Wutwut Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 http://www.youtube.com/audioswap_main http://www.youtube.com/user/trackonerecordings Finnes en hel haug med låter du kan benytte som er gratis, royaltyfritt osv som låter bra.. Ja vet om det der, men liker å putte de rett på fila/filmen. Også er det altfor vanskelig å finne noe som passer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hmm ferdig med dantes inferno.. styr unna om en ikke bare MÅÅÅ spille alt av hack'n slash spill, dårligere enn bayonetta, og søppel i forhold til god of war men men kostet bare 200spenn så greit tidsfordriv til prisen. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1472-Dantes-Inferno Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jau, da tror jeg xboxen min døde. Får "ring of fire" når jeg prøver å slå den på. Er det noe man kan fikse, eller er det bare å kaste den? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 evt sende inn på rep..hehe Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jau, da tror jeg xboxen min døde. Får "ring of fire" når jeg prøver å slå den på. Er det noe man kan fikse, eller er det bare å kaste den? Hvis du ikke har "Red Ring of Death", men det som ligner ?"Ring of Fire"? så kan du prøve å ta alle kablene og samt harddisken + memory stick, og kontroller (med tråd) ut. Så tar du alt på igjen og tester ut om den funker da. Gjør den ikke det: Så tar du ut harddriven, memory stick og kontroller (med tråd). Slår på Xboxen. Funker den da, er det noe galt med harddriven, memory sticken, eller kontrolleren (med tråd). Test ut en og en ting, og finn ut hva som er galt. Du kan også prøve dette med kabler ... Hvis ikke noe av det over hjalp, så send inn på reperasjon. ;P Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ah, okay. Takk. Skal teste det ut nå Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skulle muligens vært på butikkdiskusjon, men er vel relatert nok til denne tråden og. Noen som vet om Final Fantasy XIII Xbox 360 Bundle kommer til å bli solgt i Norge? Og isåfall, hvor? Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har hatt borderlands liggende i spillhyllen i flere mnd før jeg tok det opp i natt når jeg kjeda meg og var lei flere timers gaming av mw2. Må si jeg "angrer" på at jeg ikke har spilt det før. Utrolig gøy og fett spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) har ikke noe smart å komme med nå, vil bare ha denne i mine innlegg. edit: hvilke spill til den gamle xboxen er det verdt å få med seg? har fable, crimson skies, splinter cell serien og halo serien + litt mer ubetydelige spill. Endret 3. mars 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hitman Blood Money er epic, men det finnes på 360 også Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Kommer med oppdatering for utgivelser i Mars jeg da ;P Utgivelser i Mars. [3. Mars] Toy Soldiers [5. Mars] Battlefield: Bad Company 2 [5. Mars] BlazBlue: Calamity Trigger [5. Mars] Supreme Commander 2 [9. Mars] Final Fantasy XIII [10. Mars] Scrap Metal [12. Mars] Ben 10 Alien Force: Vilgax Attacks [16. Mars] Dragon Age: Origins - Awakening [17. Mars] Perfect Dark [19. Mars] Metro 2033 [24. Mars] Game Room [26. Mars] Clash of the Titans [26. Mars] Just Cause 2 [26. Mars] Resonance of Fate [26. Mars] Warriors: Legends of Troy [--. Mars] MotoGP 09/10 Det er utgivelsene for Mars. Bold tekst = Hot Game Og --. = Ukjent Dag/Dato for utgivelse Vil bare si at denne måneden kommer det UTROLIG mye spill And iGot birthday this month Tror jeg skal skaffe meg Final Fantasy XIII. Hva med dere da? Ah, okay. Takk. Skal teste det ut nå Funka det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) blir nok ikke noe nytt spill på meg før splinter cell conviction. edit: som skal komme midt i april. Endret 4. mars 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fikk Bad Company 2 i posten i dag. Anbefales Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skal innom Gamestop etter jobb i dag å hente mitt eksemplar Får desverre ikkje spillt så mye verken i dag eller i helgen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja stemmer, demoen kom/kommer vel i dag ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Den er i alle fall ute på PSN, så er rart om den ikke er på XBL. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Demo av Just Cause 2 er vel ute nå ja. Ser at det blir tre spillkjøp denne måneden: Battlefield:BC2, FFXIII og Just Cause 2. *oups - Battlefield har jo kommet ut allerede. Yikes tida har flydd og jeg flyr til butikken for å hente i morgen!! Endret 4. mars 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Demo av Just Cause 2 er vel ute nå ja. Ser at det blir tre spillkjøp denne måneden: Battlefield:BC2, FFXIII og Just Cause 2. *oups - Battlefield har jo kommet ut allerede. Yikes tida har flydd og jeg flyr til butikken for å hente i morgen!! Hehe, sånn er det Tror nok ikke det blir noe BF: BC2 på meg. Er Just Cause 2 demoen bra btw? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 i denne måneden blir det nok bare Perfect Dark og Metro 2033 på meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå