aBadMan Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg sitter her og lurer på om jeg skal avbestille Borderlands 2 til PC, har det første til Xbox. Tror også jeg har større sjanse for å spille det mer på Xbox, vet ikke hvorfor Noen her inne som skal ha Borderlands 2 til xbox som også vil spille med noen fra Diskusjon? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Startet på Deadly Premonition og har spilt ferdig Prologuen. Det første som slo meg var hvor dårlig grafikken var. Det andre som slo meg var hvor dårlig spillbarhet det var. Samtidig har jeg lest at spillet vokser på deg og at historien skal være bra, så skal prøve å holde ut. Noen andre som har spilt det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Lasta ned demoen av Fable, rota i en pappeske med masse rot og fant Kinect. Monterte, prøvde,slå av kaster Kinect ned i rotet igjen. For noe fjas...hehe! 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg sitter her og lurer på om jeg skal avbestille Borderlands 2 til PC, har det første til Xbox. Tror også jeg har større sjanse for å spille det mer på Xbox, vet ikke hvorfor Noen her inne som skal ha Borderlands 2 til xbox som også vil spille med noen fra Diskusjon? Vi er to stykker som har gledet oss til Borderlands 2 lenge nå, og som gjerne gjør plass til en til Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg likte demoen til Fable The Journey jeg. Kontrollmessig var det litt uvant i forhold til The Gunstringer og Child of Eden, men til gjengjeld ser det også ut til å være et mer ambisiøst prosjekt. Spillet kommer neppe til å bli stående igjen som en GOTY-kandidat når året er omme, men jeg kan se for meg at det blir et kjøp når det havner i billigkurven. Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bestilte nettop min andre 250gig x360slim til høst spillinga begynner deal of the week på komplett.no 1600 ink forza 4 og skyrim ... da er jeg ready Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Bestilte nettop min andre 250gig x360slim til høst spillinga begynner deal of the week på komplett.no 1600 ink forza 4 og skyrim ... da er jeg ready Flott tilbud og greier, men hva skal du egentlig med enda en xbox? LAN-spilling? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bestilte nettop min andre 250gig x360slim til høst spillinga begynner deal of the week på komplett.no 1600 ink forza 4 og skyrim ... da er jeg ready Flott tilbud og greier, men hva skal du egentlig med enda en xbox? LAN-spilling? Jeg har 4 xboxer... Jeg har egentlig ikke hatt bruk for det før når starwarsboxen min døde, da dro jeg frem en av de andre mens den er på service! Også bruker dama en 1 Slim, 1 star wars slim, 2 60gb hvite Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Må ha flere for sosial spilling Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Koooo! Koden er borte Endret 19. september 2012 av Akrabra Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Kjøpte Chatpad på Teknikmagasinet for 100kr fornøyd med kjøpet ;p De holder på å selge de ut... så ville bare si ifra her ^^ de er jo ganske dyr ellers (300-350kr) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Noen med erfaringer rundt følgende side: http://www.cheapxboxlivecodes.com/ Ser ut som de har billige koder for LIVE, samt poeng. Bruker til vanlig XbovLiveuk76.com. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Noen med erfaringer rundt følgende side: http://www.cheapxboxlivecodes.com/ Ser ut som de har billige koder for LIVE, samt poeng. Bruker til vanlig XbovLiveuk76.com. Noen år siden, men her har du noen som prater om den: http://forums.overcl....php?p=17569513 Endret 20. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Hva spiller folket for tiden da? Endret 22. september 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Her i gården har det gått mest i diverse DLC'er til Fallout New Vegas, Dead Space 2, Assassin's Creed Brotherhood og Saints Row The Third. De hadde ligget på harddisken i altfor mange måneder, så jeg tenkte at det var på tide å spille gjennom dem. Og sist onsdag hadde jeg og et par kompiser spillekveld med Halo Reach, Gears 3 og diverse XBLA-spill. Det neste spillet mitt blir Borderlands 2. Forhåpentligvis ligger det i postkassen når jeg kommer hjem til hybelen i dag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Her i gården har det gått mest i diverse DLC'er til Fallout New Vegas, Dead Space 2, Assassin's Creed Brotherhood og Saints Row The Third. De hadde ligget på harddisken i altfor mange måneder, så jeg tenkte at det var på tide å spille gjennom dem. Og sist onsdag hadde jeg og et par kompiser spillekveld med Halo Reach, Gears 3 og diverse XBLA-spill. Det neste spillet mitt blir Borderlands 2. Forhåpentligvis ligger det i postkassen når jeg kommer hjem til hybelen i dag. Kanskje vi kan spille Borderlands 2 da? Jeg må virkelig spille Saints Row The Third mer, har såvidt spilt det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 hvilke arcade spill mener dere er best? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Kanskje vi kan spille Borderlands 2 da? Jeg må virkelig spille Saints Row The Third mer, har såvidt spilt det! Kanskje det. Jeg kommer nok til å prioritere spilling med IRL venner, men vi får se hva det blir til. hvilke arcade spill mener dere er best? Bastion, Shadow Complex, Geometry Wars 2, Super Meat Boy, Limbo, Braid, Castle Crashers, Trials Evolution, Fez, ilomilo og Splosion Man-serien. Vanskelig å begrense seg til noen få titler. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Nettop forhånds bestillt 2stk tritton 7.1 warhead wireless7.1 surround headset til x360 eneste surround headsettet som har ms lisens for wireless chat... Pluss muligheten for flere headset linket mot wireless reciveren .. Edi:t ble bestill en stk til til besøkende... Endret 22. september 2012 av samco Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Hva spiller folket for tiden da? Jeg rundet The Testament of Sherlock Holmes igår kveld. Spennende historie, godt stemmeskuespill og kanskje viktigst av alt var de gode og varierte gåtene spillet hadde. Rett og slett et meget godt spill. Faktisk et av de beste jeg har spilt i år. Dessverre kommer det nok til å bli oversett av de fleste, og å lansere det samtidig med Borderlands 2 var kanskje ikke det lureste. Ellers går det i Deadly Premonition, men det kan ærlig talt ikke måle seg med TToSH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå