Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sist gang jeg merket noe til knirking, brukte jeg litt olivenolje. Problem løst Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Har hatt min kontroll helt siden lunch, den funker helt fint forsatt. Det gjør også den andre jeg har med ledning og som jeg kjøpte i 2009. 1 Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 ? Er dette gratisspill eller? Er vell ikke mye gratis der ute, tror de ligger rundt 800msp. Du kan jo prøve trial versionene først, for å se om det er bra. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei, noen som får til Xbox smartglass? Jeg får bare error Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hei, noen som får til Xbox smartglass? Jeg får bare error Det funket for meg sist gang jeg prøvde appen. Til å begynne med slet jeg med å få det til, men så fant jeg ut at jeg måtte skru på SmartGlass i xbox-menyen(console settings -> connected devices) også. Står det noe om hva slags error du har fått? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Nettop innkjøpt triton warhead halo 4 headset trådløs 7.1 surround , som det eneste gaming headsetet til x360 med licence ms tråløst chat ingen ledning eller dongel som turtle breach osv ... Endret 12. desember 2012 av samco Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Nettop innkjøpt triton warhead halo 4 headset trådløs 7.1 surround , som det eneste gaming headsetet til x360 med licence ms tråløst chat ingen ledning eller dongel som turtle breach osv ... Hvor mye kosta den? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det funket for meg sist gang jeg prøvde appen. Til å begynne med slet jeg med å få det til, men så fant jeg ut at jeg måtte skru på SmartGlass i xbox-menyen(console settings -> connected devices) også. Står det noe om hva slags error du har fått? Jeg sliter også med Smartglass. Kommer bare opp at jeg ikke får logget inn. "Sign in error. Try again" mener jeg det står. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det funket for meg sist gang jeg prøvde appen. Til å begynne med slet jeg med å få det til, men så fant jeg ut at jeg måtte skru på SmartGlass i xbox-menyen(console settings -> connected devices) også. Står det noe om hva slags error du har fått? Etter en del leting fant jeg innstillingen, men den sto "på". Funker fortsatt ikke.. "Can't reach the service.please try again later" Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Enormous Xbox Marketplace sale starts next week Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Hmm? mulig det blir noen kjøp Endret 13. desember 2012 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvor mye kosta den? 2500.- Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Enormous Xbox Marketplace sale starts next week Tydelig jeg kjøper for mange spill, finner omtrent ingenting der jeg ikke har allerede. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor er det billigst å kjøpe gullmedlemskap? min går ut 19. des, har pleid å kjøpe 12 måneder på ebay fra Tyskland for ca 300kr men det er ikke en mulighet nå, noen gode alternativer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hvor er det mulig å få tak i LIVE til en billig pris? Vurderte faktisk å bare kjøpe meg LIVE nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tydelig jeg kjøper for mange spill, finner omtrent ingenting der jeg ikke har allerede. Samme her, men ser det er noen spill jeg vil ha. SONIC 4 Episode II, Dust: An Elysian Tail og Trials Evolution. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Samme her, men ser det er noen spill jeg vil ha. SONIC 4 Episode II, Dust: An Elysian Tail og Trials Evolution. Trials Evolution er vel omtrent det beste spillet på 360.Det hadde vært verdt 500kr. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tydelig jeg kjøper for mange spill, finner omtrent ingenting der jeg ikke har allerede. Samme her. Uansett om det er Steam, Xbox eller PSN salg så har jeg så og si alt jeg er interessert i. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Yes, da blir det The Walking Dead. Har venta på at det skal gå ned i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå