samco Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Got to love the 2 finger call Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Flere her som sliter med å logge på Xbox Live? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Jepp, Xbox Live er nede for svært mange brukere, men de er klar over problemet og jobber for å løse det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Leste det på Xbox sine supportsider just nu. Irriterende. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 Haha. Ville bare dele denne med dere x) Trials Evolution er awesome! http://www.youtube.com/watch?v=wtxa-qnABR8 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Is a Halo 2 HD Remake on the Way? Hadde ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kunne tenkt meg en gjennomspilling av serien igjen før Halo 4, så dette hadde vært supert Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 En Halo 2 remake delvis basert på Halo 4 motoren hadde ikke vært så verst. Jeg håper for øvrig at MS har lignende planer for Fable-serien, og at vi får en Anniversary remake av Fable 1/TLC i 2014/2015 Hvilke DLC pakker snakker vi her? Såg Raam var inne i bildet her, går ut ifra at dette er en enspiller supplement? Uansett, fantastisk stykke arbeid fra Epic og gjengen. Raam's shadow er en mini-kampanje som tar sted før hendelsene i Gears 1-3. De andre pakkene er multiplayer-orienterte, og byr på nye brett og horde mode funksjoner. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Is a Halo 2 HD Remake on the Way? Hadde ikke vært meg imot. Håper de kan fikse opp frameratetrøbbel som er i dagens Halo Anniversary ved å gjøre 2eren bedre der. Til tider var det vanskelig å aime pga tikk takk fps. Liker meg best når det er stabilt, å i HD remakes er det ikke en unnskyldning ved å ha dårlig fps, det er bare dårlig koding det... Endret 10. juli 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg hadde ingen problemer med framerate i Halo: Anniversary. Synes det var en fantastisk remake. Det å kunne velge mellom den gamle grafikken og den nye, og at det bare var å trykke en knapp når som helst i spillet for å skifte var bare genialt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Halo: Anniversary er den beste HD-remaken som har blitt litt laget til nå. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvordan er fysikken i spillet? Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Var en knall spille opplevelse i online coop helt helig ... eneste minuset var at jeg ikke fikk med med at det hadde en 3D mode my own fault Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Halo: Anniversary er den beste HD-remaken som har blitt litt laget til nå. Er dette alles mening eller bare din? For da kan jeg si det synes ikke jeg, om jeg har lov til å si det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det var i det minste en god remake, selv om det ikke var den beste. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Halo: Anniversary er den beste HD-remaken som har blitt litt laget til nå. Er dette alles mening eller bare din? For da kan jeg si det synes ikke jeg, om jeg har lov til å si det. Fakta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) jeg likte HD remaken. den var veldig bra. håper det stemmer at de lager halo 2 remake, da blir det online co-op. Endret 10. juli 2012 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Herregud og hvor mye jeg har kost meg med spec ops: the line. Gameplay er ikke fantastisk, men helt ok 3 person skytespill, men historien, er så veldig bra, ihvertfall for å være et skytespill. Herlig! Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Da har microsoft tatt patenter på.. En ny kinect Med hd cam.. dedikert hardware processor og den skal lese rommet bedre .. Og en ny xbox med en dedicert multimedia prosessor Bring it on MS Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Meh for oss som har betalt for kinect allerede da Håper på innbytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå