Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har ikke helt fulgt med i timen når det gjelder apps på LIVE,

HBO Nordic sier at appen deres skal dukke opp på xbox i løpet av februar/mars en gang. Hvordan er det disse Appene pleier å dukke opp? Skjer det dryppvis for hver enkelt App eller skjer det vanligvis i forbindelse med en av sesongoppdateringene til Microsoft?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskelig å laste ned tilleggspakker ingame? Jeg holder på å laste ned siste tilleggspakken til Borderlands 2 nå, og spillet lar meg ikke gå ut på dashbordet for å fullføre nedlastingen der. Og bare hvis kontrollen skrur seg av, så stopper også nedlastingen, så jeg må pirke borti en av stikkene hvert tiende minutt. Hvorfor i all verden er det slik?

Lenke til kommentar

Det er bare for når jeg vil laste ned etter å ha skrudd av konsollen. Så lenge jeg ikke spiller på nett, bruker Netflix eller lignende, så skal den uansett laste ned i bakgrunnen. Men ja, den er skrudd på.

Etter litt googling fant jeg ut at man kan gå på Settings -> Account Management -> Download History for å legge til nedlastinger på Active Download-listen. Det er tungvint, men det hjelper.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har problem med kablet tilkobling nå, det har en bekjent også, vi trodde begge at jeg skulle klare å fikse det så har to xbox 360s her, men sitter altså fast.

Jeg har fortsatt den originale cat-5 kablen som følger med xboxen, den er prøvd i vegguttak uten å gi signal på noen av xboxene. Har også en annen kabel som jeg har kobla rett fra router til xbox, men heller ikke det funker.

Begge kablene har blitt brukt i min xbox før og fungert

Det som gjør det ekstra pussig er at jeg kan bruke begge kablene i laptop-en uten problemer.

Noen forslag? :) Trådløst er ikke aktuelt pga stramt budsjett

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...