Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm? mulig jeg må stramme opp achivment huntinga da :ph34r: tviler på at vi får noe for alerede achivments ms ville ha konka på meg :green:

Om kinect er en indikasjon på framtiden? bare se på at samsung har includert en kinect funksjon i 2012 tvn sine svaret er helt klart ja.. bedre kameraer mere nøyaktighet dette er bare starten

Lenke til kommentar

Kinect har aldri sett bra ut i mine øyne, visst det er synd på noen må det vel være det som faktisk har kjøpt dritten?

Jeg er en av disse sjelene som har blitt lurt trill rundt med Microsoft sine reklame at Kinect er for hardcore. Dette er den værste motion kontroller jeg har vært borti som en hardcoregamer, brukte opp 1800kr på den med 3 spill når den kom ut...

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ouch :p

Nei dette motion greien er ikke noe for meg enkelt og greit. Nintendo lurte meg til å tro at dette var fremtiden,og min glødende optimisme i starten ble raskt snudd til irritasjon og gav avsmak for helle gimmick showet til både Nintendo,Sony og MS.

Nei sorry folkens, tastatur og mus eller en gamepad holder i massevis og gir meg det jeg trenger, og liker. Kall meg gjerne gammeldags, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Nå betalte jeg bare 600kr for min Kinect, mye pga at jeg var usikker på teknologien da den ble lansert, men jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte den. Fruit Ninja, The Gunstringer og Child of Eden fungerer bra med Kinect. Det var gøy å leke seg med voice commands i Mass Effect i noen timer. Jeg hadde det for så vidt ganske gøy med Kinect Adventures også, og har sanket inn over 900 achievement points i spillet. Om det kommer et lignende spill til Kinect 2.0 så skal jeg faktisk vurdere å kjøpe det.

Av kommende spill er det hovedsaklig Crimson Dragon og Fable The Journey som ser mest spennende ut. Kanskje ikke særlig mange spill, men det gjør ikke så mye når det kommer såpass mange kontroller-baserte spill.

Jeg har imidlertid ingen vansker med å gå med på at Kinect har visse svakheter og mangler, noe jeg håper Microsoft klarer å fikse på med oppfølgeren til Kinect 1.

Lenke til kommentar

Kinect har aldri sett bra ut i mine øyne, visst det er synd på noen må det vel være det som faktisk har kjøpt dritten?

Jeg er en av disse sjelene som har blitt lurt trill rundt med Microsoft sine reklame at Kinect er for hardcore. Dette er den værste motion kontroller jeg har vært borti som en hardcoregamer, brukte opp 1800kr på den med 3 spill når den kom ut...

Heldigvis så har ikke Sony lurt deg trill rundt med move hvertfall! Der er det moro og underholdning for hver eneste krone!Selv har jeg sendt penger til Sony Japan fordi jeg er så glad for at de ga ut move. Den var jo til og med nesten like bra som wiimoten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

det var så mye lægg at det var umulig å spille online. jeg hadde også problemer med å logge inn.

Lenke til kommentar

Kinect har endel svakheter men å bruke den med en usa konto ser man hva ms virkelig har gjort med kinect

Tale styring av dashbord er helt fantastisk utrolig imponert hvor bra dette funker.

Ja der sa du det USA, skulle tro det er verdens navle, for det er det ikke. Vi kan kalle Microsoft Xbox 360 for eksklusiv i USA fordi nettopp de får mer ting de betaler for en det vi gjør..

Tenk å utelate funksjoner i Kinect bare fordi jeg er norsk, det er som at Nintendo Wiimote skulle ikke fungert da jeg er norsk, blir helt patetisk spør du meg...

Lenke til kommentar

Har du vært litt mere våken i det siste så har du vel set at ms har begynt å samle inn norske tale dialekter :nei2:

Kan vel føye til at psn usa er milevis foran psn norge men det er vel viktigere at move kontrolleren funker tenker jeg :green: oh my..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...