Dzeko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Et annet valg for mac-brukere, er en app som heter connect360 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte nettopp en Xbox Arcade Beatles Rock Band-pakke på Lefdal @ Tiller, Trondheim. Betalte kun 999kr, og dette er i tillegg Jasper-versjonen. Storfornøyd:) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte nettopp en Xbox Arcade Beatles Rock Band-pakke på Lefdal @ Tiller, Trondheim. Betalte kun 999kr, og dette er i tillegg Jasper-versjonen. Storfornøyd:) oisann, da snakker vi break even. eller kanskje muligens et lite tap.....(da tenkte jeg på lefdal) Flott! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Okay. Nytt spørsmål. Hvordan i all verden får man flyttet filmer til sin Xbox? Jeg har en Elite med 250 gb, så tenkte jeg kunne fylle opp den disken med filmer i stede for macen. Jeg spør ikke hvordan man kan streame filmer, men hvordan man flytter filmene over på harddisken på xboxen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Okay. Nytt spørsmål. Hvordan i all verden får man flyttet filmer til sin Xbox? Jeg har en Elite med 250 gb, så tenkte jeg kunne fylle opp den disken med filmer i stede for macen. Jeg spør ikke hvordan man kan streame filmer, men hvordan man flytter filmene over på harddisken på xboxen. Det går ikke Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Okay. Nytt spørsmål. Hvordan i all verden får man flyttet filmer til sin Xbox? Jeg har en Elite med 250 gb, så tenkte jeg kunne fylle opp den disken med filmer i stede for macen. Jeg spør ikke hvordan man kan streame filmer, men hvordan man flytter filmene over på harddisken på xboxen. Det går ikke Aha, takk for kort og godt konkret svar . Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 alternativet er en ekstern harddisk som du kan fylle og koble til via usb Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kjøpte nettopp en Xbox Arcade Beatles Rock Band-pakke på Lefdal @ Tiller, Trondheim. Betalte kun 999kr, og dette er i tillegg Jasper-versjonen. Storfornøyd:) Ai! Frister nesten å bare kjøpe en slik så jeg får en med HDMI. Regner med at MS bare reparerer konsollene og ikke sender meg en ny en.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som viet hvor mye man får Beatles spillet og mikrofonen som følger med hvis du selger det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som viet hvor mye man får Beatles spillet og mikrofonen som følger med hvis du selger det? 200kr kanskje? itilegg kommer jo nazifrakten til posten. Men det går vel muligens i et brev. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jeg blir litt forvirret. rare lagde perfect dark, goldeneye, banjo kazoie og sikkert noe mer til nintendo 64. er det det originale perfect dark som er gitt ut på XBL arcade? hvorfor kan ikke goldeneye gis ut på XBL arcade? hørte at nintendo ikke vil gi det fra seg, men hva med perfect dark? perfect dark og banjo kazoie har jo begge kommet med nyere spill (oppfølgere?). så hvorfor kan ikke goldeneye gis ut på xboxen? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Skjønner ikke jeg heller. Men den dagen( hvis den kommer) at Goldeneye kommer, da kjøper jeg det med en gang. Mitt alltime favoritt skytespill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Goldeneye var på vei til Arcade, men det oppstod noen ueneigheter mellom Activision(som sitter på Bond-lisensen) og Microsoft. Nøyakitg hva uenighetene gikk utpå kan vi bare spekulere om, men ryktene gikk utpå at Nintendo ikke var begiestret for dette, og for å bevare sitt gode forhold til Nintendo satte Activision en stopper for remaken. Microsoft har fullstendig eierskap over Banjo-Kazooie og Pefect Dark-seriene, så Microsoft gjør som de selv vil med disse spill-franchisene. Dermed har vi fått N64-klassikerne Banjo-Kazooie og Perfect Dark på Arcade, samt helt nye spill på X360. Endret 19. mars 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det verserte jo rykter om at Goldeneye i sin helhet er gjenskapt for 360, men bare ligger og venter. Googler du litt finner du ihvertfall bilder fra flere forskjellige brett fra 360-versjonen.. Forbaska synd at lisenser og rettigheter skal ødelegge for et deilig retroøyeblikk... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Kjøpte nettopp en Xbox Arcade Beatles Rock Band-pakke på Lefdal @ Tiller, Trondheim. Betalte kun 999kr, og dette er i tillegg Jasper-versjonen. Storfornøyd:) oisann, da snakker vi break even. eller kanskje muligens et lite tap.....(da tenkte jeg på lefdal) Flott! Jess, jeg synes det var litt rart selv egentlig, iogmed at den koster 1200kr på nett. På Lade i Trondheim solgte de denne pakken med to andre spill i tillegg, da måtte man ut med 1790kr. Glad jeg tok turen til en annen Lefdal-butikk ja. Endret 20. mars 2010 av razh0r Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan har det seg at vi plutselig har FULL aktivitet i 1 dag, også er det helt stille på 3-4 dager igjen? ^^, Nå har jeg flytta TVn og Xboxen. Så fra å sitte 1-2 meter unna 40"en. Sitter jeg nå 5-6 meter unna ... Ble litt forskjell ja. :!: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvordan har det seg at vi plutselig har FULL aktivitet i 1 dag, også er det helt stille på 3-4 dager igjen? ^^, Nå har jeg flytta TVn og Xboxen. Så fra å sitte 1-2 meter unna 40"en. Sitter jeg nå 5-6 meter unna ... Ble litt forskjell ja. 1. Fordi Just Cause har kommet ut så alle sitter og sender seg selv opp i lufta på propanflasker.. 2. Bra at du flytte tv'en. En tommelfingerregel er vel 1m pr 10". Jeg sitter 3 meter unna en 37" og har det helt greit =) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 3m unna en 37" er jo reisetv størrelse.. Før satt jeg 1,8 meter fra 46tommeren min, noe både jeg og dama likte.. I den nye stuen sitter vi litt over 4 meter fra samme tven, det uholdbart, når jeg virkelig skal kose meg med et spill må jeg frem med en stol og sitte meg rett framfor tven Heldigvis er dama helt enig og vi bestiller 103tommer lerret så fort en passende 3d-prosjektor er ute.. Da skal det spilles ps3 i 3d farr Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 3m unna en 37" er jo reisetv størrelse.. Før satt jeg 1,8 meter fra 46tommeren min, noe både jeg og dama likte.. I den nye stuen sitter vi litt over 4 meter fra samme tven, det uholdbart, når jeg virkelig skal kose meg med et spill må jeg frem med en stol og sitte meg rett framfor tven Heldigvis er dama helt enig og vi bestiller 103tommer lerret så fort en passende 3d-prosjektor er ute.. Da skal det spilles ps3 i 3d farr Nesten bare 2 meter unna en 46"?! Hoihoi. Hehe. Btw; PS3? Dette er Xbox-Kafèen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå