Wutwut Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 er jo bare et kamera med noe elektronikk så det blir vel ikke så himla dyrt skal du se, eyetoy greiene på ps3 koster lite og er jo mye det samme.. Det der er jeg grunndig uenig i. Prisen er det eneste som kan stoppe meg i å kjøpe Natal. Eyetoy koster m/spill 600-700,- eller noe sånt. Natal kommer minimum til å koste det dobbelte. Og jeg lover deg: Det er ikke bare et kamera. Det er et ordentlig 3D kamera som skal få med hver minste detalj. Og husk at en person på spillet skal kunne forstå følelsene dine, etc etc. Men spillene blir vel som vanlig pris som et spill. Men det er ikke mye vi kan si om pris og lignende ennå. Det kommer jo til Jul i år, så vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Føler det trengs en helt ny type spill.. om en ser for seg feks spillene Wii Sports, hadde de vært kulere uten kontrollere? ikke sjans.. bueskyting uten noe å holde i.. fekting uten sverd, luftbowling? Gears of war uten noe som helst i nevene.. hmm klarer ikke å se bruksområdet jeg altså. Som en ekstrating i TILLEGG til kontroller ser jeg mer potensial. Jeg kommer garantert til å forhåndsbestille Natal, men jeg er jævli skeptisk Og med dette: Jeg er ganske sikker på at de kommer til å lage ting som noe som ligner et sverd f.eks som du holder i hånden, men det er ikke kontrollen. Det er det som blir bra. Som på Wii er det selve kontrollen du holder, men på Natal holder du bare noe du bruker i spillet, ikke kontrollen. EDIT: Som dere vet kan man jo også skanne ting, som vil bli ganske kult. Men som jeg skrev over, vil jeg tro at du kan skanne inn sverdet, og bruke det. Om dere skjønner ;P Også kult om du kan bruke andre egne ting i spillene. Noe mer jeg ville syntes ville vært kult å se var et spill alà Sims, hvor du faktisk også kan skanne inn egne møbler ^^, For jeg tror at det blir noen spill hvor du kan velge å bruke Natal til noen ting i spillet, men Natal er ikke det du egentlig må bruke til andre deler av spillet. Slik tror jeg at Fable III blir. Du får mulighet til å bruke Natal til deler av spillet. Endret 28. mars 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe, ble trippelpost dette. Men vil at dere skal se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=HluWsMlfj68 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 det der med å lage ting som brukes i spillet tror jeg også.. blir identisk med eyetoy bare litt mer avansert.. Brødrene mine har jo eyetoy og der følger det jo med sverd og alt mulig rask som kameraet regisrerer og bruker i spillene. Deres Eyetoy kamera kostet 200kroner, de var vel heldig "3dkamera", vel vel.. Natal har et vanlig kamera med noe dybdesensorgreier + software som tar seg av resten.. ansiktsgjenkjenning osv er jo bare software. Blir overrasket om 1stk natal koster over 1000kroner. "Dypdesensoren" er et infarødt lys som treffer deg, deretter regisrerer kameraet hvor mye av dette lyset du reflekterer og softwaren regner ut hvor langt borte du står.. Ikke stort mer avansert enn lyset på toppen av de nye Playstation Move kontrollerne altså, samme funksjon. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 første sjekk er jo selvsagt å ikke bruke trådløst, da vil du jo se om det er softwareproblem, wifiproblem eller kanskje til og med routeren som har problemer. Det viste seg da at når xboxen ble "wired" fikk jeg det samme problemet. Bare for å gjøre det klart, macen er koblet til det trådløsenettet, xboxen er også kobla til det trådløsenettverket. Den error-koden jeg får er: 53-C00DF238 Men etter mye mye googling finner jeg ikke noen løsning.. Noen? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Sorry. Har ikke peiling ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Finnes det noen artikler fra random journalister som har testet denne Milo-sekvensen? Den kan jo lett forhånd lages for publikum og damen i klippet kan følge manus...men det blei jo sagt at den kunne testes bak lukkede dører for journalister Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som har noen innspill på posten min litt lenger opp her. Er syk å kunne tenkt meg å ligge på senga og se en film eller fire, og det er jævlig kjipt å bare få sett 10 min av filmen for så at den stopper totalt og jeg må restarte PSM og boxen flere ganger. /cut Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Kjøp Western Digital TV HD Live Media Player ellers har jeg ingen tips. Endret 1. april 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kjøp Western Digital TV HD Live Media Player ellers har jeg ingen tips. Jeg tenkte på det samme. Men da blir jeg nødt til å bruke enda mer penger. Litt av greia med at jeg kjøpte xboxen var for å kunne se filmer på den. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 WD TV Live koster ikke så altfor mye, i underkant av 1000 lappen og hvis du ikke finner ut hvordan du spiller av på xboxen er det en mulighet du kan gå for. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kjøp Western Digital TV HD Live Media Player ellers har jeg ingen tips. Jeg tenkte på det samme. Men da blir jeg nødt til å bruke enda mer penger. Litt av greia med at jeg kjøpte xboxen var for å kunne se filmer på den. Har vel kanskje noe med at det er en xbox og gjøre jeg vet ikke.. har brukt det på uttallige ps3'er og det funker strålende. Funket forsåvidt greit når jeg testet på xboxen min også, men da får en ikke surround lyd. Er jo drøssevis med folk på google som har fått samme feilmelding på sin xbox, ingen som hadde noen gode løsninger ? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Kjøp Western Digital TV HD Live Media Player ellers har jeg ingen tips. Jeg tenkte på det samme. Men da blir jeg nødt til å bruke enda mer penger. Litt av greia med at jeg kjøpte xboxen var for å kunne se filmer på den. Har vel kanskje noe med at det er en xbox og gjøre jeg vet ikke.. har brukt det på uttallige ps3'er og det funker strålende. Funket forsåvidt greit når jeg testet på xboxen min også, men da får en ikke surround lyd. Er jo drøssevis med folk på google som har fått samme feilmelding på sin xbox, ingen som hadde noen gode løsninger ? Hvis du tenker på programvaren har jeg også prøvd et annet program, Rivet, fikk den samme feilmeldingen der.. Nei, dessverre. Eller jeg har i hvertfall ikke funnet noen.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) et par forslag her jeg ville kikket nærmere på.. blant annet post #15 i førte og post #7 i andre http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=579342 http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=579342 rikelig med andre kreative forslag også, men de der såg fornuftige ut Endret 1. april 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 et par forslag her jeg ville kikket nærmere på.. blant annet post #15 i førte og post #7 i andre http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=579342 http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=579342 rikelig med andre kreative forslag også, men de der såg fornuftige ut Tusen takk for forslag. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få utført det som er beskrevet i den første linken i post 15, iom at jeg sitter på Mac. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet om utstyr til å ta opp fra component kabel? Jeg vet om den her, men den er litt dyr. Må kanskje betale såpass uansett eller? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet om utstyr til å ta opp fra component kabel? Jeg vet om den her, men den er litt dyr. Må kanskje betale såpass uansett eller? Heh, skal du skaffe deg noe annet enn capture card nå Uansett så det der ut til å være ganske billig HD PVR Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) I dag fant jeg mer på Natal fronten folks! Man kan nå reservere Natal. Prisen er satt 1299,-, og kan gå opp og ned. Mye billigere enn jeg trodde! Gleder meg mer og mer nå KANSKJE det blir Natal på meg og =D Take a look yourself! HERE! Introducing Project Natal, a revolutionary new way to play: no controller required. See a ball? Kick it, hit it, trap it or catch it. If you know how to move your hands, shake your hips or speak you and your friends can jump into the fun -- the only experience needed is life experience. Project Natal" is the code name for a revolutionary new way to play on your Xbox 360. Natal is pronounced "nuh-tall". Project Natal' represents controller-free gaming and entertainment. It won't just be the greatest videogames to benefit from so much freedom. In addition to "Project Natal" tracking your full body movement in 3-D, it also recognises your face and facial expressions. It can even detect the change of emotion in your voice. The device also remembers your face and voice so that you can connect to Xbox LIVE without the need to reach for a controller. This is the future! Endret 5. april 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Kaller du det billig? Koster mer enn en ny konsoll jo. Hadde kjøpt den om den kosta 4-500 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå