The Walking Dead Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tok en test nå med loade tider. Spillet var Risen, samme save fra hdd og usb. startet spillet på nytt mellom hver load. Akkurat samme loadetider. 37 sekunder. Testet med en: TRANSCEND JetFlash 600 16GB USB 200X 32MB/s les og 18 MB/s skriv. Harddisk er 120gb original. Kom gjerne med andre tester fra spilla deres. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 sikker på at bold tekst var hot og ikke motsatt??? lol enig. Splinter Cell og Fifa World Cup er jo de desidert største titlene i april! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 sikker på at bold tekst var hot og ikke motsatt??? lol enig. Splinter Cell og Fifa World Cup er jo de desidert største titlene i april! Er ikke jeg som setter dem, følger bare sånn Eurogamer har gjort det. =) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Etter demoen å bedømme kan Conviction fint klare seg uten bold tekst. Det var skuffende saker. Samme kan vel sies om Fifa, men det har vært sørgelig de siste årene alt som har kommet fra den kanten April blir en mnd uten planlage innkjøp av spill her, om ikke Conviction viser seg fra en annen side i fullversionen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg er selv en Pro Evolution Soccer spiller, men VM-spillene har alltid vært litt snas. EA er flinke til å innføre "VM-følelsen" inn i spillet. Er synd hvis Conviction ikke blir bra, virker som det har mye potensiale Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Conviction blir bra. Synes demoen var knall jeg, og det gjør de fleste andre jeg har hørt fra og. Men er jo ikke alle som har samme mening da. Fikk bra karakter i VG i går og(ble en femmer på terningen.) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 sitter og venter på cerberus network koden min som jeg har kjøpt på ebay. Sier det mest fordi det er greit å få igang diskusjonen her på xbox kaffeen Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 SP:C ble mitt første xbox-spill og det ga skikkelig mersmak. Er på min 2. gjennomspilling nå og er fremdeles hypp på mer. Føler at detter er xbox sitt metal gear:GotP. Begynte kort på Mass Effect 2 igår. Det er tydeligvis endel jeg ikke har fått med meg etter å ikke ha spilt originalen, men regner med det går fint? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 sitter og venter på cerberus network koden min som jeg har kjøpt på ebay. Sier det mest fordi det er greit å få igang diskusjonen her på xbox kaffeen Hva er en cerberus kode? Ellers, bra at noen holder diskusjonen i gang. Holder for tiden på med Splinter Cell. Har gått gjennom singelplayer og tenker å ta noe coop, men venter på xbox live kode som jeg bestilte på fredag. Skulle få den innen 8 timer, men har enda ikke sett noe til den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når det er tid for spilling, er det Bad Company 2 med venner det går i. Er så mange episke øyeblikk i det spillet! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) sitter og venter på cerberus network koden min som jeg har kjøpt på ebay. Sier det mest fordi det er greit å få igang diskusjonen her på xbox kaffeen Hva er en cerberus kode? Ellers, bra at noen holder diskusjonen i gang. Holder for tiden på med Splinter Cell. Har gått gjennom singelplayer og tenker å ta noe coop, men venter på xbox live kode som jeg bestilte på fredag. Skulle få den innen 8 timer, men har enda ikke sett noe til den. Cerberus network i Mass Effect 2. Betalte $9. (koster 1200 msp på xbl, så man sparer jo litt) Utrolig bra spill forresten, men det visste jeg egentlig siden jeg har spillt 1ern også. nyheter om SLIM: http://newsoftrockhallelujah.blogspot.com/2010/04/slim-360-to-be-unveiled-at-e3-360.html Endret 26. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Legg fra deg Mass Effect 2, spill igjennom enern, finn frem toern igjen. Trust me, du får så mye ut av det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Legg fra deg Mass Effect 2, spill igjennom enern, finn frem toern igjen. Trust me, du får så mye ut av det. Jeg var kanksje litt utydelig, men jeg har jo selvfølgelig spilt igjennom xbox360 sitt beste spill før. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sorry, svarte ikke til deg, men til Hazzie88:P Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvor lang tid tar en ME1 kjapp gjennomspilling da? Kun hovedstory osv. Gidder neppe viss det er typ 30 timers spill ^^ Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Har ikke spilt noen av ME-spillene, men vurderer å gjøre det snart, ettersom folk sier det er så bra. Må bare bli litt mer lei splinter cell først. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hvor lang tid tar en ME1 kjapp gjennomspilling da? Kun hovedstory osv. Gidder neppe viss det er typ 30 timers spill ^^ 30 timer er antagelig et minimum Endret 26. april 2010 av 530XD Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ty for kjapt svar. Regner med at ME2 stiller med det samme. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hvor lang tid tar en ME1 kjapp gjennomspilling da? Kun hovedstory osv. Gidder neppe viss det er typ 30 timers spill ^^ 30 timer er antagelig et minimum Nope. Greide det fint på 20 timer hvis man kun skal konsentrere seg om hovedoppdraget. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Pleier vanligvis ikke å spørre om sånt, men er desp. Har blitt sjuk, og golden min har gått ut! Pleier vanligvis å kjøpe 12 months med en gang, men flytta for meg selv for et par uker siden, så må bruke pengene litt smart:p Derfor lurer jeg på om det ikke er noen som har en 48 hour gold trial liggende, som de er keene på å gi bort til en gamer i nød:P Takk på forhånd Endret 26. april 2010 av Bosna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå