Knuttsen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Darkness 2 på tilbud til alle gold brukere nå. Tror det var bare 42kr eller noe for det. Alle som ikke har spilt, kjøp. Endret 30. oktober 2013 av Knuttsen 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ryktes at neste Games with Gold-spillet er, hold dere fast, Perfect Dark Zero! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hahaha, nei jøss. Fø faen så jøvla tragisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er bare rykter enda da. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ryktes at neste Games with Gold-spillet er, hold dere fast, Perfect Dark Zero! Fikk det gratis i en giveaway en eller annen gang. Gadd aldri å runne det. But free is free... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Perfect Dark Zero var første spillet jeg kjøpte til 360. Koste meg noen timer med det, men konklusjonen er: Møkkaspill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ryktes at neste Games with Gold-spillet er, hold dere fast, Perfect Dark Zero! A World of Keflings and Iron Brigade are your next free Xbox 360 Games with Gold titles, Microsoft has announced. http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-31-next-free-xbox-360-games-with-gold-titles-announced Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Før folk begynner å syte om at de er XBLA-spill: Begge spillene er ganske gode.Synd jeg allerede har kjøpt dem... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Da er HBO Nordic appen på X360! Passer jo bra nå som dem har satt ned prisen og det er ingen bindingstid Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gidder du å komme med tilbakemelding på kvaliteten på streamen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror Xbox Live medlemskapet mitt er akkurat gått ut...men hvis ikke så skal jeg rapportere tilbake Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Er det bare meg som oppleve ekstremt trege menyer på Xbox live? Er jo et sant helvete å navigere rundt. Bare å logge på kan jo ta flere minutter. Å få frem info om recent players er det bare å glemme, der må man virkelig ha god tid. Nå skal det sies at den Xbox eg har hatt nå det siste året ble kastet til helvete før helgen fordi den rippet opp et spill. Bestilt meg en ny, håper at det var Xbox og ikke Xbox live som faktisk er så tregt som det har vært i det siste Lenke til kommentar
Gjest medlem-305496 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er det bare meg som oppleve ekstremt trege menyer på Xbox live? Er jo et sant helvete å navigere rundt. Bare å logge på kan jo ta flere minutter. Å få frem info om recent players er det bare å glemme, der må man virkelig ha god tid. Nå skal det sies at den Xbox eg har hatt nå det siste året ble kastet til helvete før helgen fordi den rippet opp et spill. Bestilt meg en ny, håper at det var Xbox og ikke Xbox live som faktisk er så tregt som det har vært i det siste Samme som hos meg, jeg må også igjennom en såkalt sikkerthetsrunde.. sånn send melding for og komme inn på brukeren nesten vær gang, funnet en liten snarvei rundt den, men tar fortsatt litt tid. Burker 2+ minutter på og logge på brukeren og +++ med alt mulig annet. Menyen som du snakket om er også gaaanske treit, kan det ha noe med at Xbox'en min er veldig gammel? Kanskje? Men nei, du er ikke alene;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor er det billigst å kjøpe live abonnement med paypal? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor er det billigst å kjøpe live abonnement med paypal? Kan anbefale maximuscards. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ganske så fantastiske salg på 360 nå. Brothers a Tale of Two Sons koster 32kr f.eks. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ett av årets beste opplevelser og overaskelser, bare å kjøpe Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg har kjøpt Charlie Murder, Brothers og Season Pass til Forza Horizon. Helt greit salg så langt. Forhåpentligvis havner State of Decay på tilbud i løpet av romjulen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Første episode av The Wolf Among Us skal visst være gratis. http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/12/24/the-wolf-among-us-episode-1-currently-free-on-xbox-live.aspx Endret 24. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Mars War Logs er også rundt 30kr. En RPG som er verdt den prisen (selv med ufortjent lav Metacritic). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå