Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Japp. Ok ^^, Gleder meg =D Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er da bra den. Trenger ikke å være så avansert.Jeg likte den i hvertfall. Enkelt og fint Takk. Og hvordan går det med filmingen din da? Og btw; Litt lang signatur. Går ikke så bra med den. Fant ut at den dazzlen ikke funker på pal60, som jeg må bruke på modern warfare bl.a, så har ikke blitt noe. Var litt kjedelig å spille med så elendig grafikk og da, siden jeg ikke kan kjøre hd på den. Og jeg vet at signaturen ble litt lang. Fiksa litt på den i går, men da ble det plutselig mellomrom mellom alle linjene og fikk det ikke bort. Men skal vel få fikset det Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Går ikke så bra med den. Fant ut at den dazzlen ikke funker på pal60, som jeg må bruke på modern warfare bl.a, så har ikke blitt noe. Var litt kjedelig å spille med så elendig grafikk og da, siden jeg ikke kan kjøre hd på den. Og jeg vet at signaturen ble litt lang. Fiksa litt på den i går, men da ble det plutselig mellomrom mellom alle linjene og fikk det ikke bort. Men skal vel få fikset det Takk for det =) Da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe det ... Vurderer å kjøpe det som Veggis har, som tar opp 720p. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Går ikke så bra med den. Fant ut at den dazzlen ikke funker på pal60, som jeg må bruke på modern warfare bl.a, så har ikke blitt noe. Var litt kjedelig å spille med så elendig grafikk og da, siden jeg ikke kan kjøre hd på den. Og jeg vet at signaturen ble litt lang. Fiksa litt på den i går, men da ble det plutselig mellomrom mellom alle linjene og fikk det ikke bort. Men skal vel få fikset det Takk for det =) Da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe det ... Vurderer å kjøpe det som Veggis har, som tar opp 720p. Send link til det hvis du har er du snill PS: fikk fiksa siggen nå Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Den heter Black Magic Intensity Pro, og jeg tror det er noe av dette. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 OKei. Må sikkert ha hdmi da eller? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 OKei. Må sikkert ha hdmi da eller? Tror man kan bruke HDMI-Switch. Eller er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer ... Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg sliter med xboxn atm, når jeg skal se en film så kommer det opp en melding om at jeg må ha internett tilkobling for å se filmen. Husker ikke feil meldingen helt eksakt men får aldri sett film/serier uten internett tilkobling, og jeg har da ikke tenkt å kaste 700 kr ut vinduet på trådløs adapter. Noen som har en mulig løsning? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 DVD-film eller Zune-film? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg sliter med xboxn atm, når jeg skal se en film så kommer det opp en melding om at jeg må ha internett tilkobling for å se filmen. Husker ikke feil meldingen helt eksakt men får aldri sett film/serier uten internett tilkobling, og jeg har da ikke tenkt å kaste 700 kr ut vinduet på trådløs adapter. Noen som har en mulig løsning? du trenger sikkert bare en divx codec som er gratis å laste ned. Hvorfor skal du bruke 700kr? Du kan jo bare ta en ledning fra nærmeste pc og koble til xboxen din. Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det er helt vanlige dvd filmer, å den codex pakken har jeg, det funket å se på dvd filmer på den før. Men uansett, så skal det ikke være nødvendig å ha internett tilkobling oppe å gå hele tiden ^^ Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er gamertagen deres? (min er jely778) bare å legge meg til. har de fleste spill Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hva er gamertagen deres? (min er jely778) bare å legge meg til. har de fleste spill LGS x HeaDShoTz. Du kan legge meg til om du vil. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Nå tror jeg at jeg skjønte hvordan jeg kunne uploade YouTube Film. Og som sagt: Ikke verdens beste kvalitet akkurat, men men. Montage 1: http://www.youtube.com/watch?v=7xkXcEM84m0 Montage 2 (Og i mitt syn, beste) : http://www.youtube.com/watch?v=QE5yVI4ON-E Fortell hva du syns, og rate 5*? (A) Uansett, ikke vits i å kommentere p.g.a kvaliteten, fordi ja, jeg vet den er helt for j**lig. Men se litt på andre ting, editing, selve killsa, etc. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Musikken var iallefall forkastelig.. måtte slå av med en gang.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 ikke noe lurt å velge smurfene å synge til mw2, nei. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Hehe, får vel velge noe annet til neste gang da. Men siden dere klager sånn, så kan dere gi meg noen forslag til musikk som jeg kan legge ut, uten copyright? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 http://www.youtube.com/audioswap_main http://www.youtube.com/user/trackonerecordings Finnes en hel haug med låter du kan benytte som er gratis, royaltyfritt osv som låter bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå