Dzeko Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Njaaa, njååå. Hadde vel ikke skada med en Gears of War 3 tråd, med litt info om det kommende spillet vel? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 var beapro på 09 også, og ja, man bytte klubb, du får tilbud fra andre lag når kontrakten din går ut. Er det mulig å sjekke hvor lang tid jeg har igjen av kontrakten? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Er ikke sikker, husker bare at jeg fikk tilbud fra andre klubber etter første sesong var ferdig, men jeg valgte å signere ny kontrakt. Lenge siden jeg har spilt 09. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Går på tredje sesong i Islanders nå, begynner å bli lei Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Alan Wake anmeldelse ute fra GT http://www.gametrailers.com/video/review-hd-alan-wake/65250 Absolutt kjøp fra min side, på tide med noe vetigt til xboxen min som støver Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Er det spoilers`ahoy i den omtalen ? Endret 5. mai 2010 av Mala Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 GT pleier å være flinke til å ikke spolere i reviews, men jeg har merket meg at de av og til viser sekvenser hvor, hvis du bedriver iherdig detektivarbeid eller vet mye om spillet fra før, kan legge sammen to og to og ødelegge litt for deg selv. Jeg personlig har aldri følt at GT har spolert noe for meg, og jeg sjekker alltid deres anmeldelser før kjøp.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Synest GT er beste spillsiden på nettet, selv om de kanskje ikke spoiler story i anmeldelsene sine så får en se veldig mangen locations, fiender osv.. Derfor spoler jeg ofte mye om det er noe jeg skal kjøpe uansett... Men det skulle jo bare mangle at en får se litt når det er en filmanmeldelse:) Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Nå har det blitt stille igjen ... Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Best å kjøpe ny 360 nå, eller best å vente til slim versjonen som sanynlegvis kommer senere i år? Eller ett fett? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eventuelt vente på natal...? Ville venta hvis du allerede har en 360, prisen på den nåveærende 360 vil nok gå ned i pris når/hvis slim kommer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eventuelt vente på natal...? Ville venta hvis du allerede har en 360, prisen på den nåveærende 360 vil nok gå ned i pris når/hvis slim kommer. tipper at alle fabrikkene har lagt om produksjonen til slim og da blir vel neppe xbox big laget mere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Best å kjøpe ny 360 nå, eller best å vente til slim versjonen som sanynlegvis kommer senere i år? Eller ett fett? Hvis det er noen spill du virkelig har lyst på, så sier jeg bare go for it.. X360 er såpass rimelig nå uansett. Det vil alltid komme nye modeller / revisjoner. (Selv om Slim er vel kanskje verdt å vente på, kommer jo an på hva du prioriterer.) Endret 18. mai 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Ja er noen spill jeg kunne tenkt meg, som Brutal Legens og noen andre. Selve spillopplevelsen blir vel nøyaktig den samme på en fat 360 og slim 360, men slim er jo slim og forhåpentligvis enda mer stabil enn de fleste fat utgavene... ...for hva skjer visst mr.fat tar natten etter 6 år? Da blir det ingen garanti maskin tilbake. Så jeg biter tennene sammen og venter på slim, som vel kanskje kommer utpå høsten engang. Men kommer jeg over en billig fat brukt, av den senere utgaven, så går det jo ann å vurdere... ...men da blir det ikke slim versjon så lenge den fungerer. HM, nei for å være helt ærlig jeg vet ikke helt jeg, om det blir fat eller slim. Endret 19. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Eventuelt vente på natal...? Ville venta hvis du allerede har en 360, prisen på den nåveærende 360 vil nok gå ned i pris når/hvis slim kommer. Når kommer Natal? Noen som vet hvor mye det kommer til å koste? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Eventuelt vente på natal...? Ville venta hvis du allerede har en 360, prisen på den nåveærende 360 vil nok gå ned i pris når/hvis slim kommer. Når kommer Natal? Noen som vet hvor mye det kommer til å koste? Oktober 2010, tror ikke pris er annonsert enda, men skulle bli rimelig sa Microsoft. Jeg for min del var glad at jeg fikk kvittet meg med wii, så skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha Natal Men tror den skal følge med slim maskinen, motgang. Endret 19. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Her er et tidligere innlegg av meg for dere Natal-inntriserte! =) ------------------------------------------------------------ I dag fant jeg mer på Natal fronten folks! Man kan nå reservere Natal. Prisen er satt 1299,-, og kan gå opp og ned. Mye billigere enn jeg trodde! Gleder meg mer og mer nå KANSKJE det blir Natal på meg og =D Take a look yourself! HERE! Introducing Project Natal, a revolutionary new way to play: no controller required. See a ball? Kick it, hit it, trap it or catch it. If you know how to move your hands, shake your hips or speak you and your friends can jump into the fun -- the only experience needed is life experience. Project Natal" is the code name for a revolutionary new way to play on your Xbox 360. Natal is pronounced "nuh-tall". Project Natal' represents controller-free gaming and entertainment. It won't just be the greatest videogames to benefit from so much freedom. In addition to "Project Natal" tracking your full body movement in 3-D, it also recognises your face and facial expressions. It can even detect the change of emotion in your voice. The device also remembers your face and voice so that you can connect to Xbox LIVE without the need to reach for a controller. This is the future! Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 1299,- +- er ikke så veldig billig, Det er 700 kr mindre enn den nyeste Eliten min... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 1200,- er en uhørt pris, tviler på den kommer til å koste så mye. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Ja hehe, når microsoft sier at prisen skal bli rimelig og bra, så tror jeg folk begynner å lure litt - visst Microsoft kjører like hard pris på den lille natal dingsen sin som en omtrent kan få en hel xbox maskin for, iallefall en arcade... ...men, ingenting burde vel sjokke, da dem tok 799 kr for en bitte liten trådløs dings som ikke engang virket tilfredstillende, visst den virket i det hele. Endret 19. mai 2010 av IDF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå