aBadMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har problemer med Xbox Live i kveld? Lenke til kommentar
Taragon Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Noen som har problemer med Xbox Live i kveld? Jepp! Satt akkurat og googla litt for å se om det var bare meg... En annen bekjent sliter med akkurat det samme, men en tredje kompis kommer inn uten problemer. Jeg får plutselig masse ICMP-feilmeldinger, enda jeg ikke har forandret noenting på nettverket, og nå tilslutt fikk jeg kjørt nettverkstest og fått tilkobla "internet", men da får jeg bare at Xbox Live ikke kan kobles til. Edit: Jeg kommer heller ikke inn på xbox.com fra pc'en, men ifølge "downforeveryoneorjustme" er den oppe og går... Merkelig. Endret 30. oktober 2012 av Taragon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ikke noe svar enda, gitt... Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har problemer med Xbox Live i kveld? Jepp! Satt akkurat og googla litt for å se om det var bare meg... En annen bekjent sliter med akkurat det samme, men en tredje kompis kommer inn uten problemer. Jeg får plutselig masse ICMP-feilmeldinger, enda jeg ikke har forandret noenting på nettverket, og nå tilslutt fikk jeg kjørt nettverkstest og fått tilkobla "internet", men da får jeg bare at Xbox Live ikke kan kobles til. Edit: Jeg kommer heller ikke inn på xbox.com fra pc'en, men ifølge "downforeveryoneorjustme" er den oppe og går... Merkelig. Jeg får logget inn, men det tar veldig lang tid. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Samme her. Tok veeeeldig lang tid å logge på. Så frøys hele boxen og nå får jeg ikke kommet inn på live. Trodde xboxen holdt på å dø, men er vist noe med xbox live, siden flere har samme problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Får ikke laste ned brukeren min. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Tok en halv evighet fra jeg skrudde på Xbox'en til jeg var inne i dashboardet. Trodde som Dog_50 at Xbox'en var i ferd med å dø. Endret 30. oktober 2012 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Den updaten der var ikke noe særlig. Kanskje vi burde kreve en update som fikser dette? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er som sagt veldig tregt, noe som foregår vil jeg tro men pytt pytt betaler ikke for nettspilling mer jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er som sagt veldig tregt, noe som foregår vil jeg tro men pytt pytt betaler ikke for nettspilling mer jeg Ikke jeg heller til jeg har fått lastet ned brukeren min. Xboxen vil bare stå her nå og samle støv helt til dem fikser problemene. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Glemte du ikke å nevne at du ikke får lasta ned brukeren din? 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Å, så det var derfor xboxen var sinnsyk treig med å komme på, syns det var noe merkelig. Jaja, en gang innimellom tåler vi. Endret 30. oktober 2012 av 640509-040147 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Alt på xbox går tregt, slitsomt. Håper det endrer seg til senere i dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Glemte du ikke å nevne at du ikke får lasta ned brukeren din? Jeg har sendt dem en "tweet" om at jeg ikke får lasta ned brukeren min. Vil du ha et screenshot? Enda ikke fått svar fra dem.... Endret 31. oktober 2012 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Sinnsykt så mye negativitet det var her inne da, ikke rart det er to uker siden jeg besøkte sist. Om du ikke får hjelp via twitter kromskallen, hva med å ringe dem? Jeg fikk en håndkontroller som ikke virket da jeg kjøpte ny Gears 3 360 i januar, ringte kundeservice, og de ordnet løsning for meg på noen minutter. Jeg foreslår at du også gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Takk for tipset men har brukeren igjen nå. Funka plutselig neste dag da jeg prøvde. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ta en titt på support.xbox.com/xbox-live-status neste gang dere har problemer. Dersom alt er grønt og flott, ring Microsoft (xbox-support). Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvor er det billigst å kjøpe Gold fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ta en titt på support.xbox.com/xbox-live-status neste gang dere har problemer. Dersom alt er grønt og flott, ring Microsoft (xbox-support). Neste gang ja... Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fant NBA og nyhetsapp greier i dag. Når kom disse? Hater basket men det betyr vel muligens at en NHL app kommer snart også. Når NHL eventuelt starter opp igjen selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå