archongamer Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Må rette meg selv litt, da Asia Game Show vel nå er størst i antall besøkende. Men i flere år har Gamescom hatt denne "æren" av å være størst, Uansett, hver region har sin spillmesse hvor det naturligvis er størst fokus på akkurat denne regionen sitt marked. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kopierer innlegget fra info tråden om konferansene over hit siden jeg tror dere kanskje sitter på mer info på emnet. Spillmessig var årets E3 noe skuffende, selv om jeg forstår og er enig i Microsofts valg om å lansere en bred multimediaplattform med Windows 8 i høst. Men om man ser på det de lanserte i år, så er det tydelig at det er noe spennende på gang til neste år, så tenkte å sette opp en oversikt over Microsofts studioer (inkludert historisk sette Microsoft vennlige studioer): - Remedy jobber vel med Alan Wake 2 - Bungie uavhengig, men regner med at de jobber med en tittel for neste generasjon? Hadde vert artig å endelig få en Oni-oppfølger, men er vel tvilsomt. - Lionhead jobber forhåpentligvis med Fabe 4 i tillegg til Journey - Turn10 jobber med Playground Games på årets Forza-tittel, så er nok mer på gang der i gården også. - Microsoft Studio Victoria - Untitled Project (Ifølge Wikipedia) - Microsoft Studio Vancouver -Ny FPS IP (Ifølge Wikipedia) - Epic Games (uavhengig) skal vise frem den nye Unreal motoren for next gen konsoller på årets E3 - Rare ser ut til å ha fokus på Kinect-spill - People Can Fly (Epic) "Gears of War IV" Noen jeg har glemt? Etter å ha sett Sonys konferanse mener jeg at Microsoft mangler to typer spill, det ene er action-adventure som Unchartered, og det andre er nyskapende titler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Microsoft har kjøpt opp Press Play (Tentacles, Magic Marker), så de jobber sikkert med noe. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ser veldig mange oppfølgere der Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Microsoft har kjøpt opp Press Play (Tentacles, Magic Marker), så de jobber sikkert med noe. Ja, men det er vel mer for Windows Phone enn for Xbox? Ser veldig mange oppfølgere der Nå er det bare to av disse som er "bekreftet" da, GoW som kommer i år, og Alan Wake. Endret 5. juni 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ja, du sier noe. WIndows 8 og WP7/8 blir/er nok hovedfokuset til Press Play. Twisted Pixel - LocoCycle Signal - Ascend - New Gods Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Vurderer å selge min 360 S 250 gig, med 11 spill og et play&charge kit Spillene er: Rage Dead Space 2 Splinter Cell Conviction The Orange Box Deus Ex: Human Revolution Prince of Persia: The Forgotten Sands Gears of War Gears of War 2 Bulletstorm Batman: Arkham City Crysis 2 Hvor mye tror dere jeg kan ta for hele pakka? Merk at dette ikke er forsøk på å selge til forumet, vil bare vite hvor mye som er realistisk å forvente seg. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Tror du kan få 2000 minst, kanskje litt mer også. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ign appen til x360 er helt Den kan brukes her med amerikansk konto? Jeg visste ikke hvor lett det var å lage utenlandske live kontoer fordi når jeg prøvde sist gjorde jeg det fra xboxen og det gikk ikke. Lagde så en UK konto fra PC'en og det var jo kjempelett, så nå kan jeg bruke Youtube osv på min norske gamertag. Vet du om det kan bli problemer hvis jeg lager flere, eventuelt amerikansk konto også, eller vil det gå like greit som den UK kontoen jeg laget? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 "Vi kan ikke gjenkjenne datamaskinen du bruker Du kan få tilgang til dette innholdet ved å logge på en datamaskin som er tilknyttet kontoen din. xxx-PC xxx Vi må forsikre oss om at ingen andre kan komme seg inn på kontoen din. Bruker du ikke disse datamaskinene lenger? Oppdater opplysningene dine." prøver å komme meg inn på points siden for å kjøpe points, da kommer dette opp. Og det er nytteløst å gjøre det som står der. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 "Vi kan ikke gjenkjenne datamaskinen du bruker Du kan få tilgang til dette innholdet ved å logge på en datamaskin som er tilknyttet kontoen din. xxx-PC xxx Vi må forsikre oss om at ingen andre kan komme seg inn på kontoen din. Bruker du ikke disse datamaskinene lenger? Oppdater opplysningene dine." prøver å komme meg inn på points siden for å kjøpe points, da kommer dette opp. Og det er nytteløst å gjøre det som står der. Jeg fikk noe slikt også da jeg skulle prøve å legge inn kredittkort for å kjøpe points.Jeg tror det funker med point cards så jeg har bestilt noen for å kjøpe indie spill. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nytt rykte om maskinvaren til Xbox 720: http://www.scribd.com/doc/92821757/XBox-720-9-24-Checkpoint-Draft-1 X720: (target is 8x X360)- blu-ray drive - USB 3 - >32 MB edram - 4GB DDR4 RAM - DX11.1 GPU - $300 launchprice - x360 cores for BC - 10 year life cycle - Kinect 2 - 120 + 50 Watt Som vanlig bør en ta slike "lekkasjer" med et spann salt, men om det er falskt så har folkene bak dokumentet virkelig stått på. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Ingen problemer med flere live kontoer har 3 stk selv på samme konsoll Liker godt ign daglige spille nyheter på appen (alle platformer) Eneste minuset er reklame snuttene før inhold du vill se Endret 16. juni 2012 av samco Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) http://www.ign.com/a...vy-armor-review "Steel Battalion: Heavy Armor deserves a lot of credit for sticking its neck out in an effort to craft a fresh videogame experience. It’s one of the best ideas on Xbox this year, but ultimately it’s also one of the system’s worst games." "Heavy Armor might be Kinect’s most spectacular failure" "The awful, inaccurate Kinect controls only make the bad situations worse, leaving Heavy Armor as a great idea fatally crippled by its own technical and design failings." Gameplay "2" Missions are either too short or too painful, and you can’t even kick back on your couch because Kinect requires you to sit up straight -- when Kinect works at all, that is." Synes synd på de som har beskyttet Kinect for den skal være det "beste" der ute Vet det er en anmeldelse, men tenk om det fortsetter... Første spillet som Microsoft/Capcom sa at dette er hardcore Kinect spill med e mest nøyaktige kontrollsystemet ever får slike kommentarer i en anmeldelse kan ikke love godt. Link til dette utsagnet fra meg er her http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-11-capcom-steel-battalion-the-most-accurate-kinect-game-yet Endret 19. juni 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Dette var ikke noe jeg hadde tenkt å kjøpe uansett, men det er jo synd for de som så frem spillet. Mtp hvor mange ressurser Capcom har satset på Dragon's Dogma og Resident Evil 6 kan dette umulig ha vært et at Capcom's A-prosjekt, noe som kanskje kan forklare hvorfor spillet ble så dårlig som det ble. Synes synd på de som har beskyttet Kinect for den skal være det "beste" der ute Hvem er det som har sagt det? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kinect har aldri sett bra ut i mine øyne, visst det er synd på noen må det vel være det som faktisk har kjøpt dritten? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Synd med folk som er stuck in the past Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kinect har aldri sett bra ut i mine øyne, visst det er synd på noen må det vel være det som faktisk har kjøpt dritten? Hvis man var dum nok til å tro at "hardcore" spill kom til å bli bra og plentiful på den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå