Kleivis Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Har det på PC så eg trenger det ikke. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har ikke helt fulgt med i timen når det gjelder apps på LIVE, HBO Nordic sier at appen deres skal dukke opp på xbox i løpet av februar/mars en gang. Hvordan er det disse Appene pleier å dukke opp? Skjer det dryppvis for hver enkelt App eller skjer det vanligvis i forbindelse med en av sesongoppdateringene til Microsoft? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 App skjer veldig sporadisk når MS har gjort ferdig sertifiseringen og når det blir sendt inn. Kommer trolig i februar virker det som. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvorfor er det så vanskelig å laste ned tilleggspakker ingame? Jeg holder på å laste ned siste tilleggspakken til Borderlands 2 nå, og spillet lar meg ikke gå ut på dashbordet for å fullføre nedlastingen der. Og bare hvis kontrollen skrur seg av, så stopper også nedlastingen, så jeg må pirke borti en av stikkene hvert tiende minutt. Hvorfor i all verden er det slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har du slått på background downloads? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Det er bare for når jeg vil laste ned etter å ha skrudd av konsollen. Så lenge jeg ikke spiller på nett, bruker Netflix eller lignende, så skal den uansett laste ned i bakgrunnen. Men ja, den er skrudd på. Etter litt googling fant jeg ut at man kan gå på Settings -> Account Management -> Download History for å legge til nedlastinger på Active Download-listen. Det er tungvint, men det hjelper. Endret 4. februar 2013 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Noen som vet hvorfor det ikke er mulig å kjøpe Blue Dragon via Games on Demand? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Noen andre som også opplever at xboxen låser seg hver gang man skal prøve å spille Motorcross Madness? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har ikke hørt om dette før nå. Skal laste det ned så fort som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det stopper opp her når jeg prøver å starte demoen. =/ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det stopper opp her når jeg prøver å starte demoen. =/ Jepp, har lest at det er mange som har det problemet. Jeg fikk det til å funke når jeg var avlogget Xbox Live. Deretter kjøpte jeg fullversjonen, men den funka bare når jeg var pålogga Xbox Live. Rart... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Vurderte å kanskje spandere på meg en hundrelapp for å skifte "case" på x360'en min. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Så stygt ut synes jeg, men det er jo opp til deg, og hva du synes passer best hos deg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Styggeste jeg har sett. Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Er ingen fan av en slik chrome look. Cylons i Battlestar:Galactica derimot slipper unna, siden de er awesome. Endret 13. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 I utgangspunktet bør krom være forbeholdt biler og hodet til Colin Mochrie. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Kommer meg ikke på LIVE nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 http://www.ripten.com/2013/04/13/xbox-live-servers-down-not-so-pleasant-always-online-reminder/ Digg med en always online boks på sånne dager sikkert 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Jeg har problem med kablet tilkobling nå, det har en bekjent også, vi trodde begge at jeg skulle klare å fikse det så har to xbox 360s her, men sitter altså fast. Jeg har fortsatt den originale cat-5 kablen som følger med xboxen, den er prøvd i vegguttak uten å gi signal på noen av xboxene. Har også en annen kabel som jeg har kobla rett fra router til xbox, men heller ikke det funker. Begge kablene har blitt brukt i min xbox før og fungert Det som gjør det ekstra pussig er at jeg kan bruke begge kablene i laptop-en uten problemer. Noen forslag? Trådløst er ikke aktuelt pga stramt budsjett Endret 23. april 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå