thomassit0 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Need For Speed Hot Pursuit: Race er avslørt i en Gametrailers video. Ryktes å være Criterion sitt. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gleder meg til nye Xbox Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Blarh, kjøpte nettopp ny xbox pga den gamle gikk dass for noen måneder siden.. Og nå i etterkant har jeg faktisk greid å fikset den gamle, men vi får nå se hvor lenge den lever.. Men den nye xboxen er vel ikke så annerledes at det gjør noe,. Endret 14. juni 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Funker returordningen på Elkjøp slik at man kan få pengene tilbake etter 30 dager? For da kjøper jeg meg en Arcade ASAP og kjøper meg en ny xbox når den kommer til Europa Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg skal definitivt ha den nye boksen. Kanskje ikke så grusomt forskjellig fra Elite, men for oss som fortsatt sitter på 05/06-bokser så er dette et solid sprang. Kort oppsummert: 250GB, WI-FI (802.11n), HDMI, optisk ut, touch sensitive knapper i front, 5 USB, mindre og mer effektiv strømforsyning, en stor vifte istedenfor to små, stillere* og ikke minst et utseende som passer bedre inn i stereobenken og ikke ser ut som et leketøy fra duplo (dette er dog subjektivt ). *påstås det fra MS' side. Regner med at 60% av de største nettstedene kommer med tester i løpet av morgendagen, og de resterende 40% i løpet av uka. edit: kommer forresten til Europa 16. Juli. Endret 14. juni 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvorfor kommer den så sent til Europa? Og noen som vet svaret på Elkjøp-spørsmålet lenger oppe? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skal ha den nye boksen jeg og. Bare jeg får fjerna den jeg har nå så. OleEdvard09: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start;?ContentKey=5440 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lurer på en ting. Går det an å bruke både Games for Windows Live og Xbox Live kontoen som samme? Altså at jeg "linker" dem sammen på en måte? Tenker på spillene og achievements jeg har osv Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Funker returordningen på Elkjøp slik at man kan få pengene tilbake etter 30 dager? For da kjøper jeg meg en Arcade ASAP og kjøper meg en ny xbox når den kommer til Europa fungerer selvsagt ikke etter 30 dager. for et teit spørsmål.. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Altså, det skjønte jeg, men jeg lurte på om det var slik det fungerte, at man fikk pengene tilbake og ikke bare en tilgodelapp. Teit svar... 1 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det var jo ikke akkurat det du spurte om. Du spurte om du kunne få igjen pengene ETTER 30 dager. Men om du leverer tilbake FØR 30 dager, kan du få pengene tilbake ja... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Crackdown 2 demo ute NÅ. Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei! Jeg spiller call of duty mw og mw2. Jeg bruker en internett kabel, men den saken som liksom holder ledningen så den ikke skal dette ut er knekt. Dette var ikke et problem, men tidligere idag så spilte jeg cod så fikk jeg dratt ut internett kabelen med et uhell og i det det skjedde skulle jeg spise middag så jeg gikk ned for å spise. Etterpå tok jeg inn internett kabelen og prøvde å connecte til xbox live. Dette fungerte ikke prøvde flere ganger prøvde også og bruke denne kabelen til min stasjonære pc for å se om internettet fungerte der og det gjorde det. Prøvde med andre internett kabler og funket heller ikke. Fikk beskjeden : Your network doesnt have a sufficent MTU settings osv. Hvorfor får jeg dette plutselig nå og hva er dette ? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 det er andre folk som har problemer med xbox live og xbox.com akkurat nå. så du er ikke alene Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fikk et fint svar fra Xbox her nå. Jeg sendte dem en mail ang denne topicen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1239855 Fikk følgene svar: "Du må logge inn med riktig brukernavn og passord" :hrm: Jeg har jo beskrevet at jeg kommer inn på gmail og Xbox live men ikke på Xbox.com Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er Xbox live nede eller noe? Kommer meg ikke inn. :S Kommer feilmelding: Your network doesn't have a sufficient MTU setting. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er Xbox live nede eller noe? Kommer meg ikke inn. :S Kommer feilmelding: Your network doesn't have a sufficient MTU setting. Tror det, har lest om mange som har problemer nå Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kommer ikke inn på Live og xbox.com. Hva skjer? Må man endre MTU settingsa? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Kommer ikke inn på Live og xbox.com. Hva skjer? Må man endre MTU settingsa? noen internett leverandører har problemer. (altibox og get f.eks) ikke telenor. for jeg kommer inn på live. Endret 25. juni 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg kommer heller ikke inn. Har Get Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå