Knuttsen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Var egentlig ikke klar over at de solgte såpass mye. Men jeg synes det ikke har blitt nevnt så mye her på forumet eller i norsk "spill"-presse som Trials o.s.v. Sånn er det å være et playstation land. Og verre skal det bli. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Andre som har fått invitasjon til World of Tanks beta eller? Min ramlet inn i går, laster ned nå og må vel få testa litt idag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nei, hvor registrerer man seg da? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Nei, hvor registrerer man seg da? Here you go https://wt360e.com/join_obt/new/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Much obliged Får vel uansett ikke mye tid forran skjermen denne uken Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Andre som har fått invitasjon til World of Tanks beta eller? Min ramlet inn i går, laster ned nå og må vel få testa litt idag. Ja, og det var voldsomt mye lag. Annet enn det så virket det OK. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ah ok, ikke fått prøvd det enda. Men da vet jeg litt hva jeg kan forvente meg...har spilt det litt på PC og synes det var helt ok å slå ihjel litt tid med, som dem fleste F2P spillene pleier å være. Får se om jeg får rullet rundt i en tanks litt senere idag Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Amazon UK sier nå de selger digitale spill og Xbox live/points. Men hver gang jeg prøver så får jeg bare denne meldingen: Online Codes are only available to US customers Noen andre som har prøvd? Gir jo liten mening at bare US kunder får kjøpt Live koder fra amazon UK. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Xbox 360 Dashboard har blitt oppdatert. System Software Changes/Other: Purchases are now made with local currency, instead of Microsoft Points. Increased Performance for Dashboard Interaction Color Scheme change: Darker Greens and Greys similar to Xbox One Dashboard Auto-Downloads option available to automatically download game and app updates 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Fant et par bilder ifra lanseringen til X360 her i Norge, jeg er nr 2 i køen. Husker jeg stod opp midt på natta for å gå ned å stå i kø ved EB Games ved Byporten i Oslo. Denne lanseringen...blir en å sitte hjemme å vente til neste år. Endret 27. august 2013 av _LarZen_ 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fikk en xbox 360 120gb elite i dag til 500 kr, med 3 spill :o Blant annet final fantasty (nyeste) syntes det var en god deal. Nå vil jeg ha MANGE fine folk her inne på vennelista mi Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Gamertagen min er henrikh0e med null tall add add <3 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Blir å spille en del fremover, har det rolig med skole og. Så er klar for det meste fra neste uke av (skal til liverpool fra i morgen av). Men ja gleder meg til å spille gta og diverse andre titler med folk her inne Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 henrik har jeg deg fremdeles på lista mi? Legg meg til isåfall for GTA. Er down på det. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 henrik har jeg deg fremdeles på lista mi? Legg meg til isåfall for GTA. Er down på det. Hadde en gammel id fra tid tilbake som jeg hadde deg på, men den kommer jeg meg ikke inn, men jeg adda deg på den nye. Er sykt klar for gta Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Fant et par bilder ifra lanseringen til X360 her i Norge, jeg er nr 2 i køen. Husker jeg stod opp midt på natta for å gå ned å stå i kø ved EB Games ved Byporten i Oslo. Denne lanseringen...blir en å sitte hjemme å vente til neste år. Image0024.JPG Image0025.JPG Litt av sjarmen med nye konsoller er å stå i kø, og bli kjent med randoms, slå av en prat med felles interesserte etc, syntes det er kos. Derfor jeg aldri forhåndsbestiller konsoller, men i år, tror jeg har gjort en feil, da de fleste butikkene jeg har vært inne sier de sikkert bare får nok til de som har forhåndsbestilt. Men men Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva het den siden der man kunne skaffe rimeligere gullmedlemskap? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hva het den siden der man kunne skaffe rimeligere gullmedlemskap? http://xboxliveuk76.com/ 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Elkjøp har GTA V til 399,-, gjelder kun idag. http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-xbox-360/X360GTAV/grand-theft-auto-5-x360?scid=Pricecomparison1162 Ang billig xbox gold - maximuscards kan anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå