Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blarh, kjøpte nettopp ny xbox pga den gamle gikk dass for noen måneder siden.. Og nå i etterkant har jeg faktisk greid å fikset den gamle, men vi får nå se hvor lenge den lever..

Men den nye xboxen er vel ikke så annerledes at det gjør noe,.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Jeg skal definitivt ha den nye boksen. Kanskje ikke så grusomt forskjellig fra Elite, men for oss som fortsatt sitter på 05/06-bokser så er dette et solid sprang.

Kort oppsummert: 250GB, WI-FI (802.11n), HDMI, optisk ut, touch sensitive knapper i front, 5 USB, mindre og mer effektiv strømforsyning, en stor vifte istedenfor to små, stillere* og ikke minst et utseende som passer bedre inn i stereobenken og ikke ser ut som et leketøy fra duplo (dette er dog subjektivt :) ).

*påstås det fra MS' side. Regner med at 60% av de største nettstedene kommer med tester i løpet av morgendagen, og de resterende 40% i løpet av uka.

edit: kommer forresten til Europa 16. Juli.

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Hei! Jeg spiller call of duty mw og mw2.

Jeg bruker en internett kabel, men den saken som liksom holder ledningen så den ikke skal dette ut er knekt. Dette var ikke et problem, men tidligere idag så spilte jeg cod så fikk jeg dratt ut internett kabelen med et uhell og i det det skjedde skulle jeg spise middag så jeg gikk ned for å spise. Etterpå tok jeg inn internett kabelen og prøvde å connecte til xbox live. Dette fungerte ikke prøvde flere ganger prøvde også og bruke denne kabelen til min stasjonære pc for å se om internettet fungerte der og det gjorde det.

Prøvde med andre internett kabler og funket heller ikke.

Fikk beskjeden : Your network doesnt have a sufficent MTU settings osv.

Hvorfor får jeg dette plutselig nå og hva er dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...