Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Noen som har en xbox live gold kode de ikke bruker? Følger jo ofte med slike med diverse spill osv, så om noen har en til overs hadde jeg satt stor pris på det:-)

Sjekk din innboks :)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med disse "hemmelige" Games on Demand tilbudene til Microsoft? Forrige uke var det Viva Pinata og Viva Pinata: Trouble in Paradise for 99kr. Denne uken er det Banjokazooie: Nuts & Bolts. Og det virker som om Crackdown og Mass Effect har fått permanente prisreduksjoner til 99kr.

Hadde det ikke vært for xbldb.com så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til prisreduksjonene. Det er bra at Games on Demand har begynt å få mer fornuftige priser, men det hadde ikke skadet om MS hadde gjort mer(eller noe som helst) for å gjøre oss oppmerksomme på de nye prisene.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med disse "hemmelige" Games on Demand tilbudene til Microsoft? Forrige uke var det Viva Pinata og Viva Pinata: Trouble in Paradise for 99kr. Denne uken er det Banjokazooie: Nuts & Bolts. Og det virker som om Crackdown og Mass Effect har fått permanente prisreduksjoner til 99kr.

Hadde det ikke vært for xbldb.com så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til prisreduksjonene. Det er bra at Games on Demand har begynt å få mer fornuftige priser, men det hadde ikke skadet om MS hadde gjort mer(eller noe som helst) for å gjøre oss oppmerksomme på de nye prisene.

Dette visste jeg ikke om. Merkelig at de gjør slikt.Crackdown til 99kr kommer jeg til å plukke opp selv om jeg allerede har det på plate bare for å slippe det.

Lenke til kommentar

Ligger de ikke under sales da?

Nope. Ikke så vidt som jeg kan se iallefall.

Farsken skulle gjerne ha plukka opp viva pinata 2 da :closedeyes: missa det tilbudet

Det er godt mulig at det var en permanent prisreduksjon. Jeg ser at VP1 fortsatt koster 99kr, så det kan hende at VP2 også gjør det.
Lenke til kommentar

Kjøpte The Darkness 2 til PC på Steam under sommersalget, og måtte derfor spille igjennom det første spillet først. Skaffet det til 360'n, og spilte igjennom det.

Spillet hadde veldig dårlig grafikk, men det har nå noen år på baken, så det er forståelig. Kontrollen var jævla kronglete, men ikke så mye at det ødela for mye. Historien var spennende og fascinerende, og jeg fikk faktisk lyst til å undersøke tegneserien den er basert på. Veldig lett spill da, spilte på normal vanskelighetsgrad, og følte meg overpowered som faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...