Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg 360 for et par år siden fordi jeg ville spille Max Payne, som jeg hadde gledet meg til i mange år. Ble superskuffet, sikkert pga skyhøye forventninger, og la spillet bort. Her om kvelden fikk jeg lyst til å teste det, og spilte igjennom det på et par kvelder. Herlig spill, til tross for litt kjedelige fiender og deler som var litt i overkant cheesy. 8/10

Og Halo-boxen var skitstygg.

Lenke til kommentar

Jaja, godt vi er forskjellige ;)

Den Xboxen er bekreftet, kjøpes på flekken om den kommer til Norge!

"Today in front of thousands of “Halo” fans in attendance at San Diego Comic-Con, Microsoft and 343 Industries revealed the Xbox 360 Limited Edition “Halo 4” console bundle – the perfect celebration of the return of the Master Chief in “Halo 4.”

http://gamingeverything.com/24896/xbox-360-limited-edition-halo-4-console-bundle-confirmed-photos/

Lenke til kommentar

Tenker jeg må få denne tråden i mine innlegg :) spiller en del for tiden. Ble ferdig med Gears of war i går og begynte på toeren i dag. Har spilt det sammen med min søster, og det var akkurat det typen spillet jeg var ute etter (fikk det anbefalt på game stop, så jeg kjøpte 1 & 2 brukt for 98kr). Hvilke andre spill anbefales i denne sjangeren der man kan spille co-op på spilt screen?

Et annet spørsmål jeg har: hvordan kan jeg få optisk lydutgang på konsollen? Har lyst å få lyden over på anlegget via dacen.

Lenke til kommentar

Er det en komposittkabel som følger med? Får ikke sjekket, er ikke hjemme før i morgen kveld. Vil jo gjerne bruke hdmi til tven, men ha lyden via optisk. Er det optisk på den nye xboksen? Og er den mye stillere?

På de tidligste xbox 360 mener i hvertfall jeg å huske det var en optisk lydutgang på den skjermkabelen som fulgte med boksen. .

Har du det på den som fulgte med kan den stå i boksen og sende lyd, men ikke være koblet til tven, og så bruker du hdmi som vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...