ronja123 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Noen som har spilt XCOM Enemy Unknown?? Jeg elsket det første spillet, så hadde vært morsomt å spille en remake som er enda bedre. Et action rollespill, turnbased med Civilisation/Sim City trekk... jeg spilte det første spillet å har hatt mange timer med morro med det nye så det anbefalles hvis man likte det første spillet.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Kan noen forklare meg hvordan jeg får endret Dashboard språket på xboxen? Har endret språk til engelsk og locale til United Kingdom på system settings, men enda har ikke språket på dashboard og spill blitt engelsk. Det ser ærlig talt altfor dumt ut med norsk på menyene til Halo 4. Forza Horizon (demo) blir bare dritten med norsk tale, får følelsen av at jeg ser på en dårlig dubba tegnefilm når jeg spiller... edit: Etter jeg prøvde denne: http://support.xbox....ar-system-cache Endret i det minste menyen på Halo 4 seg til engelsk, men fortsatt problemer med at noe av dashboardet er på norsk. Kontoen din er sikkert registrert som norsk, derfor blir dashboardet ditt også på norsk. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det var engelsk før den nye oppdateringen kom. Heller ingen forklaringer på xbox sine sider om hvordan man endrer det. Oh well, overlever sikkert, men er fortsatt kjipt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ja bare å legge meg til. Heter svortevik der også.... Heter Le Humlesnurr der jeg, mehehe. Legger deg til når jeg er på i dag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Er det noen som faktisk har prøvd "Xbox 360 Converter til Logitech G27/GT"? Hva synes du/dere om den? Endret 14. november 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Fått TESV Skyrim! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Fått TESV Skyrim! da har du noen måneder kos. snakkes til våren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 da har du noen måneder kos. snakkes til våren Yes, det gjør vi nok! Er på her bestanding btw. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 er vel ikke noen som har en xbox live gold trial kode til overs? skulle se om cod mp er noe for meg, og er fattig student Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei folkens akkurat fått meg xbox noen som kunne tenkt og legge meg til som venn Tag Ervik82 mine venner bruker kun ps3. Takker så mye Fått TESV Skyrim! Ja kjøpte det jeg også og Forca nå igår med xboxen... Har skyrim på pc med digg foran tven.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 er vel ikke noen som har en xbox live gold trial kode til overs? skulle se om cod mp er noe for meg, og er fattig student Jeg har en på 2 dager, håper det er nok? ;p 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har en på 2 dager, håper det er nok? ;p ja det hadde vært kjempe fint trenger bare en helg for å finne ut om MP er noe for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har en på 2 dager, håper det er nok? ;p Faen, da blir det ikke noe AC:Revelations online på meg da. ;( Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke for masse men utrolig kult vis noen legger meg til Ervik82 kjipt uten noen på friend list Ha en fin dag folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke for masse men utrolig kult vis noen legger meg til Ervik82 kjipt uten noen på friend list Ha en fin dag folkens Kan legge deg til på X360 og PS3 om det er det du vil. Heter "Le Humlesnurr" på 360 og "Kromskallen" på PS3. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Takker bare legge meg til er bare online på Xbox fortiden da Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Flere enn meg som sliter med å koble til Xbox Live? Får opp "Sorry, this profile can't connect to Xbox Live on this console. To fix it, download it again.". Problemet er når jeg prøver å laste den ned, så får jeg ikke kontakt med Xbox Live. Vet ikke om problemet er her, eller hos dem. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) kjøpte en skyrim theme men fatter ikke hvordan jeg setter det på føler meg utrolig teit.. kan fint bygge en pc men nei finner ikke ut av dette hehe. Noen som vet? Takker Endret 16. november 2012 av Moridin82 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) glem det fant ut av det Endret 16. november 2012 av Moridin82 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Klikk på din egen avatar i sosial-fanen. Måtte omsider google det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå