Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Eneste fordelen med MS Points er at en kan kjøpe poeng på tilbud. Men i det store å hele så er det lite penger å spare som regel, og det er forbanna irriterende å måtte forholde seg til å kjøpe poeng og ikke se direkte hva produktet du vil kjøpe faktisk koster.

 

Har vel hatt endel poeng stående på min MS konto i nesten et år...poeng/penger som er mine og som jeg ikke får brukt på noe fornuftig.

 

Endelig kan jeg se direkte hva et spill koster eller leie en film uten å rote med å kjøpe poeng å dritt. Nei det her er en bra ting synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor?

Fordi jeg har spart utrolig mye på å kjøpe billige MS points fra utlandet.

 

Sånn som jeg har forstått det så er valutakort til PSN låst til et spesifikt land. Jeg antar at systemet vil fungere på den samme måten på Xbox One.

 

Edit: Jeg har aldri hatt noe problem med å regne ut hva et spill koster. Det er enkel matematikk.

 

At jeg nesten alltid har noen poeng til overs er litt irriterende, men de er aldri verdt mer enn 20-30 kroner uansett. Ikke noe å bekymre seg over.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nå undrer jeg gutta, burde jeg slå til? 30-40,- kr (+ 30,- kr frakt per) for begge Gears of War 3 og Judgement. Får med 2 dager LIVE også som kommer meget nyttig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Bestiller i morgen og har det forhåpentligvis til neste torsdag engang. Noen som kunne tenkt seg å spille?

Undrer også på om jeg burde "modde" kontrolleren, hadde vært tøft med en rosa. :p

 

 

s3PO9.png

 

Nåværende:

 

yZufx.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Angående spillene, så er det jo litt risky da. Tenk hvis du ikke liker dem, da har du kastet 70 kroner ut vinduet. Du kan jo få en hel big mac til samme prisen. :p Men hvem er det som selger så billig? Privat eller nettbutikk? Uansett, kjør på.

 

Og rosa kontroller var ikke pent.

 

Kunne få et splitter nytt GOW3 til prisen av 100,- kr ex. frakt så kjøper heller et nytt enn brukt.

Jeg tar ikke sjansen på brukt ettersom at det kan være en kode i spillet som lar meg få spille online og den kan nå være brukt opp... Så sitter jeg der og har bare mulighet for Single noe som er temmelig teit.

 

AC:R hadde værtfall noe slikt.

 

Hva om jeg setter på noen Hello Kitty klistermeker, blir den deilig da?

 

Jeg bruker denne. :)

 

post-224957-0-09237700-1373068909_thumb.jpg

 

Tøff, ferdig fra butikken antar jeg? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Blir vell å legge inn ordre på GOW3 da. Forresten, er det slikt at man får en engangsnøkkel/kode som bare kan aktiveres på en konto? Da tenker jeg mer på "Online Pass" av noe sort..?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Opearsjon "Purple Heart":

 

Tenkte jeg skulle kjøpe inn nytt skall, knapper og muligens bytte dioder på kontrolleren.

Dette er hva jeg tenkte følgende:

lsWLi.png

Lilla skall hadde vært noenlunde tøft, spesielt litt "krom-aktig".

 

Usikker på hva slags knapper jeg skal kjøpe men står mellom disse:

 

Zt0Tx.png

 

vs.

fhNON.png

 

 

Diodene vil bli byttet om til en veldig lys og skarp lilla:

 

Hremc.png

 

Så kontrolleren vil pretty much bli lilla, hva synes dere? Har hatt over 4 svarte kontrollere og kunne tenkt meg å gjøre denne her unik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...