klarer ikke se at Kinect skal gi noen revolusjonerende opplevelser i det hele tatt.. noen kule indy spill og noe annet innoverende smårask. Det er og forblir en kraftig forbedret versjon av PSeye. Mulig jeg er trangsynt, men vær realistisk, hva kan de finne på? Du vil jo kunne veifte rundt med armene når du spiller på en maskin som har move også, kameraet funker jo som alltid.. Synest det er litt synd at Sony ikke har oppgradert Eye mer, da hadde en plutselig hatt både Kinect og Move på samme konsoll. Jeg har wii.. hvorfor spiller jeg ikke FPS spill på wii? Jo fordi grafikken er så hindises tragisk at det går faktisk ut over gameplayet. Jeg spillte gjennom metroid, funket gullfint å bruke wii stikka til å sikte med, mer nøyaktig som du sier, i tillegg blir den brukt VELDIG aktivt til å gjøre diverse ting i spillet i tillegg til selve siktinga, noe som var kult. Enig i at god of war og gran turismo ikke er tingen.. gran turismo kan/bør jo ikke spilles med dualshock heller da. Jeg kommer til å kjøpe kinect og spill til det, men at det blir brukt mer enn Move tviler jeg på. Se for deg noe så enkelt som wii sports og de forskjellige spillene der; jeg vil heller spille det med kontrollere enn uten.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hele Kinect er jo Wii sports i bunn og grunn. Jeg vil ikke spille det greiene der med noe kontroller, for jeg vil ikke spille det i det hele tatt... Jeg bare håper dypt og inderlig at Kinect blir en gigaflopp så ikke Microsoft tynner ut budsjettet på ekte spill fordi Kinect spillene drar inn lass med penger. Det er jo hele grunnen til at Nintendo er dritt i dag, og om Kinect er en suksess så kommer Microsoft til å bruke budsjettet fra ekte spill til å lage dette søppelet. Dette er jo markedsføring 101, fatter ikke at folk som har sett Wii blitt lansert ikke skjønner dette. Gamere skyter seg selv i foten ved å kjøpe Kinect. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Minner meg egentlig om tida før wii ble sluppet. Alle var skeptiske, men ble jo suksess for det. Jeg er enig i at det ikke er altfor spennende det som har vist nå, men tror at vi om 1 år vil få mange spennende titler. Selv skal jeg ha kinect ene og alene pga dance sentral Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mitt største ankepunkt mot hele Kinect opplegget er at man ikke kan bevege seg fremover eller andre retninger for den saks skyld uten å måtte stå med kontrollen i henda. Beste de kan få til slik det er lagt opp er vel slik de viste i dette Start Wars spillet på E3, hvor man dyttet begge henda fremover for å bevege seg en fast bestemt avstand frem. På Wii har man jo mulighet til å både bevege seg og hive med armene samtidig, hvilket gjør dette mer brukanes til noe skikkelige spill enn hva jeg klarer å se Kinect noen gang vil få til. Når man da ser på hvor dårlig spill det er kommet til Wii, gjør det meg ikke noe mindre skeptisk til hva MS og Sony skal komme med til deres opplegg. Folk som drømmer om skytespill til Kinect tror jeg må la det forbli med drømmen, om det ikke er et spill man beveger seg fremover automatisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan man bruke det samme VISA-kortet på to forskjellige kontoer? Greia er at jeg bruker kortet mitt på min egen profil, på min egen xbox, men jeg skulle gjerne kjøpt et par arcadespill til lillebror også, med hans profil på hans egen xbox. Jeg er "Parent" for hans profil, om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan man bruke det samme VISA-kortet på to forskjellige kontoer? Greia er at jeg bruker kortet mitt på min egen profil, på min egen xbox, men jeg skulle gjerne kjøpt et par arcadespill til lillebror også, med hans profil på hans egen xbox. Jeg er "Parent" for hans profil, om det skulle ha noe å si. Ikke noe problem å bruke samme Visa på flere kontoer eller maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå