cliffme Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor er det billigst å kjøpe Gold fra? Kan anbefale maximuscards. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ofte tilbud direkte på xboxen som slår alle andre tilbud på gold. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Er det noen her som spiller Minecraft på xbox jevnlig? jeg savner å ha noen nordmenn og spille det med online... håper noen kan svare meg kjapt, beklager hvis dette er feil sted å søke etter uansett, mitt GT er: Dinoman87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ofte tilbud direkte på xboxen som slår alle andre tilbud på gold. Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Chattet nettopp med Xbox support. Jeg er positivt overasket over hvor smertefritt dette gikk. Jeg skulle endre sikkerhets-epost for å kunne skru av automatisk oppdatering av Xbox Live og Xbox Music. Den gamle sikkerhets-eposten finnes ikke lengre. Jeg forsøkte å endre til samme epost som jeg bruker til innlogging, noe som selvsagt ikke gikk. Jeg valgte derfor gmail-eposten min istedet, men siden det kunne ta opptil 1 måned før skiftet trådde i kraft, så foreslå "Kaleb" at han skrudde av automatisk oppdatering av Xbox Live og Xbox Music for meg i mellomtiden. Jeg takket selvsagt ja, og dett var dett. Kanskje er det forskjell mellom de forskjellige supporterne, men han her var veldig grei å ha med å gjøre. Jeg er storfornøyd. Endret 6. november 2012 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde. Bruk paypal, problem solved. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Lekket info om Xbox Surface, som visstnok skal være en gaming-tablet. Men sjekk der det står Stationary Computing Device... specsa der er definitivt ingen tablet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Bruk paypal, problem solved. Trodde ikke det funket. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Lekket info om Xbox Surface, som visstnok skal være en gaming-tablet. Men sjekk der det står Stationary Computing Device... specsa der er definitivt ingen tablet. 2 stk. IBM Power 7 ja... Hadde håpet at de skulle klare å hoppe over på x86 denne gangen jeg. Grafikkortet ser ikke så spinkelt ut som det ryktene sier at PS4 skal ha ihvertfall da. Men ellers ser jo detta mer ut som en server med grafikkraft og en spinkel tablet som input device... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Skrudde på xboxen her idag for første gang på lenge, har vel sikkert stått i 6 måneder+ uten bruk så og si, og syns den bråker en smule mer enn hva jeg kan huske. Har ikke puttet i noe spill, så dette er utelukkende vifte støy, mest sannsynlig. Er vel kanskje støv som har hopet seg opp diverse plasser kan jeg tenke meg. Ingen som har noen tips og triks på den fronten? Lurer litt på om jeg kanskje skal skru den opp og blåse den rein. Om noen lurer så er dette siste utgaven som kom før disse slim utgavene kom, Jasper Falcon eller noe slikt. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde. Betale masse penger? Javel? De har jo et vanlig telefonnummer som koster helt vanlig lokaltakst. Koster det samme som det gjør å ringe til naboen eller til bestemor. Du kan også logge inn på xbox.com og stoppe automatisk fornyelse eller bruke paypal om du er redd for å legge inn kortet ditt. Om du likevel insisterer på å kjøpe kort så er http://cardscodes.com/ veldig bra. Leverer kode på epost innen en time og prisene er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Betale masse penger? Javel? De har jo et vanlig telefonnummer som koster helt vanlig lokaltakst. Koster det samme som det gjør å ringe til naboen eller til bestemor. Du kan også logge inn på xbox.com og stoppe automatisk fornyelse eller bruke paypal om du er redd for å legge inn kortet ditt. Om du likevel insisterer på å kjøpe kort så er http://cardscodes.com/ veldig bra. Leverer kode på epost innen en time og prisene er bra. Hmmm, prisene har vell kanskje forandret seg etter den tiden jeg brukte kort på kontoen. Automatisk fornyelse kunne ikke stilles på når jeg skulle gjøre det, da måtte man ringe inn til Xbox og be dem om å gjøre det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Prøver å ta i bruk Smartglass med iPad her, får opp dash men står bare connecting to xbox oppe i høyre hjørne. Noe spes jeg må gjøre for å få det her til å funke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Funker værtfall på Windows 8 @ craptopen min men iPad aner jeg ikke. Prøvd å google? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Ok, ikke funnet noe enda og support sidene til MS er vist ikke oppe å går helt som dem skal. Men samma kan det være laseren gikk akkurat i dass.... Og jeg som akkurat reiv av plasten til Halo 4....det er bare helt utrolig! Endret 7. november 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Virker fint her på Android også, men har ikke gjort noe mer enn å teste i få minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Må...kjøpe...gold. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Finnes ikke Xbox Originals spill lengre? Jeg prøver å laste ned Fahrenheit på ny, men det ser ut til å ha blitt fjernet. Jeg finner siden til spillet, men det er ingen knapp for nedlasting av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Kan være de har kuttet ut det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Men da må man betale med kredittkort. Eneste problemet med det er vell når man skal fjerne det så må man ringe inn og betale masse penger for å få det gjort. Skjedde med broren min, har aldri brukt kort igjen siden det skjedde. Det må være forskjellig fra folk til folk. Jeg har skiftet kort på Xbox-kontoen min, og det var bare å gå inn på xbox.com og fjerne det der. Kostet meg ingenting og tok ingen telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå