Bruker-104685 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Herregud. Jeg tror jeg dauer. Sjekk denne Xboxen! http://www.eurogamer...le-makes-noises Viss denne kommer så må jeg bytte ut min Gears Of War Xbox 360, begynner å bli lei den rødfargen! Please Microsoft, kom med den å dere vinner meg tilbake til deres konsoll! Endret 13. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Fett, men trur jeg holder meg tilden vanlige slimmen. Tar seg best ut i tv-benken :-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Kjøpte meg 360 for et par år siden fordi jeg ville spille Max Payne, som jeg hadde gledet meg til i mange år. Ble superskuffet, sikkert pga skyhøye forventninger, og la spillet bort. Her om kvelden fikk jeg lyst til å teste det, og spilte igjennom det på et par kvelder. Herlig spill, til tross for litt kjedelige fiender og deler som var litt i overkant cheesy. 8/10 Og Halo-boxen var skitstygg. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 ja blir litt for stor harry faktor for min del Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jaja, godt vi er forskjellige Den Xboxen er bekreftet, kjøpes på flekken om den kommer til Norge! "Today in front of thousands of “Halo” fans in attendance at San Diego Comic-Con, Microsoft and 343 Industries revealed the Xbox 360 Limited Edition “Halo 4” console bundle – the perfect celebration of the return of the Master Chief in “Halo 4.” http://gamingeverything.com/24896/xbox-360-limited-edition-halo-4-console-bundle-confirmed-photos/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 http://www.craveonline.com/gaming/articles/188731-halo-4-limited-edition-detailed-multiplayer-expanded Dette den eneste utgaven? Ingen større utgave enn Limited Edition? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ingen Legendary Edition? Skuff. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg likte den forrige haloboxen bedre, men Halo 4 versjonen ser ikke så verst ut den heller. ...men jeg tror jeg skal holde meg til den svarte slimen min. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Tenker jeg må få denne tråden i mine innlegg spiller en del for tiden. Ble ferdig med Gears of war i går og begynte på toeren i dag. Har spilt det sammen med min søster, og det var akkurat det typen spillet jeg var ute etter (fikk det anbefalt på game stop, så jeg kjøpte 1 & 2 brukt for 98kr). Hvilke andre spill anbefales i denne sjangeren der man kan spille co-op på spilt screen? Et annet spørsmål jeg har: hvordan kan jeg få optisk lydutgang på konsollen? Har lyst å få lyden over på anlegget via dacen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har du en gammel 360 må du ha et adapter som gir deg optisk ut på x360 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Yes, den er en gammel støyende sak. En adapter, okei. Men hva med den USB utgangen som er på den. Er det kanskje lyd i den? Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Nei ingen lyd ut av den utgangen du m ha adaptern. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Kan vel også bruke skjermkabelen som fulgte med boksen. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det en komposittkabel som følger med? Får ikke sjekket, er ikke hjemme før i morgen kveld. Vil jo gjerne bruke hdmi til tven, men ha lyden via optisk. Er det optisk på den nye xboksen? Og er den mye stillere? Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Opttisk på den nye og "de fleste" er ganske stille har hatt 4 stk slim selv noen bråkte litt mere med vifte støy Endret 15. juli 2012 av samco Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det en komposittkabel som følger med? Får ikke sjekket, er ikke hjemme før i morgen kveld. Vil jo gjerne bruke hdmi til tven, men ha lyden via optisk. Er det optisk på den nye xboksen? Og er den mye stillere? På de tidligste xbox 360 mener i hvertfall jeg å huske det var en optisk lydutgang på den skjermkabelen som fulgte med boksen. . Har du det på den som fulgte med kan den stå i boksen og sende lyd, men ikke være koblet til tven, og så bruker du hdmi som vanlig. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Okei. Takker for alle svar er noen år siden jeg kjøpte den nå, så kan jo hende jeg har den kabelen liggende. Hvis ikke så får det bli surrerundtreciever tidligere enn planlagt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 sjekka ut neste medal of honor i dag, bare jeg som syntes det ser ok ut? litt stilig at man kan være norske spesial soldater osv :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå