Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Tok en test nå med loade tider.

Spillet var Risen, samme save fra hdd og usb. startet spillet på nytt mellom hver load.

Akkurat samme loadetider. 37 sekunder.

Testet med en: TRANSCEND JetFlash 600 16GB USB 200X 32MB/s les og 18 MB/s skriv.

Harddisk er 120gb original.

Kom gjerne med andre tester fra spilla deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter demoen å bedømme kan Conviction fint klare seg uten bold tekst.

Det var skuffende saker.

Samme kan vel sies om Fifa, men det har vært sørgelig de siste årene alt som har kommet fra den kanten :(

April blir en mnd uten planlage innkjøp av spill her, om ikke Conviction viser seg fra en annen side i fullversionen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SP:C ble mitt første xbox-spill og det ga skikkelig mersmak. Er på min 2. gjennomspilling nå og er fremdeles hypp på mer. Føler at detter er xbox sitt metal gear:GotP.

Begynte kort på Mass Effect 2 igår. Det er tydeligvis endel jeg ikke har fått med meg etter å ikke ha spilt originalen, men regner med det går fint?

Lenke til kommentar

sitter og venter på cerberus network koden min som jeg har kjøpt på ebay.

Sier det mest fordi det er greit å få igang diskusjonen her på xbox kaffeen :)

Hva er en cerberus kode?

Ellers, bra at noen holder diskusjonen i gang. :)

Holder for tiden på med Splinter Cell. Har gått gjennom singelplayer og tenker å ta noe coop, men venter på xbox live kode som jeg bestilte på fredag. Skulle få den innen 8 timer, men har enda ikke sett noe til den.

Lenke til kommentar

sitter og venter på cerberus network koden min som jeg har kjøpt på ebay.

Sier det mest fordi det er greit å få igang diskusjonen her på xbox kaffeen :)

Hva er en cerberus kode?

Ellers, bra at noen holder diskusjonen i gang. :)

Holder for tiden på med Splinter Cell. Har gått gjennom singelplayer og tenker å ta noe coop, men venter på xbox live kode som jeg bestilte på fredag. Skulle få den innen 8 timer, men har enda ikke sett noe til den.

Cerberus network i Mass Effect 2.

Betalte $9. (koster 1200 msp på xbl, så man sparer jo litt)

Utrolig bra spill forresten, men det visste jeg egentlig siden jeg har spillt 1ern også.

nyheter om SLIM: http://newsoftrockhallelujah.blogspot.com/2010/04/slim-360-to-be-unveiled-at-e3-360.html

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Pleier vanligvis ikke å spørre om sånt, men er desp.

Har blitt sjuk, og golden min har gått ut! Pleier vanligvis å kjøpe 12 months med en gang, men flytta for meg selv for et par uker siden, så må bruke pengene litt smart:p Derfor lurer jeg på om det ikke er noen som har en 48 hour gold trial liggende, som de er keene på å gi bort til en gamer i nød:P

Takk på forhånd

Endret av Bosna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...