Complexity Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Kanskje jeg skal plukke opp Motocross Madness til 13 kroner. Det ser jo latterlig dårlig ut da.. Spørs om det e verdt 13 kroner. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som vet om The Smurfs 2 (spillet altså) har norsk tale? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Noen som vet om The Smurfs 2 (spillet altså) har norsk tale? Sitat fra Smurfs 2 description: "The Games on Demand version supports English, French, Italian, German, Spanish, Danish, Dutch, Norwegian, Swedish. Download the manual for this game by locating the game on http://marketplace.xbox.com and selecting “See Game Manual"." Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 http://uk.ign.com/articles/2014/02/25/south-park-the-stick-of-truth-censored-in-europe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Det ser ut til at norske Xbox Video har fått TV-serier. Begrenset utvalg, men det er jo en start. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hitman: Absolution and Deadlight are the two free games in April for Xbox Live Gold members, Microsoft announced today. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Har gta 5 versjonen som ligger på xbox storen like stor mangler som den som ligger på psn? Eller kan jeg trygt kjøpe den digital versjonen og få likt produkt som om jeg skulle kjøpe disc versjonen ? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hvilke mangler? http://www.computerandvideogames.com/430137/ps3-digital-version-of-gta-5-suffers-performance-issues/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Ser det ikke er nevnt her, men vårsalg på Xbox Live nå. Har gått tilbake litt på 360-spill, Deadlight som er et flott kort spill er også gratis som tidligere nevnt nå for alle med gull. Xbox 360 Spring Sale Assassin’s Creed IV: Black Flag Season Pass Add-On - 33% off Assassin’s Creed IV: Black Flag Add-ons Add-On (x11) - 33% off Saints Row IV Games on Demand - 50% off Saints Row IV Add-ons Add-On (x24) - 66% off Dead Island Add-ons Add-On (x2) - 75% off Dishonored Add-ons Add-On (x4) - 75% off F1 2013 Add-ons Add-On (x3) - 50% off Borderlands 2 Games on Demand - 65% off Borderlands 2 Add-ons Add-On (x44) - 50% off Armored Core: Verdict Day Add-ons Add-On (x53) - 75% off The Elder Scrolls V: Skyrim Add-ons Add-On (x3) - 75% off Fallout 3 Add-ons Add-On (x5) - 75% off Tropico 4 Add-ons Add-On (x12) - 50% off Fallout: New Vegas Add-ons Add-On (x6) - 75% off The Walking Dead Season 1 Chapters Add-On (x5) - 50% off Wolf Among Us Ep2: Smoke and Mirrors Add-On - 50% off Pinball FX 2 Tables Add-On (x31) - 50% off Toy Soldiers Add-ons Add-On (x2) - 67% off PAC-MAN CE DX Arcade - 50% off PAC-MAN CE DX Add-ons Add-On (x9) - 50% off LEGO Marvel Super Heroes Games on Demand - 33% off Assassin’s Creed: Liberation Arcade - 33% off Prototype 2 Games on Demand - 75% off Thief: The Bank Heist Add-On - 50% off State of Decay: Breakdown Add-On - 50% off http://majornelson.com/2014/04/15/xbox-360-spring-sale-and-this-weeks-deals-with-gold/ Endret 18. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Har ssd så da slipper jeg problemene. Men ja det virker som at psn og xbox live versjonen sliter med ytelsen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Så du har modda en SSD til Xbox360? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Har ssd så da slipper jeg problemene. Men ja det virker som at psn og xbox live versjonen sliter med ytelsen. Kaster du virkelig bort en ssd på en xbox 360? haha 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Har ssd så da slipper jeg problemene. Men ja det virker som at psn og xbox live versjonen sliter med ytelsen. Så det er hdd som gjør at spillet ikke er like bra som på disk? Er det bare å bytte ut den vanlige hdd med ssd da ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Har ssd så da slipper jeg problemene. Men ja det virker som at psn og xbox live versjonen sliter med ytelsen. Så det er hdd som gjør at spillet ikke er like bra som på disk? Er det bare å bytte ut den vanlige hdd med ssd da ? Ja det er min erfaring. Har sett disse comparisonvideoene på youtube, og jeg opplever ikke problemene. Faktisk vil jeg gjette på at man får mindre problemer av å ha spillet på en SSD en om man kjøper diskversjonen. Og du trenger jo ikke rare ssd'en, selv brukte jeg en 120 gb jeg tidligere har brukt på pcen. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Ahh, sånn ja. Mener at 360-versjonen er enda verre igjen, men det var ved launch og kan ha blitt fikset. Jeg har diskversjonen, så vet ikke mer enn jeg har lest. hmm .. kjipern! skulle gjerne ha likt å visst dette før jeg kjøper det men takk for svar! Har ssd så da slipper jeg problemene. Men ja det virker som at psn og xbox live versjonen sliter med ytelsen. Så det er hdd som gjør at spillet ikke er like bra som på disk? Er det bare å bytte ut den vanlige hdd med ssd da ? Ja det er min erfaring. Har sett disse comparisonvideoene på youtube, og jeg opplever ikke problemene. Faktisk vil jeg gjette på at man får mindre problemer av å ha spillet på en SSD en om man kjøper diskversjonen. Og du trenger jo ikke rare ssd'en, selv brukte jeg en 120 gb jeg tidligere har brukt på pcen. Mye styr å bytte den ? Og hvor lang tid brukte du å laste ned gta, sann ca? edit: er det alle SSD disker som passer til xbox360? Endret 22. april 2014 av uggy Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Anbefaler alle som liker platformer-spill å dra ned Deadlight. Gratis for de med gold noen dager til (ut måneden?). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Likte Deadlight selv, ikke noe mesterverk, men kurrant underholdning. Har dog sett at folk flest er veldig negative til spillet, spesielt pga kontrollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå