Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 skal se om jeg har en uansett, det hadde vært tøft om det kommer en xbox 360 slim. da håper jeg også at alt av problemer er borte, noe de kanskje er på de nyeste 360ene(?). men om de lager en mindre versjon så lurer jeg på hva som skal skje med harddiskene. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Tusen takk:D En slim har vært etterlengtet lenge, men hva gjør de med den enorme powerbrikken:P? Gjør den enda større? Blir spennende og se, når/hvis det kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 360 er jo 5 år gammel, så kan tenke meg til at delene kan krympes litt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Fortsatt desp etter 48 timer gold, hvis noen har:( Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Leter som f... for å finne den jeg fikk fra support en gang. Skal si fra om jeg finner. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) men om de lager en mindre versjon så lurer jeg på hva som skal skje med harddiskene. Man plasserer dem oppå boksen Altså på siden for dere som har den oppreist. Endret 27. april 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Kom over noe jeg egentlig har sett for lenge siden, i dag. Metal Gear Solid til Xbox 360. Er usikker på om det har vært noe tidligere til original xbox, men ikke som jeg kan huske. Ihvertfall, så gleder jeg meg virkelig for det var et av favoritt spillene mine til PS2. Link. Release Date Endret 27. april 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Leter som f... for å finne den jeg fikk fra support en gang. Skal si fra om jeg finner. Haha, nice! Men jeg fikk en av Thomas_H igår natt, så har en 48 timer up and running! Hvis noen vil sponse meg videre er det selfølgelig godt mottatt fra min side, men føler det blir for mye å be om Men da skal det games i hele dag:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 alle mine er brukt opp. jeg skal spørre broren min og noen venner om de har. må være kjipt å være uten live. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Leter som f... for å finne den jeg fikk fra support en gang. Skal si fra om jeg finner. Haha, nice! Men jeg fikk en av Thomas_H igår natt, så har en 48 timer up and running! Hvis noen vil sponse meg videre er det selfølgelig godt mottatt fra min side, men føler det blir for mye å be om Men da skal det games i hele dag:D Bruker ikke de selv jeg, så hvis jeg finner den så skal du få den. Er forresten uten live selv for tiden. Bestilte fra xboxliveuk76.com, på fredag, men har ikke fått noe. Og den skulle jeg fått innen 8 timer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Erlend, send dem en email og spør hvor den ble av. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Kom over noe jeg egentlig har sett for lenge siden, i dag. Metal Gear Solid til Xbox 360. Er usikker på om det har vært noe tidligere til original xbox, men ikke som jeg kan huske. Ihvertfall, så gleder jeg meg virkelig for det var et av favoritt spillene mine til PS2. Link. Release Date Jepp Første gang Metal Gear Solid kommer til box'en. Har tidligere vært eksklusivt for Sony's maskiner. Må innrømme at jeg spilte livet ut av 2'ern og bare såvidt sett litt på oppfølgerne. http://www.gametrail...id-rising/11392 Endret 27. april 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) http://www.gamespot.com/xbox/adventure/metalgearsolid2substance/index.html gjelder ikke dette? så også at det var noe annet på gamecube. Endret 27. april 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som vet hvor man kan reaparere en xboxkontroll med delvis ødelagt LB-knapp. Jeg mista den i gulvet og etter det må jeg trykke veldig hardt for at den skal reagere. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 http://www.gamespot.com/xbox/adventure/metalgearsolid2substance/index.html gjelder ikke dette? så også at det var noe annet på gamecube. Har ikke sett det ... Men det er ihvertfall første på 360 Også med Raiden som main character da Eller Raiden og Solid Snake vel =D Husker MGS 2 Sons of Liberty. Med også Raiden som en main character. Det var yndlingsspillet mitt den gangen Blir NICE når dette kommer =D Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Vent nå litt?? Er Snake død? Han var jo old og nær døden på 4ern. Som jeg uheldigvis ikke har fått spilt ... Er han død nå? Har Raiden tatt over plassen hans som main character? Ifølge wikipedia er det kun Raiden som er main character. Hmm, weird. Samtidig kan det jo bli spennende ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du må få spillt igjennom MGS4, det er en opplevelse uten like om du har fått med deg serien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) *dobbel* Endret 27. april 2010 av Mala Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 *dobbel* Jeg har egentlig skjønt det. Men problemet er jo at etter PS2, fikk jeg meg Xbox 360 istedenfor. Så har ikke kunnet spilt det. Og får nok ikke skaffet meg PS3 med det første. Skulle ønske de kunne lansere det til 360 nå Btw, så ingen felles konsoll-relatert MGS tråd. Så har laget en slags MGS Kafè. Om noen er intrisert ... Er muligens en på Playstation forum, men jaja. LINK TIL MGS TRÅDEN! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Erlend, send dem en email og spør hvor den ble av. Ja har tenkt å gjøre det, når jeg gidder. Bosna: Jeg fant den koden jeg leta etter hvis du vil ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå