Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har hatt problemer med Xbox-en sin etter å ha installert den E3-applikasjonen? Jeg mistet all lyd. =/

Redigert: Lyden kom tilbake igjen etter at konsollen har vært skrudd av en times tid. Har ikke rørt pluggene, eller noe slikt, så jeg aner virkelig ikke hva som hendte.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Hei, jeg trenger litt hjelp til å rettferdiggjøre et kjøp av en 360. Så nettopp traileren til Halo 4, og jeg tror jeg er helt nødt til å skaffe meg 360 nu. Spillet så helt fantastisk ut, og med tanke på hvor godt jeg likte eneren og toeren, er jeg rimelig hyped nå. Problemet er at jeg eier en relativt solid pc, wii og ps3 fra før. Så jeg trenger noen gode spillserier eksklusive til X360, for å rettferdiggjøre kjøpet. Tror ikke jeg klarer å bruke 2k på en spillmaskin som skal brukes til to spill (Halo 3&4). Så, forslag?

Lenke til kommentar

Finnes masse bra på xbla ihvertfall, så det er noe. Ellers er det jo ting som Lost Odyssey, Blue Dragon og Tales of Vesparia om du liker jrpger. Gears-spillene, Fable-serien og Forza-serien, og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg trenger litt hjelp til å rettferdiggjøre et kjøp av en 360. Så nettopp traileren til Halo 4, og jeg tror jeg er helt nødt til å skaffe meg 360 nu. Spillet så helt fantastisk ut, og med tanke på hvor godt jeg likte eneren og toeren, er jeg rimelig hyped nå. Problemet er at jeg eier en relativt solid pc, wii og ps3 fra før. Så jeg trenger noen gode spillserier eksklusive til X360, for å rettferdiggjøre kjøpet. Tror ikke jeg klarer å bruke 2k på en spillmaskin som skal brukes til to spill (Halo 3&4). Så, forslag?

Kommer ikke Windows 8 med full støtte for 360 spill? I såfall trenger du jo ikke noen Xbox. Kjøpte meg en 360 selv litt på etterskudd, og selv om det er flott maskin har den faretruende lite eksklusiver å by på. Har du i tillegg en dugende PC som tar seg av multiplattformspill ser jeg enda mindre grunn til å plukke opp en 360 nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For å vær ærlig kan jeg like alt fra bilspill til RPG til FPS, så lenge det er gode spill. Men forza-serien tenkte jeg faktisk litt på, har hatt litt lyst til å prøve den. Gears tenkte jeg også på, problemet er en lillebror på 11 som sitter klistret foran tv-skjermen til enhver tid. Så jeg pleier å holde de mest blodige greiene på dataen : p

edit: Samaritan: Windows 8 gjør det? Men det er jo fantastisk. Noen som har en kilde på det eller noe, så trenger jeg jo ikke å kjøpe 360 : )

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Kommer ikke Windows 8 med full støtte for 360 spill?

Det er bare et rykte.

Når det gjelder antallet eksklusive spill så er det massevis av slike spill til 360. Spørsmålet er om man trenger å spille disse når man allerede har tre andre platformer.

Lenke til kommentar

Uansett så ville ikke Microsoft tjent på å at Windows 8 får fullt støtte for 360 spill, da vil folk slutte å kjøpe xboxer og heller kjøpe PC og bruke det som en multimaskin.

Over til spørsmålet. Gears of war, Left 4 Dead, The Witcher 2 (finnes primært til PC, men er Xbox-konsolleksklusiv), Fable, Forza og Alan Wake-serien. I tillegg til Halo 3 og 4 finnes det også Halo 3: ODST, Halo: Reach og Halo Wars.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alan Wake har vært tilgjengelig på PC siden begynnelsen av mars, om jeg husker riktig.

Mass Effect er, eller var i det minste eksklusivt på Xbox. Tror de er på vei til PC nå. Condemned: Criminal Origins er knallbra, men det bør ikke spilles sammen med lillebror. Trials HD og Trials Evolution er morsomme, og barnevennlige. Det er sikkert flere Arcade spill som er Xbox eksklusive.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Nå er jo E3 hovedsaklig rettet mot det amerikanske markedet, så at fokuset til selskapene ligger her er ikke så rart.

Vi har spillmesser som er større enn E3 i Europa, og da fokuseres det mer på det europiske markedet.

Og vi nevner i fleng xD ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...