Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det at det ikke går ann å endre språk på dashboard? I "Language and Locale" har eg valgt Engelsk og UK, men selve dashboard er fortsatt på norsk, men går eg feks inn i instillinger står det plutselig på engelsk..?

Er det mulig å endre dette eller må eg leve med "mine fester" og "salg på" osv..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hvor mye kan jeg få for en Xbox 360 Elite m/ 120 GB HDD?

Har en slik her som bare står og samler støv.... Trenger uansett litt peng til PC oppgradering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Elite koster 1000,- hos gamestop med garanti som om den var ny. Da er det med nødvendige ledninger, en håndkontroll og headsett.

Selger du den med samme utstyr som nevnt over tipper jeg du kan få 700,- for den uten spill.

Den selges med utstyr og alt. Denne xboxen er akkuart som om den nettopp ble "unboxed".

Men skal prøve meg frem, regner med at jeg får solgt den før jul. :)

Lenke til kommentar

du bør legge til majornelson.com i dine favoritter.

Xbox LIVE's Major Nelson (Larry Hryb) posted this about the update:

"In this update, we are correcting some issues such as displaying the incorrect playlist name when launching a playlist from Xbox SmartGlass to the console, an error with Xbox Video closed-captioning and an error with Xbox Music that some were experiencing."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har snakked med XBOX support for andre gang om dette språkproblemet, at man ikke kan velge lenger.

det hadde vært fint om så mange som mulig hadde gjort det samme så de kanskje fikser det til slutt

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...