Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er da bra den. Trenger ikke å være så avansert.

Jeg likte den i hvertfall. Enkelt og fint :)

Takk. Og hvordan går det med filmingen din da? Og btw; Litt lang signatur. ;)

Går ikke så bra med den. Fant ut at den dazzlen ikke funker på pal60, som jeg må bruke på modern warfare bl.a, så har ikke blitt noe. Var litt kjedelig å spille med så elendig grafikk og da, siden jeg ikke kan kjøre hd på den.

Og jeg vet at signaturen ble litt lang. Fiksa litt på den i går, men da ble det plutselig mellomrom mellom alle linjene og fikk det ikke bort. Men skal vel få fikset det :)

Lenke til kommentar
Går ikke så bra med den. Fant ut at den dazzlen ikke funker på pal60, som jeg må bruke på modern warfare bl.a, så har ikke blitt noe. Var litt kjedelig å spille med så elendig grafikk og da, siden jeg ikke kan kjøre hd på den.

Og jeg vet at signaturen ble litt lang. Fiksa litt på den i går, men da ble det plutselig mellomrom mellom alle linjene og fikk det ikke bort. Men skal vel få fikset det :)

Takk for det =) Da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe det ... Vurderer å kjøpe det som Veggis har, som tar opp 720p.

Lenke til kommentar

Takk for det =) Da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe det ... Vurderer å kjøpe det som Veggis har, som tar opp 720p.

Send link til det hvis du har er du snill :D

PS: fikk fiksa siggen nå :p

Lenke til kommentar

Jeg sliter med xboxn atm, når jeg skal se en film så kommer det opp en melding om at jeg må ha internett tilkobling for å se filmen.

Husker ikke feil meldingen helt eksakt men får aldri sett film/serier uten internett tilkobling, og jeg har da ikke tenkt å kaste 700 kr ut vinduet på trådløs adapter. Noen som har en mulig løsning?

Lenke til kommentar
Jeg sliter med xboxn atm, når jeg skal se en film så kommer det opp en melding om at jeg må ha internett tilkobling for å se filmen.

Husker ikke feil meldingen helt eksakt men får aldri sett film/serier uten internett tilkobling, og jeg har da ikke tenkt å kaste 700 kr ut vinduet på trådløs adapter. Noen som har en mulig løsning?

du trenger sikkert bare en divx codec som er gratis å laste ned.

Hvorfor skal du bruke 700kr? Du kan jo bare ta en ledning fra nærmeste pc og koble til xboxen din.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg at jeg skjønte hvordan jeg kunne uploade YouTube Film. Og som sagt: Ikke verdens beste kvalitet akkurat, men men.

Montage 1:

http://www.youtube.com/watch?v=7xkXcEM84m0

Montage 2 (Og i mitt syn, beste) :

http://www.youtube.com/watch?v=QE5yVI4ON-E

Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. :p På forhånd, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...