Wutwut Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Kaller du det billig? Koster mer enn en ny konsoll jo. Hadde kjøpt den om den kosta 4-500 kr. Kaller det billig ja. Hvis du har fulgt med ville jeg trodd det hadde kosta mer enn 2000,- eller noe. Men joda, det er jo en del. Endret 5. april 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 mer en 1500 for et slikt kamera hadde jo vært skandale.. med veil pris under 1500 kan vi vel kanskje forvente at butikker presser prisen rett under 1000lappen. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Måtte bare poste det på den nye siden ------------------------------------------------------------ I dag fant jeg mer på Natal fronten folks! Man kan nå reservere Natal. Prisen er satt 1299,-, og kan gå opp og ned. Mye billigere enn jeg trodde! Gleder meg mer og mer nå KANSKJE det blir Natal på meg og =D Take a look yourself! HERE! Introducing Project Natal, a revolutionary new way to play: no controller required. See a ball? Kick it, hit it, trap it or catch it. If you know how to move your hands, shake your hips or speak you and your friends can jump into the fun -- the only experience needed is life experience. Project Natal" is the code name for a revolutionary new way to play on your Xbox 360. Natal is pronounced "nuh-tall". Project Natal' represents controller-free gaming and entertainment. It won't just be the greatest videogames to benefit from so much freedom. In addition to "Project Natal" tracking your full body movement in 3-D, it also recognises your face and facial expressions. It can even detect the change of emotion in your voice. The device also remembers your face and voice so that you can connect to Xbox LIVE without the need to reach for a controller. This is the future! Endret 5. april 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet om utstyr til å ta opp fra component kabel? Jeg vet om den her, men den er litt dyr. Må kanskje betale såpass uansett eller? Heh, skal du skaffe deg noe annet enn capture card nå Uansett så det der ut til å være ganske billig HD PVR Ja faen, den dazzlen funker dårlig på Xboxen. Vet ikke hva normal pris er på HD PVR, men får sikkert gå for noe sånt etter hvert da. Lei av at slike "golden moments" går tapt når jeg spiller. Får til så mye sykt når jeg sitter alene og spiller, men straks noen andre dukker opp, så suger jeg i alt. Og hvis jeg prøver å gjenfortelle, så hører jeg bare; "jaja, sikkert"... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hvis Natal koster over 1000-lappen kan Micr$oft glemme at jeg kjøper det. Burde maks koste 800. For heller se om jeg kjøper med noen kompiser hvis prisen blir slik. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Noen som vet om utstyr til å ta opp fra component kabel? Jeg vet om den her, men den er litt dyr. Må kanskje betale såpass uansett eller? Heh, skal du skaffe deg noe annet enn capture card nå Uansett så det der ut til å være ganske billig HD PVR Ja faen, den dazzlen funker dårlig på Xboxen. Vet ikke hva normal pris er på HD PVR, men får sikkert gå for noe sånt etter hvert da. Lei av at slike "golden moments" går tapt når jeg spiller. Får til så mye sykt når jeg sitter alene og spiller, men straks noen andre dukker opp, så suger jeg i alt. Og hvis jeg prøver å gjenfortelle, så hører jeg bare; "jaja, sikkert"... Enig. HD PVR på komplett koster vel 2.000 om jeg ikke husker feil ... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hei! Er det mye stress å legge til en HD på en xbox 360 arcade? på rundt 120gb kanskje, noen som har formening om pris? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Nå kom akkurat updaten som sikrer at du kan bruke minnepenner opp til 16gb som harddisk, i hvert fall Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Hei! Er det mye stress å legge til en HD på en xbox 360 arcade? på rundt 120gb kanskje, noen som har formening om pris? de selger ikke 120gb lenger. 250gb vil koste rundt 800-900 kr når de kommer isalg. husk at med dagens spring update så er det blitt støtte for usb minnepinner. 2 stk på 16gb hver. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Prisen på HDD fra Microsoft er latterlig Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 2x16gb minnepinner skulle holde! Flott, da stikker jeg på lefdal og henter en Arcade! Måtte skaffe meg en xbox til Natal kom uansett, like greit at det skjer nå. Jeg plukker med meg Mass effect 1 og bestiler ME2, tar gjerne imot flere tips av xbox 360 exclusives(har for tiden ps3)! (dere er sikkert dritlei av det spørsmålet ^^) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 2x16gb minnepinner skulle holde! Flott, da stikker jeg på lefdal og henter en Arcade! Og det trenger jo ikke være en minnepinne, men også en usb harddisk (du vil kun ta i bruk 16gb uansett om den er 1000gb) en usb harddisk vil jo muligens være noe treg siden den skal spinne opp først. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Kommer med oppdatering for utgivelser i April jeg da ;P Utgivelser i April. [2. April] Lips: I Love the '80s [14. April] Final Fight: Double Impact [16. April] Splinter Cell: Conviction [21. April] After Burner Climax [23. April] Dead to Rights: Retribution [23. April] Nier [30. April] 2010 FIFA World Cup [30. April] Iron Man 2 [30. April] Super Street Fighter IV [--. April] Det er utgivelsene for April. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 sikker på at bold tekst var hot og ikke motsatt??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 ja microsoft har høy pris på sine HDDer til 360, men det finnes vel ingen konkuranse der? gleder meg til conviction kommer! limited edition til meg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 husk at de fleste minnebrikker er søppeltrege da.. en får hva en betaler for Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Hvor finner jeg skikkelig billig Xbox360 Elite i Norge? Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 komplett.. Tilbud denne uken på komplett: Elite bundle med Forza 3, Halo ODST, Pure og Lego Batman 1899,- Ellers foreslår jeg prisguide.no for en god oversikt over priser. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Nå har jeg aktivert 1 måneders gullemedlemskapet jeg fikk med xboxen etter reperasjon, men det står fortsatt at jeg ikke har godkjent Xbox Live når jeg trykker på sign in. Wtf Har og fått bekreftelsesmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå