DementedAlbino Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Noen som har en xbox live gold kode de ikke bruker? Følger jo ofte med slike med diverse spill osv, så om noen har en til overs hadde jeg satt stor pris på det:-) Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hei. Noen som har problemer med Xbox Live? Kommer meg ikke inn:/ Får connected på alt utenom Xbox Live. Endret 17. juli 2012 av Bare Chrissj Lenke til kommentar
samco Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Nei :nei2: Hei. Noen som har problemer med Xbox Live? Kommer meg ikke inn:/ Får connected på alt utenom Xbox Live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Noen som har en xbox live gold kode de ikke bruker? Følger jo ofte med slike med diverse spill osv, så om noen har en til overs hadde jeg satt stor pris på det:-) Sjekk din innboks Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Glimrende, tusen hjertelig takk:-) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva er egentlig greia med disse "hemmelige" Games on Demand tilbudene til Microsoft? Forrige uke var det Viva Pinata og Viva Pinata: Trouble in Paradise for 99kr. Denne uken er det Banjokazooie: Nuts & Bolts. Og det virker som om Crackdown og Mass Effect har fått permanente prisreduksjoner til 99kr. Hadde det ikke vært for xbldb.com så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til prisreduksjonene. Det er bra at Games on Demand har begynt å få mer fornuftige priser, men det hadde ikke skadet om MS hadde gjort mer(eller noe som helst) for å gjøre oss oppmerksomme på de nye prisene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Kan forøvrig anbefale Nuts & Bolts om man er litt kreativ og liker å "fikle" med ting teste, og forbedre. Spillet er ikke akkurat perfekt, men jeg hadde det morro i mange timer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Fysikken ødela spillet for meg. Veldig synd da det var ekstremt pent og hadde potensiale. Endret 19. juli 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Noen som vet prisen for 1 måned Gold Membership? Noen som har en kode for 1-2 dager Gold som jeg kan få? Endret 19. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva er egentlig greia med disse "hemmelige" Games on Demand tilbudene til Microsoft? Forrige uke var det Viva Pinata og Viva Pinata: Trouble in Paradise for 99kr. Denne uken er det Banjokazooie: Nuts & Bolts. Og det virker som om Crackdown og Mass Effect har fått permanente prisreduksjoner til 99kr. Hadde det ikke vært for xbldb.com så hadde jeg sikkert ikke lagt merke til prisreduksjonene. Det er bra at Games on Demand har begynt å få mer fornuftige priser, men det hadde ikke skadet om MS hadde gjort mer(eller noe som helst) for å gjøre oss oppmerksomme på de nye prisene. Dette visste jeg ikke om. Merkelig at de gjør slikt.Crackdown til 99kr kommer jeg til å plukke opp selv om jeg allerede har det på plate bare for å slippe det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ligger de ikke under sales da? Nå er vel strengt tatt ikke VP spillene, Nuts & Bolts og Crackdown noe tilbud da det er sånn ca hva disse spillene er verdt i dag. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Farsken skulle gjerne ha plukka opp viva pinata 2 da missa det tilbudet Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ligger de ikke under sales da? Nope. Ikke så vidt som jeg kan se iallefall. Farsken skulle gjerne ha plukka opp viva pinata 2 da missa det tilbudet Det er godt mulig at det var en permanent prisreduksjon. Jeg ser at VP1 fortsatt koster 99kr, så det kan hende at VP2 også gjør det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Kjøpte The Darkness 2 til PC på Steam under sommersalget, og måtte derfor spille igjennom det første spillet først. Skaffet det til 360'n, og spilte igjennom det. Spillet hadde veldig dårlig grafikk, men det har nå noen år på baken, så det er forståelig. Kontrollen var jævla kronglete, men ikke så mye at det ødela for mye. Historien var spennende og fascinerende, og jeg fikk faktisk lyst til å undersøke tegneserien den er basert på. Veldig lett spill da, spilte på normal vanskelighetsgrad, og følte meg overpowered som faen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 With our work on the updated dashboard underway, we’re ready to announce an open call for all Xbox LIVE subscribers to participate in the 2012 Xbox LIVE Update Public Beta. http://majornelson.com/2012/07/26/2012-xbox-live-update-public-beta-now-available/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Fikk nettopp installert oppdateringen. Skal bli spennende å teste ut. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Savner Xboxen. :/ PS3 loader noe inni helvetes tregt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Er det noe spesielt store forskjeller på loadetider, egentlig? Har ikke merket noe fra eller til, men har ikke tenkt noe over det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Merker det voldsomt på FIFA. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 http://rapidxboxlive.com/mems.html 28 pund for 14 mnd medlemskap. 31 pund for 4200 poeng Dette er det rimeligste som fins antagelig og ja har prøvd ut, fikk kodene instant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå