raid2 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er Just Cause 2 demoen bra btw? Helt grei demo. Du har en halvtime på deg til å gjøre hva du vil på en relativt stor porsjon av kartet. Verdt å laste ned (Spilte PSN-demoen pga død Xbox, men demoen er vel den samme på begge konsollene). Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da blir det mest sannsyneligvis Xbox på meg etterpå, gleder meg til å bli en gæimer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Fantastisk at ikke alle lenger brenner spenna sine på gs3. Forøvrig er Xboxen på reparasjon. Kjeeeedelig. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Da blir det mest sannsyneligvis Xbox på meg etterpå, gleder meg til å bli en gæimer. Nice! =) Var selv i tvil når jeg kjøpte Xboxen, men følte jeg fikk mer for pengene fordi PS3 kosta så mye mer. Og da hadde jeg råd til fler spill o.l. Så det ble Xbox, og jeg angrer ikke i det hele tatt. Eneste jeg savner er vel noen av spillene på PS3 og at noen av vennene mine har det. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Fantastisk at ikke alle lenger brenner spenna sine på gs3. Forøvrig er Xboxen på reparasjon. Kjeeeedelig. Har hatt 2 xboxer på 1 1/3 år. Solgte den første til GameStop grunnet at leseren ikke klarte å lese spillene ordentlig lenger. (Spilte vanlige Xbox spill på den, og tror det er grunnen, fordi det er jo noen xbox spill man må holde seg unna å spille på 360) Og det eneste problemet jeg har hatt siden er Ring of Fire. Èn gang. Regner med det var RROD på deg? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Demo av Just Cause 2 er vel ute nå ja. Ser at det blir tre spillkjøp denne måneden: Battlefield:BC2, FFXIII og Just Cause 2. *oups - Battlefield har jo kommet ut allerede. Yikes tida har flydd og jeg flyr til butikken for å hente i morgen!! Hehe, sånn er det Tror nok ikke det blir noe BF: BC2 på meg. Er Just Cause 2 demoen bra btw? Litt vanskelig i starten, selv om jeg har god erfaring fra sjangeren. Dritvanskelig å fly heli og den halvtimen du får totalt i demoen er altfor, altfor kort. Skal nok spille mer ila helgen he he. Når det er sagt så er ikke spillet kjemperealistisk, noe de fleste sikkert allerede har skjønt. En blanding av Spiderman og Mercenaries kanskje? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lasta ned demoen på just cause i morres jeg og, og satte meg ned for å spille. Men jeg syntes at det egentlig sugde og det var vanskelig kontroller osv. Men etter en liten stund begynte jeg å tenke...hmmm var det ikke just cause 2 jeg skulle spille da? Jo... jeg hadde jo lasta ned enern jeg. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hjelp! Har nettopp kjøpt xbox så har jeg valgt å kjøpe den donglen for å få trådløst internett, men kort sagt, så får ikke boxen ip fra rutern. Any1? Edit: Jeg fiksa det. Bare koble fra nettet flere ganger så går det tilslutt . Endret 6. mars 2010 av Krom-stag Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hjelp! Har nettopp kjøpt xbox så har jeg valgt å kjøpe den donglen for å få trådløst internett, men kort sagt, så får ikke boxen ip fra rutern. Any1? Edit: Jeg fiksa det. Bare koble fra nettet flere ganger så går det tilslutt . Det høres ut som om du ikke har fast IP på nettverket ditt - uten at jeg skal påberope meg noe geni-status på feltet. Hadde samme problemet med laptopen min (og Wii'en) når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har et quick-question om Zune, og vil helst ha svar litt fort! Skal se på film, men jeg valgte Last Ned, siden det skulle bli bedre kvalitet. Men når kan jeg se filmen? Når den er 100%, 10%, eller hva? Den er ca på 6% og har stått i en time. --. Any help? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Fantastisk at ikke alle lenger brenner spenna sine på gs3. Forøvrig er Xboxen på reparasjon. Kjeeeedelig. Har hatt 2 xboxer på 1 1/3 år. Solgte den første til GameStop grunnet at leseren ikke klarte å lese spillene ordentlig lenger. (Spilte vanlige Xbox spill på den, og tror det er grunnen, fordi det er jo noen xbox spill man må holde seg unna å spille på 360) Og det eneste problemet jeg har hatt siden er Ring of Fire. Èn gang. Regner med det var RROD på deg? Tja, tre røde felt hvertfall. Hva er forskjellen på RRod og RROF? Eneste jeg kunne tenkt meg mtp PS3 er gratis live og Heavy Rain. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har et quick-question om Zune, og vil helst ha svar litt fort! Skal se på film, men jeg valgte Last Ned, siden det skulle bli bedre kvalitet. Men når kan jeg se filmen? Når den er 100%, 10%, eller hva? Den er ca på 6% og har stått i en time. --. Any help? Når har du sikkert finni ut av dette, men du kan se på den mens den laster ned. Tror du må vente til den er på ca 5% el no. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Gratulerer! Fantastisk at ikke alle lenger brenner spenna sine på gs3. Forøvrig er Xboxen på reparasjon. Kjeeeedelig. Har hatt 2 xboxer på 1 1/3 år. Solgte den første til GameStop grunnet at leseren ikke klarte å lese spillene ordentlig lenger. (Spilte vanlige Xbox spill på den, og tror det er grunnen, fordi det er jo noen xbox spill man må holde seg unna å spille på 360) Og det eneste problemet jeg har hatt siden er Ring of Fire. Èn gang. Regner med det var RROD på deg? Tja, tre røde felt hvertfall. Hva er forskjellen på RRod og RROF? Eneste jeg kunne tenkt meg mtp PS3 er gratis live og Heavy Rain. RROF = Ett rødt felt, og ikke så farlig. RROD = Tre røde felt, og farligere. Har et quick-question om Zune, og vil helst ha svar litt fort! Skal se på film, men jeg valgte Last Ned, siden det skulle bli bedre kvalitet. Men når kan jeg se filmen? Når den er 100%, 10%, eller hva? Den er ca på 6% og har stått i en time. --. Any help? Når har du sikkert finni ut av dette, men du kan se på den mens den laster ned. Tror du må vente til den er på ca 5% el no. Can't :S Er på 15% nå :S Hvordan ser jeg på den da? Hvor? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Ingen som vet noe mer om dette med Zune? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 nopp. Fikk melding om at de har mottatt Xboxen til reperasjon nå. Etter mer enn en uke er den altså kommet fram. Strålende Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Er veldig fornøyd med xboxen min nå . Har fiksa streaming av filmer osv. Men sliter litt med filer av typen .mkv, hvordan gjør dere det med disse filene, med tanke på konvertering o.l? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) jeg streamer .mkv direkte med windows 7 og divx pakken installert på pc. http://www.divx.com/en/win/7 Endret 10. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg glemte å si at jeg bruker mac.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Å synke en Xbox mot en Mac er som å synke en iPhone mot Windows Vista Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Å synke en Xbox mot en Mac er som å synke en iPhone mot Windows Vista å oversette synch med synke er litt døll vel? (ironi) Endret 11. mars 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå