Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Ui9XcXZJ.jpeg

 

Modding er kjekt. Tenker jeg skal gjøre noe likt på Xbox 360 kontrolleren min også bare med noen andre farger og evt. skifte de grønne lysene ut med blå.

 

Hva synes dere forresten? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ikke for å være frekk, men den var grusomt stygg.

 

Smaken er som baken sier jeg bare.

 

Hva slags farver er det du ville hatt om jeg får spørre?

 

Ett større bilde hadde vært digg. Men det oser litt sånn Hello Kitty av den der.

 

Hello Kitty var ikke helt grunnen til hvorfor jeg ville ha den, var meningen at det skulle ose Final Fantasy 13 av den men. Du kan få større bilde ja

 

http://bildr.no/image/Ui9XcXZJ.jpeg

 

Zoom så mye du vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bildet er fortsatt liten og ja, dessverre så støtter jeg de andre, den var ikke særlig pen.

 

Du kunne trykket på linken som jeg linket, da ville du fått et enda større et men.

 

Uansett, det er vell nå snakk om smak og behag. Men hvordan den ser ut etter monteringen er vell ingenting å snakke om, det er vell helst fargene og hva man ville personlig ville valgt selv.

 

Veldig god å spille på og passer veldig pent til FF13 så, det var egentlig hele poenget. Veldig mange kompiser fant den ekstrem tøff noe som jeg setter veldig pris på.

 

Takk for alle tilbakemeldingene så langt, hehe. :)

 

 

Blir vell å kjøpe The Last of Us snart. :)

Lenke til kommentar

Fikk fatt på ett strøkent eksemplar av Forza Horizon i dag, 88 kroner på Gamestop. Er ikke så fant av bruktspill, men var i utgangspunktet på jakt etter Forza 4, men det var umulig å oppdrive i samtlige butikker her.

 

Tror uansett Horizon er verdt prisen jeg betalte :p

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med xbox live i kveld?

 

Fikk fatt på ett strøkent eksemplar av Forza Horizon i dag, 88 kroner på Gamestop. Er ikke så fant av bruktspill, men var i utgangspunktet på jakt etter Forza 4, men det var umulig å oppdrive i samtlige butikker her.

 

Tror uansett Horizon er verdt prisen jeg betalte :p

 

Horizon er helt ok

Lenke til kommentar

Ja jeg kom faktisk ikke inn på Live nå når jeg endelig tenkte å sette meg ned for å spille Forza.

 

EDIT: Å fyyyy faen i helvete altså. Det er ikke meningen at jeg skal få spille Forza. Discen er som sagt strøken, velger å installere spillet som jeg alltid gjør og kommer vel til drøyt 50% før feilmelding kommer opp. Tar ut skiva og vasker denne. Nå vil ikke konsollen lese den i hele tatt.

 

Helvetes makt altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det føles ikke ut som noe annet Forza for fem flate øre faktisk. Nei dette her var faktisk verre enn jeg først trodde. Helvete altså, håper jeg kan finne Forza 4 i dag. Reiser bort neste uke så det er liksom ikke så mye å hente på å bestille på nett heller. Men det som SJOKKERER meg er jo at MS faen meg ikke har F4 som digitalt salg på den jævla boksen sin. Istedet er det en haug med annet piss der, deribland Horizon.

 

Stor pulefing til MS.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det føles ikke bra ut heller. Jeg husker hvordan mange gjorde en big deal ut av at spillet har samme fysikkmotor som FM3, men i Horizon har den blitt tweaket til de grader. Det er et arcade-spill med drittfysikk. Jeg spiller heller TDU.

 

Tosk.

 

Det føles ikke ut som noe annet Forza for fem flate øre faktisk. Nei dette her var faktisk verre enn jeg først trodde. Helvete altså, håper jeg kan finne Forza 4 i dag. Reiser bort neste uke så det er liksom ikke så mye å hente på å bestille på nett heller. Men det som SJOKKERER meg er jo at MS faen meg ikke har F4 som digitalt salg på den jævla boksen sin. Istedet er det en haug med annet piss der, deribland Horizon.

 

Stor pulefing til MS.

 

Du har ikke mye peil på bilspill skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...