Fenixen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 hehe ja ps3en skal spilles i 3d, men no worries, xbox360en skal få kjørt seg den også 2meter unna 46" er ikke ikke noe å snakke om.. 4 meter unna 103tommer som er 4-5? ganger så stort, DET blir fett det Jo nærmere jo bedre, prøve å skape kinofølelse med mest mulig av synsfeltet dekket Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er vel ingenting mot å leie en kinosal for en kveld og spille? DET tror jeg hadde tatt av, men prisen aner jeg ikke.. Skal flytte snart så da vanker det HD-prosjektor. Inntil da får jeg kose meg med "reisetven" min Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Har også blitt mye mindre gaming på meg i det siste. Har også faktisk blitt lei av MW2 (noe jeg ikke trodde ville gå). Så lite gaming på meg nå, litt småspilling av SHIFT innimellom da. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg og har slutta med MW2 nå. Men det er pga at Bf BC2 har kommet. Synes det er et bedre spill, selv om det er noen ting jeg liker bedre med MW2 og motsatt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Herregud som jeg koser meg med Perfect Dark for tiden. Det er absolutt min beste spillopplevelse gjennom tidene. Og jeg har spilt mye Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skulle bare ønske at Goldeneye også kom på Arcade. Da hadde jeg vært fornøyd. Har aldri prøvd Perfect Dark Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 USB-lagring er nå bekreftet. Kort oppsummering: Det vil bli støtte for maks 16GB per lagringsenhet, så man vil ha mulighet til å utvide med 32GB om man benytter begge portene. Eksterne disker vil "kanskje" fungere, men kun 16GB kan brukes. Oppdateringen kommer 6. April. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kjekt at jeg har 2 USB brikker da. En på 16GB og en på 4GB. Kjekt man får muligheten til å flytte savegames og liknende via usb pinner slik at man slipper å forholde seg til dyre minnekort med kun ett bruksområde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 det er da 3 USB porter på xboxen. har du HD DVD spiller bruker du en, men jeg tror den har to porter selv. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Dritchill å bare kunne swappe over gamerprofilen sin på usb-stikke hvis man skal til en kompis å game. Da kan man jo få achievements og slikt:D Er ikke så mange som har den ofisielle memory uniten... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 det er da 3 USB porter på xboxen. Ja, joa, er klar over det. Men alle kildene jeg har lest sier 2 x 16GB som maks. Om det er Microsoft som surrer veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det forklarer iallefall hvorfor det ikke er mulig å kjøpe originale minnekort, noe som har vært totalt fraværende lenge.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har et lite problem når jeg skal streame filmer fra macen til xboxen. Jeg bruker PSM og alt streamer fint over, jeg får sett HD .mkv filene mine (yay). Men, når jeg har sett ca et kvarter av en film, så stopper filmen også står det at xboxen har mistet kontakt med macen. Jeg streamer over trådløst-nettverk og jeg regner med at det har noe å si, men hvordan kan jeg gjøre slik at xboxen ikke mister forbindelsen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 første sjekk er jo selvsagt å ikke bruke trådløst, da vil du jo se om det er softwareproblem, wifiproblem eller kanskje til og med routeren som har problemer. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skulle bare ønske at Goldeneye også kom på Arcade. Da hadde jeg vært fornøyd. Har aldri prøvd Perfect Dark Da har du virkelig godt glipp av noe. Perfect Dark tok Goldeneye et steg videre føler jeg, men samtidig tok vare på selve gameplayet. Selv om Goldeneye ga meg en skikkelig aha opplevelse den gangen var det ikke like bra som Perfect Dark. Min mening hvertfall. Ble egentlig aldri lei PD, men begynnte med andre spill som gjorde at jeg spillte det mindre, før det til slutt ble lagt inn i skapet Det er snakk om at Goldeneye skal komme også, jeg ble fortalt at det er laget ferdig og er klar for Xbox arcade. Men det er rettighets problemer som stopper det Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Skulle bare ønske at Goldeneye også kom på Arcade. Da hadde jeg vært fornøyd. Har aldri prøvd Perfect Dark Da har du virkelig godt glipp av noe. Perfect Dark tok Goldeneye et steg videre føler jeg, men samtidig tok vare på selve gameplayet. Selv om Goldeneye ga meg en skikkelig aha opplevelse den gangen var det ikke like bra som Perfect Dark. Min mening hvertfall. Ble egentlig aldri lei PD, men begynnte med andre spill som gjorde at jeg spillte det mindre, før det til slutt ble lagt inn i skapet Det er snakk om at Goldeneye skal komme også, jeg ble fortalt at det er laget ferdig og er klar for Xbox arcade. Men det er rettighets problemer som stopper det Da er det mulig jeg skaffer meg PD ganske snart. Ang. Goldeneye, så finnes det flere bilder på nettet som vistnok skal stamme fra en Xbox-utgave. Det er kun problemer med rettigheter det er snakk om ja. Nintendo vil ikke at det skal komme ut på Xbox, og det er jo utrolig synd da. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Gleder meg litt til å se Natal komme. Selvom jeg egentlig foretrekker kontrollen, blir kanskje dette noe for meg ^^, Du har jo foreksempel bilspill o.l. Og noe jeg hadde syntes hadde vært kult, var om vi fikk de ordentlige Arcade boks-spillene. På bowlinghaller og lignende har du for eksempel sånn skytespill med våpen du har i hånden. En versjon av dette med Natal hadde vært morsomt. Også lurer jeg på hva slags fler muligheter den får, enn det vi har sett. Noen som har peiling? Hva er Project Natal? Se her! Endret 28. mars 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) det blir meget interessant og se om hastigheten på loading vil gå kjappere med usb minne. Selv om vi snakker om kun 2x16gb så kan man vel ha favorittspilla på usb da. "Since performance on flash-based USB storage is usually better, I highly recommend using flash-based instead of spinning media like a hard drive, " wrote Major Nelson. "It's just going to give you a much better experience." Any USB flash drive can be used, but MS has also partnered with ScanDisk to release a branded, "ready-to-go" option. hva han mener med dette er tvetydig, en harddisk som er koblet til med usb vil jo være høvelig treg, mens en usb pinne vil være gankse rask. Men den originale harddisken er jo i teorien raskere selv om den kun yter 5400rpm. Men accesstid på flash minne vil jo hjelpe i de små save filene. Endret 28. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kult. Har bare hørt om Natal før, men har ikke sett det før. Ser jo utrolig kult ut da. Men det blir sikkert slitsomt etter hvert da og tror ikke jeg kommer til å bytte ut kontrolleren helt. Men hva vil noe sånt koste? Det ser jo ikke billig ut. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) er jo bare et kamera med noe elektronikk så det blir vel ikke så himla dyrt skal du se, eyetoy greiene på ps3 koster lite og er jo mye det samme.. Synest det ser kult ut på slossespillet, samme med sånne familiespill.. men på bilspill? æsj og fysj Føler det trengs en helt ny type spill.. om en ser for seg feks spillene Wii Sports, hadde de vært kulere uten kontrollere? ikke sjans.. bueskyting uten noe å holde i.. fekting uten sverd, luftbowling? Gears of war uten noe som helst i nevene.. hmm klarer ikke å se bruksområdet jeg altså. Som en ekstrating i TILLEGG til kontroller ser jeg mer potensial. Jeg kommer garantert til å forhåndsbestille Natal, men jeg er jævli skeptisk Endret 28. mars 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå