Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tosk.

 

 

 

Du har ikke mye peil på bilspill skjønner jeg.

 

Tolk det som du vil. Jeg syns Horizon var ren og skjær dritt. Forza navnet skulle aldri vært på coveret en gang. Men du må tåle at folk ikke har samme smak som deg, uten at du skal ut å slenge med leppa :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det Microsoft har gjort dette året er dumt det jeg sier men det er desverre fakta.

Dem har "pisset" på meg 2013 som eier en Xbox 360 for eksklusiver.

Vi har kun fått 1 eksklusiv på disk som er Gears of War Judgment og det er skuffende med tanke på for eks PS3 (må få lov til å nevne PS3 som et godt eksempel, eller?) har det bøtta inn masse eksklusiver å mer kommer.

 

Hvorfor gjør Microsoft slikt igrunn?(Ikke nevn at Xbox One skal komme, for det er dårlig unnskyldning)

Det gjør ihvertfall meg veldig lei. Den maskinen har ikke fått mat siden Gears J, hadde forventet minst 3 eksklusiver til nå dette året men neida.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Hvor mye kan en forvente fra en over 7 år gammel konsoll?

 

Dette er Microsoft's lineup i år:

 

Gears of War Judgement

Battleblock Theater

State of Decay

Charlie Murder

Ascend: Hand of Kul

Motorcross Madness

Max: Curse of Brotherhood

Lococycle

Super Time Force

Fable Anniversary

Zoo Tycoon

 

Selv synes jeg den er brukbar mtp hvor gammel konsollen er.

Endret av Leflus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt. Hvor mye kan en forvente fra en over 7 år gammel konsoll?

 

Dette er Microsoft's lineup i år:

 

Gears of War Judgement

Battleblock Theater

State of Decay

Charlie Murder

Ascend: Hand of Kul

Motorcross Madness

Max: Curse of Brotherhood

Lococycle

Fable Anniversary

Zoo Tycoon

 

Selv synes jeg den er brukbar mtp hvor gammel konsollen er.

 

Her er vel nesten alle XBLA titler som jeg er ikke glad i indiespill generelt da :)

Det er den store forskjellen, jeg vil ha diskbaserte storspill.

Godt jeg har en PS3 iallefall, den har vært ute i 6 år og dette året får den rundt 7-9 eksklusiver, fått allerede 4 stk der :)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Her er vel nesten alle XBLA titler som jeg er ikke glad i indiespill generelt da :)

Det er den store forskjellen, jeg vil ha diskbaserte storspill.

Godt jeg har en PS3 iallefall, den har vært ute i 6 år og dette året får den rundt 7-9 eksklusiver, fått allerede 4 stk der :)

Ditt tap, antar jeg. Du kan iallefall ikke klage over at det er for få spill til platformen bare fordi du ikke har lyst til å prøve de som blir gitt ut.

 

Edit: Brothers ser fett ut. Blir dog ikke et kjøp på lanseringsdagen. Jeg kan ikke ta meg lov til det så lenge backlogen min er så stor som den er.

 

Jeg holder på med FC3: Blood Dragon for tiden. Brukbart spill. :)

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ditt tap, antar jeg. Du kan iallefall ikke klage over at det er for få spill til platformen bare fordi du ikke har lyst til å prøve de som blir gitt ut.

 

Så jeg må endre mening angående standpunktet på at jeg sa at det finnes nesten ikke eksklusiver på disk dette året på X360, for så å like indiespill som noe jeg ikke gjør uansett plattform?

Har du hørt om det finnes forskjellige meninger? Ser jo ikke sånn ut akkurat.

 

Når jeg nevner eksklusiver så vet du godt jeg mener ikke XBLA/PSN/Steam/Nintendo eShop indie greiene, for det er tull hos meg, får aldri nok value for dem spillene jeg har testa ut. Kansje likt 3 av dem 40 jeg har testa ut...

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Så jeg må endre mening angående standpunktet på at jeg sa at det finnes ikke eksklusiver på disk dette året for så å like indiespill som noe jeg ikke gjør uansett plattform?

Når jeg nevner eksklusiver så vet du godt jeg mener ikke XBLA/PSN STeam indie greie, for det er tull, får aldri nok value for dem spillene jeg har testa ut

Du redigerte posten din etter jeg skrev min. Jeg er gaaanske sikker på at det ikke stod noe om discbaserte spill i den originale posten din.

 

Edit: ...og nei. Du må ikke endre meningene dine. Du bør bare være klar over at Microsoft i økende grad fokuserer på digitale utgivelser.

 

Se på State of Decay, Motorcross Madness og Ascend. Er de spill som du vil definere som typiske "indiespill"?

 

Se på Killer Instinct og Project Spark til Xbox One. Er de spill som du vil definere som typiske "indiespill"?

 

Jeg skriver "indiespill" i hermetegn fordi jeg har vanskelig for å definere IP-er som er eid av Microsoft som indiespill.

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du redigerte posten din etter jeg skrev min. Jeg er gaaanske sikker på at det ikke stod noe om discbaserte spill i den originale posten din.

Jaja for da bare være, det nytter ikke å si en drit her inne uansett. Alt må sies perfekt og at det kommer fra meg gjør ikke saken bedre ser det ut som.

Når jeg tok ekskempler på begge plattformer så ser du antallet og da hinter det om eksklusive spill som IKKE er XBLA/PSN/Steam, da hadde antallet vært tosiffret.

La meg få ha min egen mening om indies og la meg få like eksklusiver som ikke inneholder indie i seg takk.

 

Du ser godt jeg nevnte Gears J i første posten jeg skrev, og da kan man bruke hode å se at han mener kun eksklusiver som er den store tingen for han.

Står herved fast på det jeg sa, Microsoft har ødelagt for meg i 2013, enkelt og greit. Ikke prøv å vinkle inn alt jeg sier til det negative som mange gjør her, makan :).

 

Du redigerte posten din etter jeg skrev min. Jeg er gaaanske sikker på at det ikke stod noe om discbaserte spill i den originale posten din.

Se på Killer Instinct og Project Spark til Xbox One. Er de spill som du vil definere som typiske "indiespill"?

 

Snakka vi plutselig om Xbox One spill og nå? Når det hele handler om Xbox 360 spill. Jeg vet ikke hvor dem to spillene blir plassert enda da jeg ikke har dem.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...