Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg som oppleve ekstremt trege menyer på Xbox live? Er jo et sant helvete å navigere rundt. Bare å logge på kan jo ta flere minutter. Å få frem info om recent players er det bare å glemme, der må man virkelig ha god tid. Nå skal det sies at den Xbox eg har hatt nå det siste året ble kastet til helvete før helgen fordi den rippet opp et spill. Bestilt meg en ny, håper at det var Xbox og ikke Xbox live som faktisk er så tregt som det har vært i det siste

Lenke til kommentar
Gjest medlem-305496

Er det bare meg som oppleve ekstremt trege menyer på Xbox live? Er jo et sant helvete å navigere rundt. Bare å logge på kan jo ta flere minutter. Å få frem info om recent players er det bare å glemme, der må man virkelig ha god tid. Nå skal det sies at den Xbox eg har hatt nå det siste året ble kastet til helvete før helgen fordi den rippet opp et spill. Bestilt meg en ny, håper at det var Xbox og ikke Xbox live som faktisk er så tregt som det har vært i det siste

Samme som hos meg, jeg må også igjennom en såkalt sikkerthetsrunde.. sånn send melding for og komme inn på brukeren nesten vær gang, funnet en liten snarvei rundt den, men tar fortsatt litt tid. Burker 2+ minutter på og logge på brukeren og +++ med alt mulig annet. Menyen som du snakket om er også gaaanske treit, kan det ha noe med at Xbox'en min er veldig gammel? Kanskje? Men nei, du er ikke alene;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...